Αυτός είναι ο λόγος που τρώμε μαγειρίτσα το Μεγάλο Σάββατο!

Athensmagazine
Ορίστε μας ως προτεινόμενη πηγή ειδήσεων στο Google
Μεγάλο Σάββατο, σήμερα, και οι προετοιμασίες για το τραπέζι μετά την Ανάσταση έχουν ήδη ξεκινήσει με την μαγειρίτσα να έχει την τιμητική της.
Μετά τη νηστεία της Σαρακοστής, η μαγειρίτσα είναι το πρώτο πιάτο με κρέας που καταναλώνεται. Είναι πολύ νόστιμη σούπα που… διαβάστε την συνέχεια στο Travelstyle.gr.






0 ΣΧΟΛΙΑ