Σάββατο, 20 Απριλίου 2024

"Αν είστε δυσαρεστημένοι..." - Έκτακτο δελτίο από τον ΑΒ Βασιλόπουλο

Η ανακοίνωση της αλυσίδας προς όλους τους πελάτες!

29 Σεπτεμβρίου 2020 12:24

Η αλυσίδα super market, ΑΒ Βασιλόπουλος, ενημερώνει μέσω της επίσημης ιστοσελίδας τους πελάτες που πιθανό είναι δυσαρεστημένοι με κάποιο προϊόν. Πολλοί ρωτούν αν μπορούν να το γυρίσουν πίσω και τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση.

Η απάντηση της εταιρείας είναι η εξής:

"Φυσικά και μπορείτε να επιστρέψετε προϊόντα. Αν και τα προϊόντα μας έχουν πολύ υψηλά πρότυπα ποιότητας οι παρατηρήσεις σας είναι πολύτιμες για μας. Αν διαπιστώσατε κάποιο ελάττωμα σε κάποιο προϊόν που αγοράσατε από τα καταστήματα ΑΒ το επιστρέφετε άμεσα στο κατάστημα.

Το κατάστημα το τοποθετεί σε ειδική κόκκινη τσάντα (Red Bag) για επιστροφή στο Τμήμα του Ποιοτικού Ελέγχου από όπου το εντοπισμένο πρόβλημα διερευνάται με προσοχή και το αποτέλεσμα γνωστοποιείται άμεσα." Εκτός όμως από αυτή την ανακοίνωση, δείτε εδώ την κίνηση ματ της αλυσίδας, που τίθεται σε ισχύ από τη Δευτέρα 28/9.

«Διέλυσε» τον ανταγωνισμό ο ΑΒ Βασιλόπουλος - Έβαλε «φωτιά» στην αγορά

«Φωτιά» στην αγορά έβαλε ο ΑΒ Βασιλόπουλος, με την τελευταία ανακοίνωση να «διαλύει» τον ανταγωνισμό του, αφού «σάρωσε» εσχάτως σε τελετή, που πραγματοποιήθηκε.

Συγκεκριμένα, η γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκερ, που προσφέρει αμέτρητα είδη πρώτης ανάγκης σε εξαιρετικές τιμές, τιμήθηκε ως «Top National Retailer» στα Supermarket Awards 2020. Παράλληλα, απέσπασε 11 ακόμη σημαντικές διακρίσεις σε διάφορες κατηγορίες, εκ των οποίων 7 Gold, 2 Silver και 2 Bronze.

Συγκεκριμένα, τα 7 Gold βραβεία αφορούν στις κατηγορίες:

* Πρότυπο κατάστημα, για τα ολοκαίνουργια τμήματα και τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες, που αντανακλούν μια νέα αγοραστική εμπειρία με «Γεύση από το μέλλον».

* Ανάπτυξη Τμήματος Food to Go, για το νέο χώρο «Grab & Go» στο ΑΒ Κηφισιάς, με μοναδικές γεύσεις και λύσεις για όσους επιθυμούν να απολαύσουν κάτι νόστιμο και ποιοτικό on the go, κάθε στιγμή της ημέρας.

* Δίκτυο Franchising, για τα μοντέλα δικαιόχρησης, τα οποία έχουν σχεδιαστεί εδώ και χρόνια και ανανεώνονται διαρκώς σύμφωνα με τις ανάγκες της αγοράς.

* Εξυπηρέτηση πελατών και Προγράμματα Loyalty, για την AB Plus.

* Στρατηγική Social Media, για το site allazoumesinithies.ab.gr

* Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Άνθρωπος, για το Πρόγραμμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ που υλοποιείται με το Ινστιτούτο Prolepsis και παρέχει καθημερινά υγιεινό και υψηλών προδιαγραφών γεύμα, σε μαθητές σχολείων σε όλη την Ελλάδα.

* Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Περιβάλλον, για το Πρόγραμμα Ευφυούς Γεωργίας, που αποτελεί το αποτέλεσμα της συνεργασίας με το Ίδρυμα Μποδοσάκη και την Αμερικανική Γεωργική Σχολή, ώστε με σύμμαχο την τεχνολογία οι πρωτοπόροι Έλληνες παραγωγοί να μείνουν και να συνεχίσουν να αναδεικνύουν τον διατροφικό πολιτισμό του τόπου μας.

Οι 2 Silver διακρίσεις αφορούν στις κατηγορίες:

* Marketing και Διαφήμιση, για την καμπάνια «ΑΒ | Για ό,τι θέλεις να είσαι».

* Ηλεκτρονικό Super Market, για το AB Eshop, που αναπτύσσεται διαρκώς.

Τέλος, οι 2 Bronze διακρίσεις αφορούν στις κατηγορίες:

* Αξιοποίηση Kινητών Eφαρμογών, για το πρωτοποριακό AB Shop Mobile App, για αγορές απ’ όπου κι αν βρίσκεστε για όλα όσα χρειάζεστε.

* Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Περιβάλλον, για το διώροφο λεωφορείο, το Κινητό Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Ανακύκλωσης, που αποτελεί μέρος της διαχρονικής συνεργασίας με την ΤΕΧΑΝ, αποτελεί παγκόσμια καινοτομία και ταξιδεύει σε όλη την Ελλάδα για να εκπαιδεύσει μικρούς μαθητές γύρω από την ανακύκλωση και την προστασία του περιβάλλοντος.

 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share