Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

Κορωνοϊός: Δεν έχει τέλος η τραγωδία στις ΗΠΑ - 2.333 νεκροί μέσα σε ένα 24ωρο

Ακόμη μία "μαύρη" ημέρα

6 Μαΐου 2020 07:12
Κορωνοϊός: Δεν έχει τέλος η τραγωδία στις ΗΠΑ - 2.333 νεκροί μέσα σε ένα 24ωρο

Δεν έχει τέλος η τραγωδία στις ΗΠΑ με τους νεκρούς και τα κρούσματα του κορωνοϊού καθημερινά να αυξάνονται κατά χιλιάδες. Συγκεκριμένα, το τελευταίο 24ωρο σημειώθηκαν 2.333 νέοι θάνατοι, ενώ δραματική παραμένει η κατάσταση και στην Ιταλία, με τα κρούσματα ωστόσο να σημειώνουν μείωση, δείτε εδώ τα στοιχεία του τελευταίου 24ωρου.

Την προηγουμένη, η χώρα που υφίσταται μακράν το βαρύτερο πλήγμα παγκοσμίως κατέγραφε τον χαμηλότερο απολογισμό του τελευταίου μήνα, 1.015 θανάτους, σύμφωνα με τα στοιχεία του πανεπιστημίου, που ανανεώνονται συνεχώς.

Ο συνολικός απολογισμός της πανδημίας του νέου κορωνοϊού έφθασε πλέον τους 71.022 νεκρούς στις ΗΠΑ.

Έρευνα «βόμβα» για τον κορωνοϊό που έπληξε Ευρώπη και ΗΠΑ

Ο κορωνοϊός που έπληξε την επαρχία Ουχάν στην Κίνα πριν από 4 μήνες έχει αρχίσει να εξασθενεί, όμως ένα νέο, πιο επιθετικό είδος του ιού έχει διασπαρεί στις ΗΠΑ και την Ευρώπη. Ενώ, «καμπανάκι» σήμανε καθηγητής πνευμονολογίας για αυτή την μάσκα, λέγοντας ότι είναι: «13 φορές πιο πιθανό να νοσήσουμε από κορωνοϊό».

Σύμφωνα με μια έρευνα στο Εθνικό Εργαστήριο του Λος Άλαμος στο Νέο Μεξικό, την οποία δημοσιεύουν πολλά αμερικανικά ΜΜΕ, ο νέος κορωνοϊός που έχει μεταδοθεί σε Ευρώπη και ΗΠΑ από τα τέλη Μαρτίου έχει μεταλλαχθεί και η μετάδοσή του είναι πλέον ταχύτερη από το αντίστοιχο στέλεχος που χτύπησε την Κίνα.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες, το εν λόγω στέλεχος του ιού είναι πλέον το επικρατέστερο ανά τον κόσμο. Εάν ο κορωνoϊός δεν υποχωρήσει το καλοκαίρι όπως η εποχική γρίπη, θα μπορούσε να μεταλλαχθεί περαιτέρω και ενδεχομένως να περιορίσει την αποτελεσματικότητα των εμβολίων κορωνoϊού που αναπτύσσονται σήμερα από επιστήμονες σε όλο τον κόσμο, προειδοποίησαν οι ερευνητές.

Ορισμένοι ερευνητές εμβολίων χρησιμοποιούν τις γενετικές αλληλουχίες του ιού που έχουν απομονωθεί από τις αρχές υγείας στις αρχές της επιδημίας. "Αυτά είναι κακά νέα", έγραψε η Bette Korber, βιολόγος στο Λος Άλαμος και επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης, στη σελίδα της στο Facebook. "Αλλά παρακαλώ μην είστε απογοητευμένοι από αυτό", συνέχισε.

"Η ομάδα μας στο LANL μπόρεσε να τεκμηριώσει αυτήν τη μετάλλαξη και τον αντίκτυπό της στη μετάδοση μόνο λόγω μιας τεράστιας παγκόσμιας προσπάθειας κλινικών και πειραματικών ομάδων, οι οποίες καθιστούν διαθέσιμες νέες αλληλουχίες του ιού (SARS-CoV-2) στις τοπικές τους κοινότητες ως όσο πιο γρήγορα μπορούν".

Η μελέτη δεν έχει ακόμη αξιολογηθεί επαρκώς, αλλά οι ερευνητές σημείωσαν ότι τα νέα της μετάλλαξης ήταν "επείγοντος προβληματισμού" λαμβάνοντας υπόψη τα περισσότερα από 100 εμβόλια στη διαδικασία ανάπτυξης για την πρόληψη του κορωνοϊού. Στις αρχές Μαρτίου, ερευνητές στην Κίνα δήλωσαν ότι διαπίστωσαν ότι δύο διαφορετικοί τύποι κορωνοϊού θα μπορούσαν να προκαλέσουν λοιμώξεις παγκοσμίως.

Ειδήσεις