Τρίτη, 16 Απριλίου 2024

Έκτακτη ανακοίνωση από την ΔΕΗ

Τι απαντά για τις ουρές στα καταστήματα

11 Μαΐου 2020 11:58
Έκτακτη ανακοίνωση από την ΔΕΗ
Από Γιάννης Κυριακόπουλος

Σήμερα, Δευτέρα 11 Μαΐου του 2020 άνοιξαν εκ νέου και τα καταστήματα της ΔΕΗ, μετά την άρση των μέτρων για τον κορωνοϊό. Ωστόσο στην πρεμιέρα σήμερα, οι απίστευτες ουρές έξω από υποκαταστήματα και συγκεκριμένα επί της Αριστείδου, προκάλεσαν μέχρι και την επέμβαση της αστυνομίας προκειμένου να τηρηθούν οι απαραίτητες αποστάσεις.

Όπως αναφέρει η επιχείρηση σε ανακοίνωση της, για την προστασία των εργαζομένων και των πελατών, η είσοδος στα καταστήματα θα γίνεται μετά τη θερμομέτρηση των εισερχομένων στον χώρο μέσα από ειδικές πύλες ή συσκευές θερμομέτρησης.

Παράλληλα, μέσα στα καταστήματα θα υπάρχουν συσκευές απολύμανσης των χεριών, ενώ οι υπάλληλοι θα φορούν υποχρεωτικά μάσκες. Το ίδιο συνίσταται και στους πελάτες, που εισέρχονται στο χώρο. Ήδη, στα καταστήματα έχει τοποθετηθεί το σχετικό ενημερωτικό υλικό.

Τα καταστήματα της ΔΕΗ θα λειτουργούν αποκλειστικά για πληρωμές, σύναψη νέων συμβολαίων και αλλαγή στοιχείων συμβολαίων. Όλες οι υπόλοιπες εργασίες θα συνεχίσουν να παρέχονται από την ιστοσελίδα www.dei.gr και το τηλεφωνικό κέντρο 11770, τα οποία έχουν αναβαθμίσει το πλήθος και την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν.

Η ιστοσελίδα της ΔΕΗ

Μέσα από την ιστοσελίδα της ΔΕΗ ( www.dei.gr )όλοι οι πελάτες μπορούν:

  • Να πληρώσουν ηλεκτρονικά μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, χωρίς καμία τραπεζική προμήθεια
  • Να εγγραφούν στον ηλεκτρονικό λογαριασμό e-bill κάνοντας χρήση και της έκπτωσης των 5 ευρώ/λογαριασμό, που ισχύει έως τα τέλη Ιουνίου
  • Να συνάψουν νέα συμβόλαια ή να κάνουν αλλαγή των στοιχείων του συμβολαίου τους μέσω της νέας υπηρεσίας e-contract της ΔΕΗ.

Το τηλεφωνικό κέντρο 11770

  • Εξάλλου, στο τηλεφωνικό κέντρο 11770 έχουν προστεθεί τέσσερις νέες υπηρεσίες:
  • Το ωράριο έχει διευρυνθεί κατά 2 ώρες (07:00-21:00).
  • Δίνεται η δυνατότητα για πληρωμές από το τηλέφωνο καθημερινά 09:00-17:00 με τον Κωδικό Ηλεκτρονικής Πληρωμής που αναγράφεται στον λογαριασμό και τον αριθμό της χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας, χωρίς πρόσθετους κωδικούς.
  • Επιλογή υπηρεσίας επιστροφής κλήσης για όσους είναι σε αναμονή πάνω από 3 λεπτά.
  • Διακανονισμοί και για ποσά άνω των 5.000 ευρώ, που μέχρι πρότινος πραγματοποιούνταν στα καταστήματα.
TAGS
 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share