Τετάρτη, 24 Απριλίου 2024

Σούπερ Μάρκετ - Ελλάδα: Έρχεται ο εφιάλτης του... Σκλαβενίτη!

Τι συνέβη;

23 Οκτωβρίου 2019 11:40
Σούπερ Μάρκετ - Ελλάδα: Έρχεται ο εφιάλτης του... Σκλαβενίτη!

Σούπερ Μάρκετ: H Βερούκας αναλαμβάνει την εισαγωγή και διανομή των προϊόντων SPAR για όλα τα καταστήματα του δικτύου, καθώς και τη συνολική υποστήριξη logistics, μέσω των κέντρων διανομής της σε όλη την Ελλάδα.

Έρχεται ο εφιάλτης για τον Σκλαβενίτη, που σήμερα βρίσκεται στο νούμερο ένα του τζίρου των ελληνικών σούπερ μάρκετ!

Σε συμφωνία με τον Όμιλο Βερούκα προχώρησε η SPAR Hellas προκειμένου αυτός να αναλάβει την εισαγωγή και διανομή των προϊόντων SPAR για όλα τα καταστήματα του δικτύου, καθώς και την συνολική υποστήριξη logistics, μέσω των κέντρων διανομής της σε όλη την Ελλάδα.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, με την υποστήριξη του ομίλου Βερούκα, η SPAR έχει πλέον την πιο δυναμική και ολοκληρωμένη εμπορική πρόταση για τα καταστήματα τη μεσαίας αγοράς, με παγκόσμιο εμπορικό σήμα και δυνατό marketing, πανελλαδική διανομή εμπορευμάτων, πλήρη γκάμα private label προϊόντων και ανταγωνιστικές παροχές και τιμές στα επώνυμα είδη.

Η ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων SPAR στοχεύει αρχικά στα καταστήματα των τουριστικών περιοχών (λόγω της αναγνωρισιμότητας τους εμπορικού σήματος), μέσω μετατροπής των υπαρχόντων καταστημάτων του ομίλου αγορών ΑΣΤΕΡΑΣ, που αποτελεί τον βασικό sublicensee για την ελληνική αγορά, αλλά και άλλων ανεξάρτητων καταστημάτων που ζητούν τη συνεργασία.

Η SPAR, μετά από μόλις 16 μήνες λειτουργίας, έχει στο δίκτυο της 31 καταστήματα πλήρους μετατροπής με ακόμα 24 καταστήματα να βρίσκονται σε διαδικασία αλλαγής σήματος και lay out (intermediate phase), με πρόβλεψη να ξεπεράσει τα 100 καταστήματα μέχρι το τέλος του 2020.

Βόμβα με Σκλαβενίτη: Διάψευση - ανατροπή σ' όσα ξέραμε!

Απολύτως κατηγορηματικά διαψεύδεται από έγκυρες πηγές της οικογένειας Σκλαβενίτη σημερινό δημοσίευμα του ηλεκτρονικού Τύπου , σύμφωνα με το οποίο η αλυσίδα Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη πρόκειται να περάσει σε ποσοστό 70% σε γαλλικά χέρια.

Οι ίδιες πηγές σημειώνουν μιλώντας στο euro2day.gr ότι «δεν υπάρχει απολύτως τίποτα». Εκφράζουν την απορία τους για το τι εξυπηρετεί το συγκεκριμένο δημοσίευμα και σημειώνουν πως ορισμένες «λεπτομέρειες» που αναφέρονται σε αυτό, όπως π.χ. η δήθεν υπογραφή μνημονίου κατανόησης κ.ά, αποτελούν αποκυήματα φαντασίας.

Σούπερ Μάρκετ: Η απίστευτη είδηση για τον Σκλαβενίτη που κάνει τον γύρο του διαδικτύου!

Το Euro2day.gr επικοινώνησε επίσης με αρμόδιες τραπεζικές πηγές, καθώς η Υπαεργαγορές Σκλαβενίτης έχει προέλθει από τη διάσωση της Μαρινόπουλος και κινείται με business plan εγκεκριμένο από τις τράπεζες. Αντίθετα με τα αναφερόμενα στο δημοσίευμα, τραπεζικά στελέχη δήλωσαν απόλυτη άγνοια, τονίζοντας ότι θα θεωρούσαν απίθανο η Σκλαβενίτης να έχει ξεκινήσει τέτοιου είδους συζητήσεις χωρίς να έχει ενημερώσει τις πιστώτριες τράπεζες.

Βόμβα στην αγορά με Σκλαβενίτη: Μετά τον Μαρινόπουλο "σώζει" και άλλο σούπερ μάρκετ κολοσσό!

Υστερα από την κατάκτηση της πρώτης θέσης στη λιανική τροφίµων, η Σκλαβενίτης επιχειρεί δυναµικό άνοιγµα στη χονδρική. Η εταιρεία, µάλιστα, δηλώνει αποφασισµένη να διεκδικήσει µεγαλύτερο µερίδιο αγοράς µε τη θυγατρική της The Mart (πρώην Makro).

Αρµόδιες πηγές, µιλώντας στην «Ηµερησία», εξηγούν πως ο εν λόγω κλάδος είναι πολύ µεγάλος – υπολογίζεται πως υπερβαίνει σε αξία το 1 δισ. ευρώ– και, παρά τις αντιξοότητες, παραµένει ένα από τα υγιή κοµµάτια της ελληνικής οικονοµίας.

Το µέγεθος και η προοπτική, λένε, αποτελούν τον βασικό λόγο για τον οποίο η εταιρεία επέλεξε να εισέλθει στον χώρο. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται η δηµιουργία του πρώτου ηλεκτρονικού καταστήµατος για επαγγελµατίες (business to business), το οποίο αναµένεται να ξεκινήσει στις αρχές Μαρτίου.

Πρόκειται για µια υπηρεσία που επέλεξε να προσφέρει η Τhe Mart στους χιλιάδες επαγγελµατίες, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να διαλέξουν µέσα από τους 40.000 κωδικούς, και η οποία θα ενισχύσει την γκάµα των προσφερόµενων υπηρεσιών. Αυτές αφορούν στην παραγγελιοληψία από εξειδικευµένους πωλητές, την αποστολή εµπορευµάτων (delivery) και την εξυπηρέτηση µέσα από τηλεφωνικό κέντρο (call center).

Σχέδια για επέκταση

«Προσπαθούµε να παρέχουµε ολοκληρωµένες υπηρεσίες. Θέλουµε να είµαστε πολυκαναλικοί» σηµειώνουν πηγές της εταιρείας, εκφράζοντας την αισιοδοξία τους για το νέο εγχείρηµα. Εµφαση δίδεται και στην επέκταση του δικτύου των καταστηµάτων σε νέες περιοχές µε προοπτικές όπως η Μεσσηνία, η Λάρισα, η Ρόδος και οι Κυκλάδες.

Πριν από ενάµιση χρόνο άνοιξαν δύο καταστήµατα, ένα στην Αργυρούπολη και ένα στα Χανιά, ενώ στα τέλη Μαρτίου αναµένεται να ανοίξει τις πύλες του το νέο κατάστηµα στα Γιάννενα, το 13ο στη σειρά, το οποίο κόστισε πάνω από 4,5 εκατ. ευρώ. Το εν λόγω κατάστηµα βρίσκεται σε κοµβικό σηµείο (στο 13ο χιλ. ΕΟ Ιωαννίνων – Αρτας, πολύ κοντά στην Ιονία Οδό και στην Εγνατία Οδό) και µπορεί να εξυπηρετήσει την Ηπειρο.

Η The Mart είναι από τις µεγαλύτερες αλυσίδες cash&carry της χώρας. Εχει 13 καταστήµατα σε διάφορες πόλεις (π.χ. Πάτρα, Λάρισα, Ξάνθη, Βόλος, Καλαµάτα και Αθήνα) και ιδιόκτητο στόλο 60 φορτηγών, ενώ διαθέτει 40.000 κωδικούς προϊόντων (τρόφιµα, µη τρόφιµα και επαγγελµατικό εξοπλισµό). Την περσινή χρονιά έκλεισε µε τζίρο περίπου 300 εκατ. ευρώ, αυξάνοντας το µερίδιό της (υπολογίζεται σε περίπου 30%). Απασχολεί πάνω από 1.100 εργαζόµενους.

Στο µεταξύ, εντός στόχων κινείται η διαδικασία ενσωµάτωσης του δικτύου της Μαρινόπουλος. Τα νούµερα και, κυρίως, η αποδοχή του κόσµου ενάµιση χρόνο µετά ήρθαν να δικαιώσουν την οικογένεια Σκλαβενίτη για την απόφασή της να αναλάβει τη διάσωση του άλλοτε πανίσχυρου λιανεµπόρου. Οι πωλήσεις διαµορφώθηκαν σε 2,4 δισ. ευρώ το 2018, ενώ µε βάση τις προβλέψεις για το 2019 αναµένεται να ξεπεράσουν τα 2,6 δισ. ευρώ.

Ακόµη και οι πιστώτριες τράπεζες φέρονται ικανοποιηµένες µε τις επιδόσεις, οι οποίες ξεπέρασαν τις προσδοκίες τους. ∆εν περίµεναν, όπως λένε οι πληροφορίες, πως η Σκλαβενίτης θα έπιανε τόσο γρήγορα τους στόχους που είχαν τεθεί -φθάνοντας µάλιστα σε κερδοφορία ήδη από το τέταρτο τρίµηνο του τρέχοντος έτουςκαι θα γέµιζε ξανά τα καταστήµατα της Μαρινόπουλος µε τόσο κόσµο.

Αποπληρωμή χρεών

Επιπλέον, αποπλήρωσε χρέη της πρώην Μαρινόπουλος προς προµηθευτές, ∆ηµόσιο (φόροι και ασφαλιστικές εισφορές) και τρίτα πρόσωπα της τάξης των 380 εκατ. ευρώ, ενώ προχώρησε στην ενοποίηση όλων των εργαζοµένων και την υιοθέτηση ενιαίας κουλτούρας. Βέβαια, κοµβικό ρόλο στην επιτυχία έπαιξε και η στήριξη που προσέφεραν οι προµηθευτές, και κυρίως οι Ελληνες, οι οποίοι έσπευσαν να αγκαλιάσουν την προσπάθεια.

Χωρίς τη συµπαράστασή τους τα πράγµατα θα ήταν δύσκολα. Πέραν του ότι αποδέχθηκαν γενναίο «κούρεµα» στις απαιτήσεις τους, παρείχαν τις απαραίτητες παροχές στην αλυσίδα ώστε να µπορέσει να ανακτήσει το χαµένο έδαφος.

Δείτε επίσης στο Athensmagazine.gr:

Τραγωδία σε Σκλαβενίτη!

Σκλαβενίτης: Ο μεγάλος αντίπαλος που φέρνει... πονοκεφάλους!

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις στο Athensmagazine.gr

 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share