Τετάρτη, 24 Απριλίου 2024

“Προσοχή! Μακρυά απ’ αυτή την εταιρία POS – Μου δέσμευσαν τον λογαριασμό και όταν πήρα να ρωτήσω το γιατί…” – Καταγγελία πελάτη

Σοκ!

1 Μαρτίου 2020 08:35
“Προσοχή! Μακρυά απ’ αυτή την εταιρία POS – Μου δέσμευσαν τον λογαριασμό και όταν πήρα να ρωτήσω το γιατί…” – Καταγγελία πελάτη

Ένα άσχημο περιστατικό από εταιρία POS, η οποία δέσμευσε τον λογαριασμό πελάτη και δεν έμαθε ποτέ τον λόγο!

Δείτε παρακάτω την καταγγελία που έκανε η πελάτισσα:

Καλησπέρα σας, θα ηθελα να καταγγείλω τη συγκεκριμένη εταιρία για αντιεπαγγελματισμο και κοροϊδία προς τους χρηστες της.

Εχω ενα ποσο (ευτυχως οχι σημαντικο) και ενω ο λογαριασμος μου ειναι πληρως ταυτοποιημενος δεν με αφηνει να το τραβηξω στην τραπεζα.

Στελνω mail απο την προγουμενη Πεμπτη 21/12 , και δεν μου απανταει κανεις, παιρνω τηλεφωνο στην εξυπηρετηση, τους λεω το προβλημα και μου λενε οτι θα με παρουν πισω να μου πουνε τι ακριβως συμβαινει,αλλα τιποτα.

Σημερα ξαναπηρα εκνευρισμενος(μετα απο 15 mail και 4 τηλεφωνηματα μεσα στην εβδομαδα) και ζητησα να μιλησω με καποιον ανωτερο και η κοπελα τα εχασε και αρχισε να λεει οτι στελνουν τα αιτηματα για προβληματα στο κεντρο και οτι δεν μπορει να μου δωσει καποιο τηλεφωνο.

Και της εκανα το ευλογο ερωτημα ” ποιος σε πληρωνει; σε γραφειο εισαι η στο καναπε του σπιτιου και δεν υπαρχει καποιος ανωτερος;”.

Εφαγε την γλωσσα της ,πληρης σιγη στο ακουστικο,αλλα και παλι απαντηση δεν πηρα, θα μου πεις τι φταινε και αυτα τα παιδια για 200 – 300 ευρω τον μηνα καθονται και μας παραμυθιαζουν με τις ηλιθιες δικαιολογιες που τους ειπαν να λενε.

Μακαρι να δημοσιευθει και να βρεθουν και αλλοι που τους δεν τους αρεσει το δουλεμα για να κανουμε ολοι μαζι μια ωραια καταγγελια στον Συνηγορο του πολιτη.

Μακρια απο εταιριες του σαν κι αυτή!

Ωστόσο, όταν έχουμε να κάνουμε με πιστωτικές ή χρωστικές κάρτες πρέπει να δίνομε βάση ακόμα και στα pin, δείτε εδώ τι πρέπει να προσέχετε


 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share