Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024

Ήταν βράδυ της 13ης Αυγούστου όταν ο 19χρονος Θανάσης έπεφτε από τρόλει λόγω του ελεγκτή!

Απίστευτη ιστορία...

27 Αυγούστου 2019 08:24
Ήταν βράδυ της 13ης Αυγούστου όταν ο 19χρονος Θανάσης έπεφτε από τρόλει λόγω του ελεγκτή!

Ήταν βράδυ της 13ης Αυγούστου του 2013 όταν ο 19χρονος Θανάσης Καναούτης έχασε με τραγικό τρόπο τη ζωή του πέφτοντας από εν κινήσει τρόλεϊ στην οδό Παναγή Τσαλδάρη στο Περιστέρι. Είχε προηγηθεί έντονος διαπληκτισμός του νεαρού με ελεγκτή, γιατί ο Θανάσης δεν είχε πληρώσει το εισιτήριο των 1,20 ευρώ. Φρικτός θάνατος για 30χρονο: Τον συνέθλιψε ασανσέρ! (Video)

Σύμφωνα με τους επιβάτες, όταν ο ελεγκτής άρχισε επιτακτικά να ζητάει το εισιτήριο απειλώντας τον νεαρό «ή μου δίνεις την ταυτότητά σου ή σε πάω στο τμήμα τώρα», ο 19χρονος είχε απαντήσει «είμαι άνεργος, αλήθεια σού λέω. Και οι γονείς μου δεν έχουν δουλειά, είμαστε σε τραγική κατάσταση», με την τραγική κατάληξη που όλοι θυμόμαστε.

Ο Θανάσης ήταν το πρώτο πρόσωπο που μου ήρθε κατά νου ακούγοντας τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών να μας λέει ότι «πρέπει να νιώθει ως απόβρασμα της κοινωνίας όποιος πολίτης μπαίνει στο μετρό χωρίς εισιτήριο». Αυτό το 19χρονο «απόβρασμα» θυμήθηκα ακούγοντας τη θεωρία του ανιψιού του Μιχάλη Λιάπη που δεν χρησιμοποιούσε τα ΜΜΜ καθώς κυκλοφορούσε κάτι χρόνια με πλαστές πινακίδες στο πολυτελές αυτοκίνητό του χωρίς να πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

Αυτό το 19χρονο «απόβρασμα» μου ήρθε στο μυαλό ακούγοντας τη συνέντευξη του υπουργού Μεταφορών που όταν δεν τον βλέπουν, αντί να φοράει ζώνη ασφαλείας στο αυτοκίνητό του κουμπώνει τη νεοελληνική εφεύρεση του ειδικού κλιπ στην υποδοχή.

Έτσι είναι συνήθως με όσους τα βρήκαν όλα εύκολα στην εύκολη ζωή τους. Έτσι είναι όλοι αυτοί που δεν χρειάστηκε ποτέ να μπουν τσάμπα στο μετρό ή στο λεωφορείο επειδή τους έλειπε ακόμη και αυτό το 1,40. Τους έχουν εύκολους τους αφορισμούς και τα αναθέματα για τους φτωχούς και για τους άνεργους. Τους είναι εύκολο να πουν «απόβρασμα» τον Θανάση και τον κάθε Θανάση που θα παρανομήσει για ένα εισιτήριο και θα τον ρίξουν στον κουβά τού τζαμπατζή χωρίς καν να σκεφτούν πως ανάμεσα στους τζαμπατζήδες είναι και αυτοί που δεν έχουν ούτε αυτά που κάποιοι τα θεωρούν δεδομένα.

Δεν ήταν μια απλή εκφορά κοινωνικού αυτοματισμού αυτό που ο νεαρός Καραμανλής ξεστόμισε. Ήταν ο κυνικός ελιτισμός που χαρακτηρίζει το είδος των ανθρώπων που θεωρούν «απόβρασμα» όποιον δεν έχει χρήματα να αγοράσει ένα εισιτήριο λεωφορείου και «άριστο» όποιον χρωστά 400 εκατομμύρια στις τράπεζες.

Θάνατος σοκ στην αγορά: Πέθανε ο Ferdinand Piech!

Ο Ferdinand Piech, ο οποίος σύμφωνα με τη Bild την Κυριακή 25 Αυγούστου κατέρρευσε σε εστιατόριο της πόλης Rosenheim και στη συνέχεια κατέληξε σε νοσοκομείο, ήταν ένα χαρισματικός μηχανολόγος-μηχανικός και ο άνθρωπος που έκανε τον όμιλο Volkswagen μια από τις κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίως. Ήταν 82 ετών.

Βρέθηκε στον όμιλο της Audi το 1972, όταν οι οικογένειες Porsche και Piech -ο Ferdinand Piech είναι εγγονός του Ferdinand Porsche (γιός της κόρης του)- αποφάσισαν πως κανένα μέλος της οικογένειας δεν θα εμπλέκεται στην Porsche, η οποία τους ανήκε. Μέχρι τότε ο ταλαντούχος κ. Piech είχε δείξει τις ικανότητές του σχεδιάζοντας και εξελίσσοντας μεταξύ άλλων τη θρυλική 917. Πέθανε ο Τάκης Φιλόπουλος!

Στην Audi, όπου αρχικά εργάστηκε ως υπεύθυνος τεχνολογικής εξέλιξης, έβαλε τις βάσεις για την εξέλιξη της μάρκας και την καθιέρωσή της ως premium εταιρείας. Σε αυτόν πιστώνεται το διαχρονικό της σλόγκαν «πρωτοπορία μέσω της τεχνολογίας», αλλά και το quattro, μαζί με το ομώνυμο αγωνιστικό που έφερε την επανάσταση στα ράλι, καθώς και άλλα πολλά όπως τα 5κύλινδρα σύνολα της μάρκας.

Το 1993 ο Piech μετακινήθηκε στη VW, η οποία ήταν στο χείλος της καταστροφής και εφάρμοσε μια ιδιαίτερα επιθετική πολιτική εξαγορών, φτάνοντας το συνολικό αριθμό των σημάτων του ομίλου στα 12. Μεταξύ αυτών, η Lamborghini και η Bugatti, με τον αστικό μύθο να τον θέλει να σχεδιάζει τον W16 της Veyron σε χαρτοπετσέτα. Η Veyron, πάντως, δεν συγκαταλέγεται στις επιτυχίες του, λόγω του κολοσσιαίου κόστους εξέλιξής της, κάτι που ισχύει και για το VW Phaeton ή το Audi A2.

Στο τιμόνι του ομίλου Volkswagen, στον οποίο είχε εν των μεταξύ ενσωματώσει και την Porsche, έμεινε μέχρι το 2015 λίγο πριν ξεσπάσει το dieselgate, ενώ το 2017 πούλησε το 14,7% των μετοχών που κατείχε στην Porsche SΑ.

Στην προσωπική του ζωή ο δυσλεξικός και άθεος Ferdinand Piech είχε συνολικά 12 παιδιά από τέσσερις διαφορετικές γυναίκες -μια από τις οποίες ήταν και η Marlene Porsche, πρώην σύζυγος του ξαδέρφου του Gerhard Porsche. Ήταν κάτοχος μιας μεγάλης συλλογής αυτοκινήτων, στην οποία συμπεριλαμβάνονταν και δύο Bugatti Veyron που οδηγούσε ο ίδιος και η τελευταία του σύζυγος Ursula, ενώ ο γιός του Toni είναι ιδρυτής της Piech Automotive.

Δείτε επίσης στο Athensmagazine.gr:

Τραγωδία! Άνδρας πέθανε από το ηλεκτρονικό τσιγάρο!

Πέθανε ο Παναγιώτης Φουντάς!

Για περισσότερες ειδήσεις του AthensMagazine.gr για την Ελλάδα και τον κόσμο δείτε εδώ!

 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share