ΑΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ

Έκτακτη ανακοίνωση ΗΣΑΠ: «Κόβονται» δρομολόγια του Ηλεκτρικού

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ / EUROKINISSI

Αλλαγή της τελευταίας στιγμής

Σε μια τροποποίηση της τελευταίας στιγμής προχώρησε η ΣΤΑΣΥ, λόγω τεχνικού προβλήματος που προέκυψε στον Ηλεκτρικό.

Η κυκλοφορία στον ΗΣΑΠ (γραμμή 1 του Μετρό) διεξάγεται προσωρινά στο τμήμα Κηφισιά – Ταύρος, όπως ενημέρωσε η ΣΤΑΣΥ, λόγω προβλήματος στη σηματοδότηση.

Έτσι, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ, αυτή τη στιγμή, το μεσημέρι της Τετάρτης (19/3) δεν εξυπηρετούνται οι σταθμοί Καλλιθέα, Μοσχάτο, Φάληρο και Πειραιάς.

Μετρό: Έσκαβαν για ένα 6μηνο λάθος σήραγγα στην Κατεχάκη

Το… μεγαλείο των Μεταφορών συνεχίζεται και στην ίδια την ελληνική πρωτεύουσα και το Μετρό της, καθώς φαίνεται πως αντί για την Κατεχάκη, η σήραγγα που έσκαψαν μας πάει… στη Λαμία, σε μια υπόθεση που γίνεται νέο αντικείμενο αντιπαράθεσης.

Στην κυβέρνηση η απάντηση στην είδηση πως άνοιξαν σήραγγα 160 μέτρων σε λάθος σημείο στη γραμμή 4 στην Κατεχάκη είναι πως προφανώς δεν πρόκειται για λάθος και πως η σήραγγα θα γινόταν στο συγκεκριμένο σημείο αλλά με άλλη μεθοδολογία. Σε κάθε περίπτωση, θα διαταχθεί ΕΔΕ για το ζήτημα.

Για το θέμα ενημερώθηκε και ο πρωθυπουργός το πρωί που επισκέφτηκε το υπουργείο Υποδομών, όπως είπε ο υπουργός που επισκέφτηκε το σημείο.

Σωστό το μέρος όπου σκάβουν, αλλά… με λάθος μέθοδο

Είναι σωστή η σήραγγα στα τεχνικά της χαρακτηριστικά θα πει ο διευθύνων σύμβουλος του Μετρό, Νικόλαος Κουρέτας, που όπως υποστηρίζει το πρόβλημα είναι πως ο ανάδοχος δεν τηρούσε την αλληλουχία των φάσεων και δεν τηρούνταν οι φάσεις εκσκαφής, για αυτό και τους σταματήσαν και τους επαναφέραν στο σημείο που προβλέπει η μελέτη.

«Δεν υπάρχει λάθος στην θέση της σήραγγας. Η σήραγγα για την οποία συζητούμε δεν αφορά την σήραγγα του Μετρό που θα κινείται το Μετρό στην Γραμμή 4 αφορά τον επίσταθμο όπου είναι ένας χώρος σταβλισμού των τρένων δηλαδή τα τρένα θα πηγαίνουν το βράδυ μόνα τους και θα ξεκινούν το πρωί όπως και στην Θεσσαλονίκη αντίστοιχα γίνεται, η σήραγγα αυτή λοιπόν για αυτό τον λόγο δεν κατασκευάζεται με μετροπόντικα όπως όλο το μετρό αλλά με μία αυστριακή μέθοδο αυτό γίνεται με μηχανικά μέσα, είναι απολύτως σωστή όσον αφορά την θέση της την όδευση της τις διαστάσεις και την αντιστήριξη του υπεδάφους», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της «Ελληνικό Μετρό Α.Ε.», Νικόλαος Κουρέτας.

Η μεθοδολογία κατασκευής είναι σύμφωνη με τις διεθνείς προδιαγραφές και στο πλαίσιο της εγκεκριμένης μελέτης. Την ίδια ώρα, η αντιπολίτευση καταγγέλλει αστοχίες στο θέμα που ήρθε στο φως με ερώτηση του ΚΚΕ, ενώ το κόμμα βλέπει να υπάρχουν θέματα ασφαλείας. Την ίδια ώρα πάντως, το Μετρό ισχυρίζεται πως δεν υπάρχουν ζητήματα ασφαλείας και καθίζησης ενώ η ΕΔΕ θα ρίξει φως.