Τετάρτη, 24 Απριλίου 2024

Βελτιώσεις στα ηλεκτρονικά εισιτήρια ανακοίνωσε ο ΟΑΣΑ!

Τι αλλαγές θα γίνουν;

22 Ιανουαρίου 2020 07:59
Βελτιώσεις στα ηλεκτρονικά εισιτήρια ανακοίνωσε ο ΟΑΣΑ!

Ο ΟΑΣΑ στην τελευταία του ανακοίνωση είχε ενημερώσει το κοινό πως θα υπάρξουν συγκεκριμένες μειώσεις στις τιμές των εισιτηρίων. Τώρα με νέα ανακοίνωση αναφέρει τις βελτιώσεις που αφορούν τα ηλεκτρονικά εισιτήρια με σκοπό να εξυπηρετούνται καλύτερα και πιο άνετοι οι πολίτες που χρησιμοποιούν ΜΜΜ.

Πρόκειται για την προσθήκη μηχανημάτων έκδοσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων, τα οποία θα δίνουν πλέον ρέστα και σε χαρτονομίσματα (μέχρι πρότινος έδιναν ρέστα μόνο σε κέρματα), αλλά και τη δυνατότητα πλέον φόρτισης και των απρόσωπων καρτών μέσω διαδικτύου και έξυπνων κινητών, υπηρεσία που παρέχονταν μόνο για τις προσωποποιημένες κάρτες.

Πιο συγκεκριμένα, ο Οργανισμός έχει προχωρήσει στην προμήθεια 100 Αυτόματων Μηχανημάτων Έκδοσης Καρτών που δίνουν ρέστα και σε χαρτονομίσματα και 12 Τερματικών Έκδοσης Καρτών (ΤΕΚ), αυτόματα μηχανήματα, τα οποία μπορούν να προχωρήσουν στην έκδοση καρτών.

Αποτέλεσμα των παραπάνω παρεμβάσεων είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, καθώς ορισμένα από τα ΑΜΕΚ θα τοποθετηθούν εκτός από σταθμούς του μετρό και σε σταθμούς του Τραμ, όπου παρατηρούνται σημαντικές ελλείψεις. Η αύξηση του αριθμού των ΑΜΕΚ θα περιορίσει το χρόνο εξυπηρέτησης των επιβατών, επομένως και την αναμονή κατά τη διαδικασία έκδοσης ή φόρτισης εισιτηρίων. Επίσης, αυξάνονται τα σημεία έκδοσης προσωποποιημένων καρτών, ενώ θα δημιουργηθούν νέα εκδοτήρια της ΟΣΥ σε διάφορα σημεία της Αθήνας, τα οποία θα διαθέτουν και Τερματικά Έκδοσης Καρτών.

Επιπλέον, θα μπορούν και οι κάτοχοι ανώνυμων καρτών να φορτίζουν τις κάρτες τους από την ιστοσελίδα athenacard.gr και από κινητά με τεχνολογία NFC, αποφεύγοντας τυχόν αναμονές σε εκδοτήρια ή ΑΜΕΚ.

Η δυνατότητα αυτή υπάρχει σήμερα μόνο για τους κατόχους προσωποποιημένων καρτών. Η φόρτιση των ανώνυμων καρτών θα είναι ίδια με την αντίστοιχη διαδικασία των προσωποποιημένων καρτών. Επιδίωξη του ΟΑΣΑ είναι η χρήση καρτών ATHENA CARD να έχει μεγαλύτερη διείσδυση στο επιβατικό κοινό.

Τέλος, δεν θα υπάρχει πλέον ανάγκη μετάβασης στο εκδοτήριο για ανανέωση της ισχύος των καρτών των δικαιούχων μειωμένου εισιτηρίου ή δωρεάν μετακίνησης (π.χ. φοιτητές, ΑμεΑ κ.ά.), καθώς οι δικαιούχοι θα εξυπηρετούνται και από τα Αυτόματα Μηχανήματα και όχι μόνο από τα σημεία που διαθέτουν τερματικά (ΤΕΚ), ενώ οι επεκτάσεις των ημερομηνιών λήξης των δικαιωμάτων θα γίνονται αυτοματοποιημένα.

Μπάρες σε μετρό και ηλεκτρικό: Δείτε πόσο αυξήθηκαν τα έσοδα του ΟΑΣΑ!

Αύξηση κατά 3,51% παρουσίασαν οι εισπράξεις από πωλήσεις εισιτηρίων και καρτών του ΟΑΣΑ, τον μήνα Σεπτέμβριο, σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2018, οπότε είχε ήδη εφαρμοστεί το κλείσιμο των πυλών εισόδου-εξόδου στο σύνολο των σταθμών του μετρό και του ηλεκτρικού!

Δείτε επίσης: Απίστευτο: Ο καύσωνας ''έλιωσε'' τα εκδοτήρια του ΟΑΣΑ!

Στην αύξηση των εσόδων συνέβαλαν και οι προσπάθειες αναβάθμισης των υπηρεσιών ελέγχου κομίστρου από τους φορείς αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας που εποπτεύει ο ΟΑΣΑ. Συγκεκριμένα, τον Σεπτέμβριο του 2019 διενεργήθηκαν 255.866 επιτόπιοι έλεγχοι κομίστρου από ελεγκτές , που είχαν ως αποτέλεσμα την επιβολή 6.431 προστίμων σε βεβαιωμένες παραβάσεις.

Σε 138 ανήλθαν οι έλεγχοι ανά ελεγκτή ανά βάρδια, κατά μέσο όρο.
Διακόσιοι πενήντα έλεγχοι ανά ελεγκτή ανά βάρδια είναι ο στόχος που έχει τεθεί.

Προτεραιότητα του ΟΑΣΑ η εντατικοποίηση των ελέγχων

Η εντατικοποίηση των ελέγχων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αποτελεί μία από τις βασικές προτεραιότητες της διοίκησης του ΟΑΣΑ, με στόχο την ελαχιστοποίηση του φαινομένου της εισιτηριοδιαφυγής και την αύξηση των εσόδων του Οργανισμού.

Μετρό: Αυτοί είναι οι έξι νέοι σταθμοί! Πότε παραδίδονται;

Το καλοκαίρι του 2021 θα ολοκληρωθεί η επέκταση του μετρό προς τον Πειραιά, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Αττικό Μετρό ΑΕ Νίκο Κουρέτα, ο οποίος μίλησε στο συνέδριο Athens Investment Forum. Αλλάζει το μετρό! Πώς θα ανοίγουν οι μπάρες.

Σύμφωνα με τον ίδιο, το καλοκαίρι του 2020 θα έχουν ολοκληρωθεί οι σταθμοί Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια και το αντίστοιχο διάστημα του 2021 θα είναι έτοιμοι οι σταθμοί Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο.

Όπως είπε ο κ. Κουρέτας, την τελευταία 20ετία η Αττικό Μετρό έχει θέσει σε λειτουργία και κατασκευάζει 60 χλμ. γραμμών μετρό σε 64 σταθμούς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη συνολικού κόστους περίπου 7,2 δισ. ευρώ.

Επισήμανε μάλιστα ότι το συγκεκριμένο έργο θα μειώσει την κυκλοφορία των Ι.Χ. κατά 23.000 ημερησίως με 115.000 πολίτες να εξυπηρετούνται στη ζώνη επιρροής των σταθμών και τη διαδρομή λιμάνι – αεροδρόμιο να φθάνει τα 55 λεπτά. Παράλληλα ο προϋπολογισμός για την επέκταση του τραμ στον Πειραιά θα φτάσει τα 50 εκατ. ευρώ και η κίνηση των επιβατών εκτιμάται σε 35.000 νέους επιβάτες.

«Το πρώτο έργο της Γραμμής 4 είναι στο στάδιο της δημοπράτησης. Το πρώτο της τμήμα είναι μήκους 13 χλμ. με 15 σταθμούς, με τρένα χωρίς οδηγό και συστήματα στην αιχμή της τεχνολογίας με προϋπολογισμό 1,5 δισ. ευρώ. Στο στάδιο σχεδιασμού/ μελετών βρίσκονται συνολικά 37 χλμ. γραμμών με 26 σταθμούς, ενώ 32 χλμ. γραμμών δικτύου τραμ βρίσκονται σε λειτουργία ή σε στάδιο κατασκευής. Στο στάδιο του σχεδιασμού / μελετών βρίσκονται ακόμη 9 χλμ. γραμμής, ενώ το συνολικό κόστος αντιστοιχεί στα 600 εκατ. ευρώ περίπου», σημείωσε.

 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share