ΑΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ

Σοκαριστικό περιστατικό στην Κρήτη: Τουρίστρια πήρε δίσκο με αποφάγια και τα έτρωγε! ( VIDEO)

Σοκαριστικό περιστατικό στην Κρήτη: Τουρίστρια πήρε δίσκο με αποφάγια και τα έτρωγε! ( VIDEO)
Τουρίστρια τρώει αποφάγια στην Κρήτη
Athensmagazine Ορίστε μας ως προτεινόμενη πηγή ειδήσεων στο Google

Εικόνες σαν κι αυτή συνήθως τις συναντά κανείς σε ανθρώπους που ζουν σε συνθήκες ακραίας φτώχειας και αναζητούν τροφή ακόμη και σε κάδους απορριμμάτων. Δύσκολα θα περίμενε κάποιος να δει αντίστοιχη συμπεριφορά από τουρίστρια που κάνει τις διακοπές της στην Κρήτη.

Toυρίστρια τρώει αποφάγια

Το περιστατικό έχει καταγραφεί από κάμερα ασφαλείας σε κατάστημα εστίασης στο νησί και έχει προκαλέσει προβληματισμό. Στο οπτικό υλικό φαίνεται αρχικά δύο άνδρες να ολοκληρώνουν το γεύμα τους, να πληρώνουν τον λογαριασμό και στη συνέχεια να αποχωρούν από τον χώρο. Αμέσως μετά, ο ιδιοκτήτης του καταστήματος μαζεύει τα χρησιμοποιημένα πιάτα και τοποθετεί τον δίσκο με τα υπολείμματα φαγητού στην εσωτερική πλευρά του πάγκου, με σκοπό να τον απομακρύνει στη συνέχεια.

Δείτε το βίντεο του χρήστη patris.gr στο Facebook:

 

Εκείνη τη στιγμή, μια αλλοδαπή τουρίστρια σηκώνεται από το τραπέζι όπου βρισκόταν με τη φίλη της και κατευθύνεται προς τον δίσκο. Παρά την προσπάθεια του ιδιοκτήτη να της υποδείξει να μην τον αγγίξει, εκείνη αρχίζει να καταναλώνει πατάτες που είχαν απομείνει στα πιάτα. Στη συνέχεια παίρνει ολόκληρο τον δίσκο με τα υπολείμματα του φαγητού, επιστρέφει στο τραπέζι της και, μαζί με τη φίλη της, συνεχίζουν να τα τρώνε.

Πρωτοφανή περιστατικό για το συγκεκριμένο νησί

Το περιστατικό έχει προκαλέσει έντονο προβληματισμό και επαναφέρει στο προσκήνιο τη συζήτηση γύρω από το τουριστικό μοντέλο που επιθυμεί να αναπτύξει η χώρα, με έμφαση και στην περίπτωση της Κρήτης. Προφανώς, ένα μεμονωμένο γεγονός δεν μπορεί να στιγματίσει το σύνολο των επισκεπτών του νησιού. Παρ’ όλα αυτά, εικόνες τέτοιου είδους δύσκολα περνούν απαρατήρητες και δημιουργούν ερωτήματα σχετικά με το είδος του τουρισμού που διαμορφώνεται τα τελευταία χρόνια.

Η εικόνα προβληματίζει και θέτει για ακόμη μία φορά το ερώτημα για το τι τουρισμό θέλουμε ή επιδιώκουμε να προσελκύσουμε ως ένας εκ των κορυφαίων καλοκαιρινών προορισμών. Το συγκεκριμένο περιστατικό δεν αποτελεί ασφαλώς τον κανόνα ούτε μπορεί να χαρακτηρίσει το σύνολο των επισκεπτών.

Η φτώχια και η αναζήτηση τροφής στα σκουπίδια

Σε πολλές περιοχές του κόσμου, αλλά και μέσα σε ανεπτυγμένες κοινωνίες, τα φαινόμενα φτώχειας και επισιτιστικής ανασφάλειας παραμένουν έντονα. Άνθρωποι χωρίς επαρκείς πόρους στρέφονται συχνά στην αναζήτηση τροφής σε κάδους απορριμμάτων ή σε υπολείμματα που απορρίπτονται από καταστήματα εστίασης και σούπερ μάρκετ. Πρόκειται για μια σκληρή πραγματικότητα που αναδεικνύει τις κοινωνικές ανισότητες και τα κενά στα δίκτυα κοινωνικής προστασίας. Παράλληλα, οργανώσεις και εθελοντικές πρωτοβουλίες προσπαθούν να περιορίσουν το φαινόμενο μέσω διανομής τροφίμων και συσσιτίων. Ωστόσο, η ανάγκη για πιο ουσιαστικές λύσεις παραμένει επιτακτική, καθώς ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι βρίσκονται αντιμέτωποι με την καθημερινή αβεβαιότητα της επιβίωσης και την έλλειψη βασικών αγαθών.

Διαβάστε ακόμη

0 ΣΧΟΛΙΑ

Προσθήκη Σχόλιου