Τρίτη, 23 Απριλίου 2024

Συντριβή αεροσκάφους: Tι έγινε με το σύστημα της Boeing και πως ενεργοποιήθηκε;

Τι συνέβη;

3 Απριλίου 2019 15:26
Συντριβή αεροσκάφους: Tι έγινε με το σύστημα της Boeing και πως ενεργοποιήθηκε;

Μέσα στα 6 λεπτά της μοιραίας πτήσης -από την απογείωση μέχρι την συντριβή- οι πιλότοι απενεργοποίησαν τέσσερις φορές το λογισμικό «anti-stall» του μοιραίου Boeing 737 MAX 8, όμως το σύστημα ενεργοποιήθηκε εκ νέου τέσσερις φορές...
Ένα σενάριο που παραπέμπει σε ταινίες επιστημονικής φαντασίας εξετάζουν οι ερευνητές της τραγωδίας με τους 157 νεκρούς επιβαίνοντες σε πτήση της Ethiopian Airlines καθώς προσπαθούν να διακριβώσουν αν το σύστημα που συνέβαλε στην πτώση του Boeing 737 MAX 8 ενεργοποιήθηκε μόνο του, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση, μετά την απενεργοποίησή του από τους πιλότους της μοιραίας πτήσης. Επίσης διαβάστε: Αεροσκάφη της γαλλικής πολεμικής αεροπορίας πετούν από το πρωί πάνω από την Κύπρο!

Δύο πηγές που επικαλείται το πρακτορείο Reuters υποστήριξαν ότι το αυτόματο σύστημα αποτροπής απώλειας στήριξης ενεργοποιήθηκε τέσσερις φορές αφού το πλήρωμα αρχικά το έκλεισε λόγω των προβληματικών δεδομένων που ελάμβανε από έναν αισθητήρα.

Σύμφωνα με μια από τις πηγές, αν και δεν είναι ξεκάθαρο αν το πλήρωμα της Ethiopian Airlines επέλεξε να ενεργοποιήσει εκ νέου το επίμαχο σύστημα που «έσπρωχνε» προς τα κάτω τη «μύτη» του Boeing, εντούτοις μια από τις πιθανότητες που εξετάζουν είναι το λογισμικό να ξεκίνησε να λειτουργεί ξανά χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση.

Νωρίτερα η Wall Street Journal σε δικό της ρεπορτάζ για τη μοιραία πτήση ανέφερε ότι οι πιλότοι του Boeing 737 MAX ακολούθησαν αρχικά τις οδηγίες που περιέχονταν σε εγχειρίδιο για να ανακτήσουν τον έλεγχο του αεροσκάφους όταν ενεργοποιείται το επίμαχο σύστημα προχωρώντας στην απενεργοποίησή του, αλλά αυτό δεν είχε πρακτικό αποτέλεσμα. Aπίστευτο: Αεροσκάφος της Lion Air έπεφτε και οι πιλότοι έψαχναν απαντήσεις στο βιβλίο με τις οδηγίες!

Οι οδηγίες είχαν εκδοθεί μετά την πτώση του αντίστοιχου τύπου αεροπλάνου στην Ινδονησία, τον περασμένο Οκτώβριο, όταν είχαν χάσει τη ζωή τους 189 άνθρωποι, και μετά από αντίστοιχες οδηγίες της αμερικανικής υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας.

Στο δημοσίευμα της WSJ υποστηρίζεται ότι οι πιλότοι προσπάθησαν να σταθεροποιήσουν χειροκίνητα το Boeing αλλά όταν δεν το κατάφεραν αποφάσισαν να επαναφέρουν την ηλεκτροδότηση στα χειριστήριά τους.

Αποκάλυψη με τα πρώτα ευρήματα! - Τι δείχνουν τα «μαύρα κουτιά» για το Boeing της Ethiopian Airlines;

Η «The Wall Street Journal» αποκαλύπτει τι δείχνουν τα μαύρα κουτιά για την αεροπορική τραγωδία της Ethiopian Airlines.

Το προκαταρκτικό πόρισμα για τη συντριβή ενός 737 MAX 8 στην Αιθιοπία θα αναφέρει ότι πιθανότατα το ύποπτο λογισμικό ασφάλειας και ελέγχου για την αποτροπή απώλειας στήριξης είχε ενεργοποιηθεί όταν το επιβατικό αεροσκάφος μεσαίων αποστάσεων το οποίο κατασκευάζει η αμερικανική βιομηχανία Boeing κατέπεσε, αποκαλύπτει η εφημερίδα The Wall Street Journal, επικαλούμενη πηγές που έχουν ενημερωθεί για το περιεχόμενό του.

Αυτό υποδεικνύουν τα πρώτα ευρήματα από τα λεγόμενα «μαύρα κουτιά» του αεροσκάφους, σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας.

Στελέχη της επιτροπής που διενεργεί την έρευνα για το δυστύχημα κοντά στην Αντίς Αμπέμπα τη 10η Μαρτίου (157 νεκροί) φέρονται να ενημέρωσαν στελέχη της αμερικανικής ομοσπονδιακής υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας επί του θέματος.

Η ταυτοποίηση των θυμάτων με DNA μπορεί να διαρκέσει έως και έξι μήνες όπως αναφέρουν πληροφορίες!

Ηλιθιότητα ή αμέλεια; Το μεγάλο ψέμα γύρω από την συντριβή του Boeing 737 της Ethiopian Airlines!

Ethiopian Airlines: Ασυνήθιστα πολύ υψηλή ήταν η ταχύτητα του Boeing ΜΑΧ!

Νέα στοιχεία έρχονται στο φως για την ασυνήθιστα πολύ υψηλή ταχύτητα Boeing ΜΑΧ της Ethiopian Airlines πριν από την συντριβή!

Σε ηχογραφημένη συνομιλία ακούγεται μια φωνή (πιθανότατα του κυβερνήτη) από το κόκπιτ να ζητά άδεια για να ανέβει στα 14.000 πόδια πάνω από το επίπεδο της θάλασσας.

Ασυνήθιστα υψηλή ταχύτητα είχε αναπτύξη μετά την απογείωση του το αεροπλάνο και πριν ο κυβερνήτης αναφέρει πρόβλημα, η πτήση 302 της Ethiopian Airlines, που συνετρίβη με αποτέλεσμα να σκοτωθούν 157 άνθρωποι, σύμφωνα με μια πηγή που άκουσε την ηχογραφημένη συνομιλία με τον πύργο ελέγχου.

Στην ηχογραφημένη συνομιλία ακούγεται μια φωνή (πιθανότατα του κυβερνήτη) από το κόκπιτ του Boeing 737 MAX - 8 να ζητά άδεια για να ανέβει στα 14.000 πόδια πάνω από το επίπεδο της θάλασσας (6.400 πόδια πάνω από το αεροδρόμιο).

Το αεροπλάνο εξαφανίστηκε από τα ραντάρ στα 10.800 πόδια, αφού είχε ξεκίνησει να κάνει μια δεξιά στροφή για να επιστρέψει στο αεροδρόμιο καθώς ο πιλότος ανέφερε κάποιο πρόβλημα με τον έλεγχο της πτήσης, πρόσθεσε η πηγή αυτή που ζήτησε να παραμείνει ανώνυμη επειδή η έρευνα συνεχίζεται.

Λίγο πριν ξεκινήσει αυτή τη μανούβρα, ο ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας μιλούσε με ένα άλλο αεροπλάνο, όμως μια φωνή από την πτήση 302 παρενέβη λέγοντας "διακοπή, διακοπή" (break, break), κάτι που σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσουν αμέσως όλες οι μη επείγουσες επικοινωνίες. Ο πιλότος ακουγόταν πολύ φοβισμένος.

Οι υπηρεσίες που έχουν αναλάβει την έρευνα δεν ήταν άμεσα διαθέσιμες για να σχολιάσουν αυτές τις πληροφορίες.

Δείτε βίντεο από την μοιραία πτήση!

Για περισσότερες ειδήσεις και νέα του AthensMagazine.gr για την Ελλάδα και τον κόσμο δείτε εδώ!

 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share