Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

Κορωνοϊός Ιταλία: Άλλοι 604 νεκροί το τελευταίο 24ωρο - Θετικός ο απολογισμός με 1.555 ιαθέντες

Αισιοδοξία στη γειτονική χώρα

7 Απριλίου 2020 19:29

Θετικός σε σχέση με χθες (6/4) είναι ο απολογισμός του κορωνοϊού ανάμεσα σε νεκρούς και ιαθέντες στην Ιταλία, με τους θανάτους να μετρώνται σε 604 το τελευταίο 24ωρο, αλλά τα κρούσματα να είναι 3.039, δηλαδή 550 λιγότερα, ενώ οι ιαθέντες έφτασαν στους 1.555.

Παρά τα στοιχεία που δείχνουν αισιοδοξία, βέβαια, στον επιστημονικό κόσμο ο συνολικός αριθμός των περιστατικών κορωνοϊού στην Ιταλία είναι 135.586 και οι νεκροί έφτασαν τους 17.127. Παράλληλα, 24.392 άνθρωποι έχουν ιαθεί.

Χθες το σύνολο κρουσμάτων του κορωνοϊού ήταν 132.547 και είχαν χάσει την ζωή τους 16.523 άνθρωποι ενώ 22.837 είχαν θεραπευθεί. Δείτε και τα νεότερα από την Νέα Υόρκη, που δεινοπαθεί.

3.792 ασθενείς βρίσκονται σε μονάδες εντατικής θεραπείας και, συνολικά, 28.718 έχουν εισαχθεί σε νοσοκομείο. Για 61.557 έχει αποφασιστεί ο κατ΄οίκον περιορισμός.

Στην Λομβαρδία τα συνολικά περιστατικά είναι 52.325 και οι νεκροί 9.484. Στην Εμίλια Ρομάνια τα κρούσματα είναι 17.825 με τους νεκρούς να έχουν φτάσει τους 2.180. Στην περιφέρεια Βένετο, οι θετικοί στον ιό είναι 11.925, με 695 νεκρούς.

Ο ρυθμός μετάδοσης του ιού συνεχίζει να μειώνει την ταχύτητά του (569 λιγότερα κρούσματα σε σχέση με χθες) ενώ και οι νεκροί είναι 32 λιγότεροι από το προηγούμενο εικοσιτετράωρο. Και οι εισαγωγές στις μονάδες εντατικής θεραπείας, συνεχίζουν να μειώνονται.

Η Ιταλική Πολιτική Προστασία, πάντως, παρά τα ελπιδοφόρα αυτά στοιχεία, υπογραμμίζει ότι «τις ημέρες, πριν και μετά το Καθολικό Πάσχα, κανείς δεν πρέπει να ξεχάσει, ούτε για μια στιγμή, ότι στην χώρα έχουν χάσει την ζωή τους πάνω από δεκαεπτά χιλιάδες άνθρωποι».

Το μήνυμα είναι ότι πρέπει να τηρηθούν με τεράστια προσοχή, οι κανόνες και περιορισμοί που έχει ορίσει η κυβέρνηση Κόντε.

Κορωνοϊός: Βρέθηκε εμβόλιο με αντισώματα που φέρνουν ανοσία!

Ένα σπουδαίο νέο για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού βρέθηκε στις ΗΠΑ, με τους επιστήμονες να ανακοινώνουν πως δοκιμάστηκε εμβόλιο, το οποίο μοιάζει να παράγει αντισώματα, που φέρνουν ανοσία απέναντι στον φονικό ιό.

Το σχετικό άρθρο δημοσιεύθηκε στις 2 Απριλίου στο EBioMedicine και είναι η πρώτη μελέτη που δημοσιεύεται αφότου αξιολογήθηκε από επιστήμονες που εργάζονται σε ινστιτούτα του εξωτερικού. Οι ερευνητές μπόρεσαν να δράσουν γρήγορα επειδή είχαν ήδη βάλει τα θεμέλια κατά τη διάρκεια των επιδημιών κορωνοϊού. Την ίδια ώρα, στην χώρα μας φτάσαμε στο σύνολο τα 1.832 κρούσματα.

«Είχαμε προηγούμενη εμπειρία στον SARS-CoV το 2003 και στον MERS-CoV το 2014. Αυτοί οι δύο ιοί, οι οποίοι σχετίζονται στενά με τον SARS-CoV-2, μας διδάσκουν ότι μια συγκεκριμένη πρωτεΐνη, που ονομάζεται πρωτεΐνη spike (S-protein), είναι σημαντική για την πρόκληση ανοσίας στον ιό.», δήλωσε ο συγγραφέας της μελέτης Andrea Gambotto, αναπληρωτής καθηγητής χειρουργικής στη Σχολή Ιατρικής του Πίτσμπουργκ.

«Γι 'αυτό είναι σημαντικό να χρηματοδοτηθεί η έρευνα για τα εμβόλια. Δεν γνωρίζετε ποτέ από πού θα προέλθει η επόμενη πανδημία», προσέθεσε.

Σε σύγκριση με τον πειραματικό υποψήφιο εμβόλιο mRNA που μόλις μπήκε σε κλινικές δοκιμές, το εμβόλιο που περιγράφεται σε αυτό το έγγραφο, το οποίο οι ερευνητές ονομάζουν PittCoVacc, ακολουθεί μια πιο εδραιωμένη προσέγγιση, χρησιμοποιώντας εργαστηριακά κομμάτια ιικής πρωτεΐνης για να «χτίσουν» την ανοσία. Είναι ο ίδιος τρόπος με τον οποίο λειτουργούν τα σημερινά εμβόλια γρίπης.

Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν επίσης μια νέα τεχνική για την παραγωγή του φαρμάκου, για να αυξήσουν την ισχύ του. Πρόκειται για ενός είδους έμπλαστρο που αποτελείται από 400 μικροσκοπικές βελόνες που μεταφέρουν τα κομμάτια πρωτεΐνης S στο δέρμα, όπου η ανοσολογική αντίδραση είναι ισχυρότερη.

Το σύστημα είναι επίσης εξαιρετικά επεκτάσιμο. Τα τεμάχια πρωτεΐνης κατασκευάζονται από ένα «εργοστάσιο κυττάρων», τα οποία μπορούν να στοιβάζονται περαιτέρω για πολλαπλασιαστική απόδοση. Μόλις παρασκευαστεί το εμβόλιο μπορεί να παραμείνει σε θερμοκρασία δωματίου μέχρι να χρειαστεί, εξαλείφοντας την ανάγκη για ψύξη κατά τη μεταφορά ή την αποθήκευση.

Οι ερευνητές βρίσκονται τώρα στη διαδικασία υποβολής αίτησης για νέα έγκριση φαρμάκων από την Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων των Η.Π.Α., εν αναμονή της έναρξης μιας κλινικής δοκιμής φάσης Ι στον άνθρωπο τους επόμενους μήνες.

«Οι δοκιμές σε ασθενείς θα απαιτούσαν συνήθως τουλάχιστον ένα χρόνο και πιθανόν περισσότερο,» είπε ο Falo. «Αυτή η ιδιαίτερη κατάσταση είναι διαφορετική από οτιδήποτε έχουμε δει ποτέ, οπότε δεν γνωρίζουμε πόσο καιρό θα πάρει η κλινική διαδικασία. Οι πρόσφατα αναγγελθείσες αναθεωρήσεις στις συνήθεις διαδικασίες υποδεικνύουν ότι μπορεί να είμαστε σε θέση να προχωρήσουμε πιο γρήγορα.»

Η χρηματοδότηση αυτής της μελέτης έγινε από το Εθνικό Ινστιτούτο Αλλεργίας και Λοιμωδών Νοσημάτων, το Εθνικό Ινστιτούτο Αρθρίτιδας και Μυοσκελετικών και Δερματικών Νόσων και το Εθνικό Ινστιτούτο Καρκίνου.

Ειδήσεις