Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

Πανικός με τα Lidl: Πελάτης καταγγέλλει - "Πουλάτε παγωτά όχι..."

Ένας πελάτης καταγγέλλει! Τι συνέβη;

8 Οκτωβρίου 2020 06:44
Πανικός με τα Lidl: Πελάτης καταγγέλλει -
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Μια καταγγελία έγινε γνωστή για την αλυσίδα σούπερ μάρκετ, Lidl. Πελάτης, αναφέρεται στα παγωτά που μέχρι να φτάσουν στην έξοδο, έχουν λιώσει. Το Athensmagazine.gr θα σας παρουσιάσει παρακάτω την καταγγελία του, όπως έκανε και χθες με την οργή ενός ακόμα πελάτη.

Διαβάστε αναλυτικά όσα έγραψε

"Στα lidl λίγο τους νοιάζει αν τα παγωτά που πωλούν μέχρι να βγεις από το μαγαζί τους έχουν γίνει γάλα… Για να μην πληρώσουν και απασχολήσουν κανένα υπάλληλο παραπάνω παρατηρείται το εξής φαινόμενο.

Βάζουν έναν υπάλληλο στο ταμείο και για να φωνάξουν να ανοίξει δεύτερο, για να εξυπηρετήσει τους πελάτες, πρέπει η ουρά να φτάσει μέχρι απέξω! Με αποτέλεσμα όποιος έχει κάνει το λάθος να πάρει παγωτά που πωλούνται μέσα στο μαγαζί, μετά από τόση ώρα αναμονής (που πολλές φορές ξεπερνά τα 15 λεπτά), τα παγωτά να έχουν γίνει γάλα.

Και αν παραπονεθείς δεν εμφανίζεται ποτέ ένας υπεύθυνος. Τους ελέγχει κανείς ή είναι εντελώς ασύδοτοι; Υπάρχει κίνδυνος για την υγεία των πελατών ή όχι; Στο κάτω κάτω παγωτά πωλούν και όχι ξυλόπροκες!

Η καταγγελία δημοσιεύτηκε στο tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Τρελά κέρδη στα Lidl: Αυτά τα προϊόντα σαρώνουν και κάνουν τους ανταγωνιστές να τρέμουν

Σε ποια προϊόντα έκπληξη σαρώνουν τα Lidl και αναμένεται να τα ενισχύσουν σε βάρος των ανταγωνιστών τους; Το Athensmagazine.gr έμαθε και σας παρουσιάζει παρακάτω.

Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές ολοένα και περισσότερο εμπιστεύονται τις εκπτωτικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ για την αγορά φρούτων και λαχανικών, όπως προκύπτει από μελέτη της εταιρείας Oliver Wyman. Αν και πολλοί θα περίμεναν ότι τα Lidl θα επιλέγονταν για προϊόντα όπως χαρτιά, μπίρες και σνακς, η γνωστή αλυσίδα φαίνεται ότι σαρώνει στα φρούτα και στα λαχανικά στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι Δανοί αγόρασαν το 41% των φρέσκων φρούτων και λαχανικών από εκπτωτικές αλυσίδες το 2017, οι Γερμανοί σε ποσοστό 39% και οι Πολωνοί κατά 31%. Στον αντίποδα, μόλις το 5% των Ισπανών προμηθεύτηκε οπωροκηπευτικά από discount stores, καθώς οι κάτοικοι της Ιβηρικής και οι Ιταλοί εξακολουθούν να προτιμούν τις λαϊκές αγορές ή τα μικρά μαγαζιά. Στην έκθεση τονίζεται πως στη Γερμανία το 57% των καρότων αγοράζεται από εκπτωτικές αλυσίδες, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό ανέρχεται στην Ισπανία σε 14%.

Παρόμοια είναι η εικόνα και στα φρέσκα φρούτα: το 47% των μήλων και το 54% των πορτοκαλιών πωλούνται σε καταστήματα με χαμηλές τιμές στη Γερμανία. Τα αντίστοιχα ποσοστά στην Ισπανία είναι 12% για τα μήλα και 8% για τα πορτοκάλια.

Υπογραμμίζεται ότι οι μπανάνες είναι το φρούτο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, και σε ό,τι αφορά τα λαχανικά πιο δημοφιλή είναι τα καρότα, οι ντομάτες και τα αγγούρια. Σημειώνεται, επίσης, ότι μέχρι τη δεκαετία του 1970 οι αλυσίδες με χαμηλότερες τιμές δεν πουλούσαν σχεδόν καθόλου φρούτα και λαχανικά.

Η γκάμα των πελατών

Σήμερα οι εκπτωτικές αλυσίδες, όπως οι Lidl, δουλεύουν προς την κατεύθυνση της επέκτασης του τομέα των φρούτων και λαχανικών που προσφέρουν, ώστε να απευθυνθούν και σε καταναλωτές της ανώτερης και μεσαίας τάξης σε αστικές περιοχές, προσφέροντας καλής ποιότητας φρέσκα φρούτα και λαχανικά σε πιο προσιτές τιμές. Πρόκειται για ένα τοπίο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό. Μιας και αναφερθήκαμε στα καταστήματα Lidl, δείτε εδώ τι μισθό παίρνουν οι εργαζόμενοι.

TAGS
 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share