Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024

Μπάρες σε μετρό και ηλεκτρικό: Δείτε πόσο αυξήθηκαν τα έσοδα του ΟΑΣΑ!

Απίστευτο!

14 Οκτωβρίου 2019 09:16
Μπάρες σε μετρό και ηλεκτρικό: Δείτε πόσο αυξήθηκαν τα έσοδα του ΟΑΣΑ!

Αύξηση κατά 3,51% παρουσίασαν οι εισπράξεις από πωλήσεις εισιτηρίων και καρτών του ΟΑΣΑ, τον μήνα Σεπτέμβριο, σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2018, οπότε είχε ήδη εφαρμοστεί το κλείσιμο των πυλών εισόδου-εξόδου στο σύνολο των σταθμών του μετρό και του ηλεκτρικού!

Δείτε επίσης: Απίστευτο: Ο καύσωνας ''έλιωσε'' τα εκδοτήρια του ΟΑΣΑ!

Στην αύξηση των εσόδων συνέβαλαν και οι προσπάθειες αναβάθμισης των υπηρεσιών ελέγχου κομίστρου από τους φορείς αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας που εποπτεύει ο ΟΑΣΑ. Συγκεκριμένα, τον Σεπτέμβριο του 2019 διενεργήθηκαν 255.866 επιτόπιοι έλεγχοι κομίστρου από ελεγκτές , που είχαν ως αποτέλεσμα την επιβολή 6.431 προστίμων σε βεβαιωμένες παραβάσεις.

Σε 138 ανήλθαν οι έλεγχοι ανά ελεγκτή ανά βάρδια, κατά μέσο όρο.
Διακόσιοι πενήντα έλεγχοι ανά ελεγκτή ανά βάρδια είναι ο στόχος που έχει τεθεί.

Προτεραιότητα του ΟΑΣΑ η εντατικοποίηση των ελέγχων

Η εντατικοποίηση των ελέγχων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αποτελεί μία από τις βασικές προτεραιότητες της διοίκησης του ΟΑΣΑ, με στόχο την ελαχιστοποίηση του φαινομένου της εισιτηριοδιαφυγής και την αύξηση των εσόδων του Οργανισμού.

Μετρό: Αυτοί είναι οι έξι νέοι σταθμοί! Πότε παραδίδονται;

Το καλοκαίρι του 2021 θα ολοκληρωθεί η επέκταση του μετρό προς τον Πειραιά, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Αττικό Μετρό ΑΕ Νίκο Κουρέτα, ο οποίος μίλησε στο συνέδριο Athens Investment Forum. Αλλάζει το μετρό! Πώς θα ανοίγουν οι μπάρες.

Σύμφωνα με τον ίδιο, το καλοκαίρι του 2020 θα έχουν ολοκληρωθεί οι σταθμοί Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια και το αντίστοιχο διάστημα του 2021 θα είναι έτοιμοι οι σταθμοί Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο.

Όπως είπε ο κ. Κουρέτας, την τελευταία 20ετία η Αττικό Μετρό έχει θέσει σε λειτουργία και κατασκευάζει 60 χλμ. γραμμών μετρό σε 64 σταθμούς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη συνολικού κόστους περίπου 7,2 δισ. ευρώ.

Επισήμανε μάλιστα ότι το συγκεκριμένο έργο θα μειώσει την κυκλοφορία των Ι.Χ. κατά 23.000 ημερησίως με 115.000 πολίτες να εξυπηρετούνται στη ζώνη επιρροής των σταθμών και τη διαδρομή λιμάνι – αεροδρόμιο να φθάνει τα 55 λεπτά. Παράλληλα ο προϋπολογισμός για την επέκταση του τραμ στον Πειραιά θα φτάσει τα 50 εκατ. ευρώ και η κίνηση των επιβατών εκτιμάται σε 35.000 νέους επιβάτες.

«Το πρώτο έργο της Γραμμής 4 είναι στο στάδιο της δημοπράτησης. Το πρώτο της τμήμα είναι μήκους 13 χλμ. με 15 σταθμούς, με τρένα χωρίς οδηγό και συστήματα στην αιχμή της τεχνολογίας με προϋπολογισμό 1,5 δισ. ευρώ. Στο στάδιο σχεδιασμού/ μελετών βρίσκονται συνολικά 37 χλμ. γραμμών με 26 σταθμούς, ενώ 32 χλμ. γραμμών δικτύου τραμ βρίσκονται σε λειτουργία ή σε στάδιο κατασκευής. Στο στάδιο του σχεδιασμού / μελετών βρίσκονται ακόμη 9 χλμ. γραμμής, ενώ το συνολικό κόστος αντιστοιχεί στα 600 εκατ. ευρώ περίπου», σημείωσε.

 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share