Νέα τραγωδία στην Κρήτη: Πέθανε 13χρονο κορίτσι από σηψαιμία

Athensmagazine
Ορίστε μας ως προτεινόμενη πηγή ειδήσεων στο Google
Την τελευταία της πνοή άφησε μία 13χρονη το μεσημέρι της Τετάρτης (5/2) στο Νοσοκομείο Χανίων από σηψαιμία. Ταυτόχρονα, ο μικρός Άγγελος από το Ηράκλειο έδωσε ζωή σε έναν 37χρονο μετά τον θάνατό του.
Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στο Creta24 ο Διοικητής του Νοσοκομείο Χανίων, Γιώργος Μπέας, η ανήλικη έφτασε περίπου στις 10 το πρωί στο τμήμα επειγόντων περιστατικών, με σηψαιμία από περιτονίτιδα.
Εισήχθη για χειρουργική επέμβαση, ωστόσο παρουσίασε επιπλοκές και παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των γιατρών, άφησε την τελευταία της πνοή.






0 ΣΧΟΛΙΑ