Τρίτη, 27 Σεπτεμβρίου 2022

Λεκές από γάλα στα ρούχα; Αφαιρέστε τον με 3 απλές και εύκολες κινήσεις

Θα σας λύσει τα χέρια!

17 Αυγούστου 2022 17:11
Λεκές από γάλα στα ρούχα; Αφαιρέστε τον με 3 απλές και εύκολες κινήσεις
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Μπορεί οι λεκέδες από γάλα να μην σας φαίνονται μπελάς: άλλωστε το γάλα έχει λευκό χρώμα και υγρή μορφή. Αυτό που ενδεχομένως αγνοείτε είναι ότι μπορεί να αφήσει ιδιαίτερα επίμονους λεκέδες και υποκίτρινα σημάδια ακόμα και μετά το καθάρισμα πλυντήριο ή στο χέρι.

Παράλληλα, δείτε το απίστευτο κολπάκι για να εξαφανίσετε τον λεκέ από λάδι σε λιγότερο από 5 λεπτά!

Διαβάστε παρακάτω και δείτε πώς μπορείτε να ξεφορτωθείτε εύκολα και γρήγορα τους λεκέδες από γάλα από κάθε ύφασμα με τρεις κινήσεις.

  1. Έπεσε γάλα μόλις στον καναπέ, το χαλί ή την αγαπημένη μπλούζα σας; Αφαιρέστε το υφασμάτινο κάλυμμα και τοποθετήστε το αμέσως σε μια λεκάνη με κρύο νερό για 5-10 λεπτά. Σε αυτή τη φάση, καλό είναι να αποφύγετε να βουτήξετε το ύφασμα ακόμα και σε χλιαρό νερό μιας και οι πιο ζεστές θερμοκρασίες ενδέχεται να σκουρύνουν τον λεκέ. Τέλος, να θυμάστε ότι, γενικά, είναι καλό να καθαρίζετε τους λεκέδες από γάλα όσο είναι ακόμα νωποί.
  2. Αν οι λεκέδες επιμένουν ακόμα και αφότου αφαιρέσετε το ύφασμα από τη λεκάνη με το κρύο νερό, τότε ρίξτε λίγο απορρυπαντικό στην επιφάνεια τους. Στη συνέχεια, αφήστε το ύφασμα να μουλιάσει σε χλιαρό νερό για μισή ώρα, φροντίζοντας, ωστόσο, να τρίβετε απαλά τη λερωμένη περιοχή κάθε 5 λεπτά. Αυτή η διαδικασία, θα βοηθήσει το απορρυπαντικό να «σπάσει» τη συνοχή του λεκέ και να εισχωρήσει βαθύτερα στις ίνες του υφάσματος.
  3. Ξεπλύνετε καλά το ύφασμα. Έπειτα, περάστε τη λερωμένη περιοχή με ένα σπρέι ειδικό για την απομάκρυνση λεκέδων και αφήστε το να δράσει για 7-10 λεπτά. Επαναλάβετε τη διαδικασία αυτή μέχρι να εξαφανιστούν τελείως οι λεκέδες από την επιφάνεια του υφάσματος.

γαλα-λεκεδεσ-ρουχα-17-8

2 εναλλακτικές λύσεις για όσους δεν τρώνε γιαούρτι και γάλα

Πολλοί άνθρωποι έχουν δυσανεξία στη λακτόζη και δεν μπορούν να καταναλώσουν τα γαλακτοκομικά.

Επίσης, οι αλλεργίες είναι ένας άλλος λόγος για τον οποίο τόσοι πολλοί αποφεύγουν να καταναλώνουν γάλα ή γιαούρτι. Όμως, τα συστατικά που βρίσκονται σε αυτές τις τροφές είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία. Αν ψάχνετε για εναλλακτικές λύσεις μπορείτε να δοκιμάσετε τις παρακάτω.

Παράλληλα, δείτε τους λόγους που δεν πρέπει να βάζετε γάλα στον καφέ σας.

Kαρύδα

Το γάλα καρύδας έχει ήδη γίνει μια βασική τροφή για πολλούς που είναι vegan, δηλαδή δεν καταναλώνουν κρέας και τα ζωικά παράγωγα. Η καρύδα είναι μια καλή πηγή φυτικών ινών, ασβεστίου, βιταμινών, καλίου, μαγνησίου, σιδήρου και σεληνίου. Μπορεί λοιπόν, να αντικαταστήσει επάξια τα γαλακτοκομικά και είναι μια καλή λύση για όσους έχουν δυσανεξία στη λακτόζη. Αρχίστε λοιπόν, να μαθαίνετε πώς να φτιάχνετε παγωτά με γάλα καρύδας.

Γάλα και γιαούρτι σόγιας

Αν και τα γιαούρτια σόγιας περιέχουν λιγότερο ασβέστιο, από τα κανονικά, είναι ιδανική τροφή, για όσους έχουν αλλεργία ή δυσανεξία. Επίσης, μια καλή επιλογή είναι να αγοράζετε τα προϊόντα σόγιας που είναι εμπλουτισμένα με ασβέστιο και βιταμίνη D.

 

Σπίτι

Ροή ειδήσεων

Share