ΑΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ

«Ρίσκο» η στάθμευση στην Αθήνα: Οδηγοί παρκάρουν νόμιμα και βρίσκουν τα οχήματά τους σμπαράλια! (video)

«Ρίσκο» η στάθμευση στην Αθήνα: Οδηγοί παρκάρουν νόμιμα και βρίσκουν τα οχήματά τους σμπαράλια! (video)
Απίστευτες εικόνες
Athensmagazine Ορίστε μας ως προτεινόμενη πηγή ειδήσεων στο Google

Ένα καθημερινό «θρίλερ» εξελίσσεται στους δρόμους της Αθήνας, όπου η εύρεση μιας θέσης στάθμευσης δεν αποτελεί πλέον τον μοναδικό πονοκέφαλο για τους οδηγούς. Το πραγματικό ρίσκο ξεκινά από τη στιγμή που θα κλειδώσουν το αυτοκίνητό τους, καθώς όλο και περισσότεροι ιδιοκτήτες έρχονται αντιμέτωποι με μια δυσάρεστη έκπληξη: βρίσκουν τα οχήματά τους χτυπημένα ή βανδαλισμένα, χωρίς οι ίδιοι να φέρουν καμία απολύτως ευθύνη.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εκπομπής «Newsroom» στην ΕΡΤ, καταγράφεται μια ανησυχητική έξαρση περιστατικών όπου οδηγοί παρκάρουν εντελώς νόμιμα τα οχήματά τους και το επόμενο πρωί τα αντικρίζουν με σοβαρές υλικές ζημιές. Οι δράστες, είτε πρόκειται για ασυνείδητους οδηγούς που προκάλεσαν τροχαίο με εγκατάλειψη είτε για άτομα που προχώρησαν σε βανδαλισμούς, εξαφανίζονται χωρίς να αφήσουν κανένα στοιχείο επικοινωνίας.

Άγιος Δημήτριος: Σμπαράλια οι καθρέφτες σε τρία αυτοκίνητα στη σειρά

Το πρώτο χαρακτηριστικό περιστατικό που παρουσιάστηκε στο ρεπορτάζ σημειώθηκε στην περιοχή του Αγίου Δημητρίου, στη συμβολή των οδών Ιοκάστης και Σουλίου. Οι ιδιοκτήτες τριών αυτοκινήτων, τα οποία ήταν σταθμευμένα κανονικά στη σειρά, βρέθηκαν μπροστά σε ένα απίστευτο σκηνικό το πρωί της Κυριακής.

Όπως φαίνεται και στις εικόνες, άγνωστοι είχαν κατεβάσει και σπάσει ολοσχερώς τους εξωτερικούς καθρέφτες και των τριών οχημάτων από τη δεξιά τους πλευρά. Οι οδηγοί, που είχαν αφήσει τα αυτοκίνητά τους σε άριστη κατάσταση το Σάββατο, αναζητούν τώρα μαρτυρίες ή υλικό από κάμερες ασφαλείας, καθώς καλούνται να επωμιστούν εξ ολοκλήρου το οικονομικό κόστος για μια ζημιά που προκλήθηκε χωρίς κανέναν απολύτως λόγο.

Χολαργός: Σφοδρή σύγκρουση με εγκατάλειψη στην οδό Κύπρου

Ακόμα πιο σοβαρό είναι το δεύτερο περιστατικό που κατέγραψε η δημοσιογραφική έρευνα στην οδό Κύπρου, στον Χολαργό. Εκεί, ο ιδιοκτήτης ενός πολυτελούς αυτοκινήτου αντίκρισε το όχημά του μετακινημένο και με το πίσω δεξί μέρος του κυριολεκτικά διαλυμένο.

Η σφοδρότητα της σύγκρουσης ήταν τέτοια που, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, το σταθμευμένο όχημα μετατοπίστηκε από τη θέση του. Το παράδοξο μάλιστα είναι ότι η ζημιά εντοπίζεται από την πλευρά του πεζοδρομίου, γεγονός που υποδηλώνει μια ανεξέλεγκτη πορεία του υπαίτιου οχήματος. Ο ασυνείδητος οδηγός που προκάλεσε τη ζημιά εγκατέλειψε το σημείο χωρίς να αφήσει κάποιο σημείωμα ή τηλέφωνο, αναγκάζοντας τον παθόντα να ξεκινήσει μια προσωπική έρευνα στη γειτονιά προκειμένου να εντοπίσει τον υπεύθυνο, ώστε να μπορέσουν να εμπλακούν οι ασφαλιστικές εταιρείες.

Το μόνιμο παράπονο των οδηγών

Όπως επισημάνθηκε κατά τη διάρκεια της εκπομπής, το φαινόμενο αυτό τείνει να γίνει καθημερινότητα στην Αττική, καθώς η έλλειψη ιδιωτικών χώρων στάθμευσης αναγκάζει την πλειονότητα των πολιτών να αφήνει τα οχήματά της εκτεθειμένα στον δρόμο.

Ηθικό και πρακτικό ζήτημα εγείρεται από την παντελή έλλειψη οδηγικής παιδείας, αφού ηθικά και ασφαλιστικά το σωστό θα ήταν ο υπαίτιος να αφήσει έστω ένα τηλέφωνο επικοινωνίας ώστε να καλυφθεί η ζημιά από την ασφάλεια. Αντ’ αυτού, το κόστος μετακυλίεται άδικα στους ανυποψίαστους πολίτες.

0 ΣΧΟΛΙΑ

Προσθήκη Σχόλιου