Πέμπτη, 19 Μαΐου 2022

Για αυτό είναι κορμάρα: Αυτά τρώει η Δέσποινα Βανδή και διατηρείται αδύνατη

Όταν έχει λιγούρα για κάτι γλυκό «ψηφίζει» γιαούρτι με μέλι ή δαμάσκηνα

23 Ιανουαρίου 2022 19:31
Για αυτό είναι κορμάρα: Αυτά τρώει η Δέσποινα Βανδή και διατηρείται αδύνατη
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Η λαμπερή και πανέμορφη Δέσποινα Βανδή, έχει αδιαμφησβήτητα ένα από τα πιο ωραία κορμιά της ελληνικής showbiz. Ποια διατροφή ακολουθεί όμως, για να διατηρήσει αυτό το κορμί; Παράλληλα, ανακάλυψε εδώ με ποια δίαιτα διατηρεί τη σιλουέτα της στα 64 της η Άννα Βίσση.

Όταν λοιπόν δεν κάνει τις προπονήσεις της η τραγουδίστρια επιλέγει ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής, ειδικά διαμορφωμένο στον σωματότυπο της και στις ανάγκες του. Μάλιστα, όπως αποκαλύπτει ο διατροφολόγος της η Δέσποινα προτιμά τροφές που τις δίνουν ενέργεια.

 Για αυτό είναι η κορμάρα: Αυτά τρώει η Δέσποινα Βανδή και διατηρείτε αδύνατη

«Τα παντζάρια, το σπανάκι και η ρόκα, τα μεσογειακά superfoods δηλαδή, είναι σχεδόν καθημερινά στο διαιτολόγιό της. Βελτιώνοντας το μεταβολισμό της, πέτυχε εντυπωσιακές αλλαγές στο σώμα της».

Όσο για τις πρωτεΐνες που χρειάζεται για να ανταπεξέλθει στο απαιτητικό πρόγραμμά της, προτιμά ψητό κοτόπουλο, ψάρι, φιλέτο μοσχάρι με σαλάτα ή φρέσκα φασολάκια.

Όταν έχει λιγούρα για κάτι γλυκό «ψηφίζει» γιαούρτι με μέλι ή δαμάσκηνα ενώ έχει προσαρμόσει και μια free-day στην εβδομαδιαία διατροφή της στην οποία μπορεί να απολαμβάνει μια σοκολάτα ή μια σοκοφρέτα (στην οποία έχει μεγάλη αδυναμία).

Η διατροφή της

Πρωινό:

  • 1 φέτα μαύρο ψωμί με μέλι και ταχίνι ή 2 φρούτα
  • 1 ποτήρι γάλα με χαμηλά λιπαρά, 2 φρυγανιές σικάλεως με 1 κουταλιά του γλυκού μέλι και ένα φρούτο
  • 1 ποτήρι χυμό πορτοκάλι και ένα τοστ με μαύρο ψωμί και τυρί με χαμηλά λιπαρά.

Σνακ:

  • Γιαούρτι με μέλι
  • λευκό τοστ με διπλή γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών
  • 1 μπάρα δημητριακών

Μεσημεριανό:

  • Σαλάτα με παντζάρια και τυρί χαμηλών λιπαρών
  • Σαλάτα σπανάκι – ρόκα και κοτόπουλο ή με μανιτάρια ή ψητά λαχανικά (μανιτάρια πλευρότους κ.ά. εποχικά)
  • Λαδερό (σπανακόρυζο, μπάμιες, αρακάς, μελιτζάνες, γεμιστά κ.ά.), τυρί με λίγα λιπαρά και μία φέτα μαύρο ψωμί.
  • Μπριζόλα μοσχαρίσια ή μπιφτέκια με σαλάτα με μία φέτα μαύρο ψωμί και τυρί με χαμηλά λιπαρά.

Απογευματινό:

  • Φρούτα εποχής
  • Ξηροί καρποί

Βραδινό:

  • Sushi ή ψητός σολομός με λαχανικά
  • Όσπρια με 1 φέτα ψωμί
  • Τονοσαλάτα (με λίγη μαγιονέζα, πολλά λαχανικά και τόνο σε νερό) με ξηρούς καρπούς
  • Φιλέτο και πατάτες φούρνου ή σαλάτα με κινόα και κοτόπουλο
  • Ομελέτα με δύο αβγά και λαχανικά, γαλοπούλα και τυρί με χαμηλά λιπαρά.
 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share