Καταγγελία-σοκ από τον Γεωργιάδη: Γιατρός της επαρχίας ζήτησε φακελάκι, τον απείλησε και τον εξευτέλισε

Αναστάτωση έχει προκαλέσει καταγγελία εις βάρος γιατρού δημόσιου νοσοκομείου στην περιφέρεια, ο οποίος φέρεται να απαίτησε χρηματικό ποσό από ασθενή για να τον χειρουργήσει. Το περιστατικό γνωστοποιήθηκε μέσω δημόσιας ανάρτησης από τον Υπουργό Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, και έχει ήδη κινητοποιήσει τις αρχές.
Η αδιανόητη καταγγελία
Όπως αναφέρεται στην αναφορά, ο ασθενής προσήλθε στο νοσοκομείο με πρόβλημα στο νεφρό και χρειάστηκε χειρουργική επέμβαση για αφαίρεση λίθου. Ο χειρουργός φέρεται να του ζήτησε 100 ευρώ «κάτω από το τραπέζι» για να προχωρήσει στην επέμβαση. Ο ασθενής, αρχικά αιφνιδιασμένος, δήλωσε ότι δεν είχε τα χρήματα εκείνη τη στιγμή, αλλά στη συνέχεια αποφάσισε να μην ενδώσει.
Το χειρουργείο τελικά πραγματοποιήθηκε από άλλο ιατρικό προσωπικό. Ωστόσο, λόγω επιπλοκών, ο ίδιος γιατρός κλήθηκε να συνεχίσει τη διαδικασία. Εκείνος, σύμφωνα με την καταγγελία, εμφανίστηκε στην αίθουσα και απείλησε πως δεν θα ολοκληρώσει την επέμβαση αν δεν λάβει δημόσια συγγνώμη από τον ασθενή. Φέρεται μάλιστα να τον προσέβαλε χυδαία μπροστά σε άλλους, λέγοντας ότι δεν χρειάζεται τα χρήματά του γιατί έχει ήδη πολλά.
Ο ασθενής, σε ευάλωτη και κρίσιμη κατάσταση, υποχρεώθηκε να ζητήσει συγγνώμη για να συνεχιστεί η ιατρική πράξη. Τις επόμενες ημέρες, σύμφωνα με την καταγγελία, δέχτηκε επιπλέον απειλές και εκφοβισμό, με αναφορές ακόμη και σε «συνεργεία» που θα τον «τακτοποιούσαν» αν συνέχιζε να διαμαρτύρεται.
Η καταγγελία κατατέθηκε επισήμως στη διοίκηση του νοσοκομείου, η οποία φέρεται να δήλωσε έκπληκτη, καθώς δεν είχε προηγουμένως δεχτεί αντίστοιχες αναφορές. Πλέον, έχει διαταχθεί Ένορκη Διοικητική Εξέταση, ενώ ο φάκελος της υπόθεσης έχει διαβιβαστεί στην Εισαγγελία.






0 ΣΧΟΛΙΑ