Τίνα Μεσσαροπούλου: Το πρώτο ποστ μέσα από το τον Ευαγγελισμό για την υγεία του Γιώργου Μυλωνάκη και το κέντρο αποκατάστασης στην Γερμανία

Μια ιδιαίτερα θετική είδηση για την πορεία της υγείας του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ, Γιώργου Μυλωνάκη, ήρθε στο φως της δημοσιότητας σήμερα, Δευτέρα 11 Μαΐου 2026.
Μετά από μια πολυήμερη και δύσκολη μάχη στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) του νοσοκομείου «Ο Ευαγγελισμός», ο κ. Μυλωνάκης κατάφερε να κάνει το πιο κρίσιμο βήμα προς την ανάρρωση, παίρνοντας το «πράσινο φως» για την έξοδό του από την Εντατική.
Η έξοδος από τη ΜΕΘ και η σημαντική βελτίωση
Ο Γιώργος Μυλωνάκης νοσηλευόταν στην Εντατική από τις 15 Απριλίου, συμπληρώνοντας σχεδόν έναν μήνα υπό στενή ιατρική παρακολούθηση. Σύμφωνα με το επίσημο ιατρικό ανακοινωθέν που εξέδωσε η διοίκηση του ΓΝΑ «Ο Ευαγγελισμός», η κλινική του εικόνα παρουσίασε το τελευταίο διάστημα σημαντική και σταθερή βελτίωση.
Η εξέλιξη αυτή επέτρεψε στους θεράποντες ιατρούς να προχωρήσουν στο επόμενο στάδιο της φροντίδας του, κλείνοντας τον κύκλο της νοσηλείας του στην πτέρυγα αυξημένης φροντίδας.
Παρόλο που ο κίνδυνος φαίνεται να έχει υποχωρήσει, η πλήρης αποκατάσταση της υγείας του απαιτεί εξειδικευμένη προσέγγιση. Για τον λόγο αυτό, οι γιατροί έκριναν σκόπιμη τη μεταφορά του Υφυπουργού σε ένα εξειδικευμένο κέντρο αποκατάστασης.
Εκεί, ο κ. Μυλωνάκης θα συνεχίσει τη νοσηλεία και την αποθεραπεία του, ακολουθώντας ένα πρόγραμμα που θα τον βοηθήσει να ανακτήσει πλήρως τις δυνάμεις του και να επανέλθει στους κανονικούς του ρυθμούς.Η είδηση της εξόδου του Γιώργου Μυλωνάκη από την Εντατική πήρε αμέσως προσωπική χροιά μέσα από τα λόγια της συζύγου του, Τίνας Μεσσαροπούλου.
Η γνωστή δημοσιογράφος, η οποία στάθηκε βράχος στο πλευρό του όλο αυτό το διάστημα, προχώρησε στην πρώτη της ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μεταφέροντας το κλίμα ανακούφισης αλλά και τη βαθιά ευγνωμοσύνη της οικογένειας.
Το συγκινητικό μήνυμα της Τίνας Μεσσαροπούλου
Εμφανώς συγκινημένη, η Τίνα Μεσσαροπούλου θέλησε να μοιραστεί τη χαρά για τη θετική τροπή της υγείας του συζύγου της, ευχαριστώντας δημόσια το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του νοσοκομείου «Ο Ευαγγελισμός». Στο μήνυμά της, εξήρε τον επαγγελματισμό και την ανθρωπιά των γιατρών που έδωσαν τη μάχη μαζί με τον Γιώργο Μυλωνάκη μέσα στη ΜΕΘ.
Παράλληλα, η ανάρτησή της στο Facebook ήταν γεμάτη ευχαριστίες προς όλους εκείνους —γνωστούς και αγνώστους— που κατέκλυσαν την οικογένεια με μηνύματα συμπαράστασης. Όπως τόνισε η ίδια, αυτή η αγάπη και η στήριξη αποτέλεσαν πηγή δύναμης στις πιο δύσκολες στιγμές της περιπέτειας που ξεκίνησε στις 15 Απριλίου, αποδεικνύοντας πως η αλληλεγγύη είναι το καλύτερο στήριγμα σε τέτοιες δοκιμασίες.
Ευχές για ταχεία ανάρρωση από τον πολιτικό κόσμο
Η είδηση της βελτίωσης της υγείας του κ. Μυλωνάκη προκάλεσε αίσθημα ανακούφισης στο Μέγαρο Μαξίμου και σε ολόκληρο τον πολιτικό κόσμο. Από την πρώτη στιγμή της περιπέτειάς του, πλήθος συναδέλφων του από όλες τις πολιτικές παρατάξεις, αλλά και απλός κόσμος, εξέφρασαν τη συμπαράστασή τους. Τα μηνύματα για «ταχεία ανάρρωση» και «σιδερένιος» κατέκλυσαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, υπογραμμίζοντας την εκτίμηση προς το πρόσωπό του.
Διαβάστε επίσης
Ο Πρωθυπουργός και τα μέλη του Υπουργικού Συμβουλίου ενημερώνονταν διαρκώς για την πορεία της υγείας του, ενώ οι ευχές για μια σύντομη επάνοδο στα καθήκοντά του παραμένουν θερμές, καθώς ξεκινά πλέον η κρίσιμη φάση της αποκατάστασης.
Η ρήξη ανευρύσματος εγκεφάλου που προκάλεσε την εγκεφαλική αιμορραγία
Σε εξαιρετικά κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται από το πρωί της Τετάρτης 15 Απριλίου ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ, Γιώργος Μυλωνάκης, μετά από ένα σοβαρό επεισόδιο υγείας που «πάγωσε» το Μέγαρο Μαξίμου. Ο στενός συνεργάτης του Πρωθυπουργού υπέστη ρήξη ανευρύσματος εγκεφάλου, η οποία προκάλεσε εκτεταμένη εγκεφαλική αιμορραγία.
Το χρονικό της κατάρρευσης στο Μέγαρο Μαξίμου
Όλα ξεκίνησαν κατά τη διάρκεια του καθιερωμένου «πρωινού καφέ», της κλειστής σύσκεψης του επιτελείου του Μαξίμου. Ο κ. Μυλωνάκης την Τετάρτη 15 Απριλίου έχασε ξαφνικά τις αισθήσεις του μπροστά στον Πρωθυπουργό και τους υπόλοιπους συνεργάτες του.
Παρά τη σοβαρότητα της κατάστασης, πληροφορίες αναφέρουν ότι ο υφυπουργός διατήρησε τις αισθήσεις του μέχρι και τη μεταφορά του με ασθενοφόρο στον Ευαγγελισμό. Ωστόσο, η εικόνα στον απεικονιστικό έλεγχο (αξονική τομογραφία) ήταν αποκαλυπτική: η ρήξη ανευρύσματος επέβαλε την άμεση διασωλήνωσή του και τη μεταφορά του στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ), όπου δίνει μάχη για τη ζωή του.
Συναγερμός στην κυβέρνηση: Στο πλευρό του ο Μητσοτάκης
Η είδηση προκάλεσε σοκ στο κυβερνητικό στρατόπεδο. Στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός έσπευσε από την πρώτη στιγμή ο Υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, ενώ λίγο αργότερα μετέβη και ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, προκειμένου να ενημερωθεί προσωπικά από τους θεράποντες ιατρούς για την πορεία της υγείας του στενού του συνεργάτη.






0 ΣΧΟΛΙΑ