Κυριακή, 17 Οκτωβρίου 2021

Δίαιτα με πατάτες και γιαούρτι - Σε 8 ημέρες θα είσαι μια άλλη

Θα εντυπωσιαστείτε από τα άμεσα αποτελέσματα

20 Ιουνίου 2021 20:45
Δίαιτα με πατάτες και γιαούρτι - Σε 8 ημέρες θα είσαι μια άλλη
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Με την συγκεκριμένη δίαιτα με πατάτες και γιαούρτι, χάνεις μέχρι και 8 κιλά σε 8 μέρες. Θέλει ακρίβεια στο πως θα την κάνεις και μεγάλη προσοχή να μην παραβείς τους κανόνες. Μια ημέρα πριν ξεκινήσουμε την δίαιτα αν θέλουμε κάνουμε αποτοξίνωση κατά την οποία καταναλώνουμε φρούτα, λαχανικά και ροφήματα βοτάνων. Παράλληλα δείτε και τις οκτώ τροφές που δεν πρέπει να λείπουν από το τραπέζι σας.

Αναλυτικά τι τρώμε στην δίαιτα με πατάτες

  • 1η και 2η Ημέρα: Γιαούρτι
  • 3η και 4η Ημέρα: Ρύζι
  • 5η και 6η Ημέρα: Πατάτες
  • 7η και 8η Ημέρα: Κοτόπουλο

Συντήρηση μετά την δίαιτα με πατάτες

Την επόμενη μέρα της δίαιτας μπορούμε να ακολουθήσουμε ένα διατροφικό πρόγραμμα που θα περιλαμβάνει σούπες, σαλάτες, φρούτα, λαχανικά και ροφήματα πλούσια σε βιταμίνες και αμινοξέα. Τις επόμενες ημέρες ακολουθούμε ένα διατροφικό πρόγραμμα σύμφωνα με το βασικό μεταβολικό μας ρυθμό (BMR) ανάλογα με τα κιλά στα οποία θέλουμε να συντηρηθούμε.

Δίαιτα με γιαούρτι και πατάτες - Σε 8 μέρες θα είσαι μια άλλη

Γενικοί κανόνες

  • Καταναλώνουμε καθημερινά τουλάχιστον 2 λίτρα νερό και ροφήματα βοτάνων. Συνιστάται να καταναλώνουμε 2 κούπες νερό 30 λεπτά πριν από κάθε γεύμα ή σνακ και όποτε νιώθουμε το αίσθημα της πείνας.
  • Μετά το ξύπνημα συνιστάται να καταναλώνουμε χλιαρό νερό με λεμόνι.
  • Μαγειρεύουμε τις τροφές ψητές ή βραστές ή στον ατμό. Τα γραμμάρια ισοδυναμούν σε μαγειρεμένη τροφή.
  • Λαχανικά: Την ημέρα της αποτοξίνωσης καθώς και κατά τη διάρκεια της δίαιτας μπορούμε να επιλέξουμε όποιο λαχανικό θέλουμε αλλά μπορούμε να προτιμήσουμε λαχανικά αρνητικών θερμίδων και λαχανικά πλούσια σε νερό.
  • Φρούτα: Την ημέρα της αποτοξίνωσης μπορούμε να επιλέξουμε όποιο φρούτο θέλουμε αλλά μπορούμε να προτιμήσουμε φρούτα αρνητικών θερμίδων και φρούτα πλούσια σε νερό.
  • Δημητριακά: Καταναλώνουμε δημητριακά ολικής αλέσεως και παράγωγά τους. Μπορούμε να αντικαταστήσουμε τα δημητριακά της δίαιτας με δημητριακά ολικής αλέσεως της επιλογής μας.
  • Ρύζι: Καταναλώνουμε καστανό ή άγριο ρύζι.
  • Κοτόπουλο: Καταναλώνουμε χωρίς την πέτσα.
  • Τα γαλακτοκομικά να είναι με χαμηλά λιπαρά.
  • Το γιαούρτι μπορούμε να το αντικαταστήσουμε με γιαούρτι κεφίρ.
  • Στα γεύματα και στα ροφήματα προτιμάμε την κανέλα Κεϋλάνης, την πιπερόριζα (τζίντζερ) και το τσίλι που συντελούν στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού και στην καύση του λίπους.
  • Δεν παραλείπουμε γεύματα. Ακόμα κι αν δεν πεινάμε τρώμε έστω λίγο για να κρατάμε τον μεταβολισμό σε εγρήγορση.
  • Ελέγχουμε το βάρος μας μια φορά την εβδομάδα, την ίδια πάντα ώρα με ελαφρύ ρουχισμό και με άδειο στομάχι. Η καλύτερη ώρα είναι το πρωί μόλις έχουμε ξυπνήσει.
  • Άσκηση: Για καλύτερα αποτελέσματα συνδυάζουμε τη διατροφή με μεσαίας έως έντονης έντασης άσκηση από 30 λεπτά έως 60 λεπτά 6 φορές την εβδομάδα.

Δίαιτα με γιαούρτι και πατάτες

Επιτρέπεται

  • Ροφήματα βοτάνων
  • Καφές
  • Κακάο
  • Ελαιόλαδο: μέχρι 1 κουταλιά την ημέρα
  • Φυτικά έλαια: μέχρι 1 κουταλιά την ημέρα
  • Έλαια ξηρών καρπών: μέχρι 1 κουταλιά την ημέρα
  • Αρωματικά (φρέσκα ή αποξηραμένα), μπαχαρικά, θαλασσινό αλάτι, πιπέρι, ξύδι, λεμόνι, μουστάρδα (χωρίς ζάχαρη).

Δεν επιτρέπεται

  • Ροφήματα
  • Αναψυκτικά (διαίτης ή μη)
  • Αλκοόλ
  • Τεχνητά γλυκαντικά
  • Ζάχαρη
  • Μέλι
  • Μετά το τέλος της δίαιτας ακολουθούμε ένα ισορροπημένο και υγιεινό διατροφικό πρόγραμμα.
  • Η Δίαιτα αυτή απευθύνεται σε ενήλικες.
  • Πριν ξεκινήσουμε δίαιτα θα πρέπει να συμβουλευτούμε το γιατρό μας.

Οι τροφές που πρέπει να αποφεύγετε αν κάνετε δίαιτα

Λευκό ψωμί

Πρέπει να αποφεύγετε το λευκό ψωμί. Πολλοί το χρησιμοποιούν στο τοστ ή το σάντουιτς χωρίς να συνειδητοποιούν ότι είναι γεμάτο ζάχαρη και δεν έχει καμία διατροφική αξία. Το λευκό ψωμί απλώς μας χορταίνει παροδικά όταν πεινάμε. Αντικαταστήστε το με ψωμί ολικής αλέσεως. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τορτίγιες ολικής αλέσεως ή μαρούλι για τοστ και σάντουιτς.

Λευκό ψωμί

Τροφές χαμηλές σε λιπαρά

Ναι, σωστά διαβάσατε. Οι τροφές που είναι χαμηλές σε λιπαρά δεν είναι υγιεινότερη επιλογή. Οι τροφές αυτές έχουν επιπλέον ζάχαρη για να αντισταθμίσουν την απώλεια της γεύσης. Ο οργανισμός, με το που επεξεργάζεται τη ζάχαρη, την αποθηκεύει ως λίπος. Επιπλέον, ο κόσμος συχνά έχει την τάση να «παρατρώει» τροφές που είναι χαμηλές σε λιπαρά καθώς θεωρεί ότι έτσι τρώει περισσότερο «υγιεινά».

Λιπαρά

Τα τηγανητά είναι θάνατος για την πίεση και τη χοληστερίνη. Κάποιοι θεωρούν ότι εάν η ίδια η τροφή είναι υγιεινή, θα παραμείνει υγιεινή και έπειτα από το μαγείρεμα. Αυτό απλώς δεν ισχύει. Αντί να χάσετε τις υγιεινές ιδιότητες των τροφών, προτιμήστε να τις ψήσετε.

Τα τηγανητά είναι θάνατος για την πίεση και τη χοληστερίνη

Χυμοί

Οι περισσότεροι χυμοί είναι γεμάτοι ζάχαρη. Αντί να αγοράσετε χυμό, μπορείτε να στύψετε το δικό σας. Ακόμη και τότε, να γνωρίζετε ότι οι χυμοί έχουν και φυσικά σάκχαρα. Περιορίστε τα φρέσκα φρούτα και προτιμήστε το νερό.

Ποπκόρν στο φούρνο μικροκυμάτων

Το ποπκόρν είναι υγιεινή επιλογή σνακ. Ωστόσο, τα χημικά που περιέχονται στις σακούλες μικροκυμάτωνμπορεί να προκαλέσουν προβλήματα στο θυρεοειδή. Και ας μην αναφέρουμε και την μεγάλη τους περιεκτικότητα σε επιπλέον αλάτι και βούτυρο. Καλύτερο είναι να φτιάξετε φρέσκο ποπκόρν στο φούρνο και να αποφύγετε το βούτυρο.

Ποπ κορν

Σάλτσα στη σαλάτα

Τίποτα δεν καταστρέφει τις υγιεινές ιδιότητες της σαλάτας περισσότερο από τη σάλτσα. Επειδή τα πράσινα λαχανικά είναι χαμηλά σε θερμίδες και υγιεινά, πολλοί θεωρούν ότι μπορούν να αντικαταστήσουν τη σάλτσα. Εξ άλλου, οι περισσότερες σάλτσες είναι γεμάτες ζάχαρη και άχρηστες θερμίδες. Καλύτερο είναι να φτιάξετε σαλάτα με βάση το λάδι, που έχει υπέροχη γεύση και όχι τόση πολλή ζάχαρη.

Τροφές χωρίς ζάχαρη

Μην αγοράζετε τροφές χωρίς ζάχαρη. Παρόλο που οι θερμίδες μπορεί να είναι λιγότερες, οι υποκατάστατες γλυκαντικές ουσίες ενδέχεται να αυξήσουν το επίπεδο της ινσουλίνης σας.

Σοκολάτα

Η σοκολάτα είναι εύκολο σνακ. Ωστόσο, είναι γεμάτη ζάχαρη και επιπλέον θερμίδες. Δεν θα σας χορτάσει και σε λίγο θα θέλετε να φάτε και άλλο. Επιλέξτε υγιεινότερες εναλλακτικές λύσεις όπως φρέσκα φρούτα ή γιαούρτι.

Σοκολάτα

Ροφήματα με καφέ που είναι πλούσια σε θερμίδες

Ο ίδιος ο καφές είναι ωφέλιμος καθώς ενισχύει προσωρινά το μεταβολισμό και σας βοηθά να χάσετε λίπος. Όμως, όταν αρχίζετε να προσθέτετε ζάχαρη ή κρέμα στον καφέ σας, θα έχετε φτιάξει ένα ανθυγιεινό ρόφημα. Εάν αγαπάτε τον καφέ και θέλετε να τον συμπεριλάβετε στη διατροφή σας ενώ προσπαθείτε να χάσετε βάρος, περιοριστείτε στον συνηθισμένο, κλασικό, μαύρο καφέ.

Πίτσα

Και σε ποιον δεν αρέσει ένα κομμάτι ζεστής πίτσας; Ωστόσο, η έτοιμη πίτσα είναι ιδιαίτερα ανθυγιεινή καθώς περιέχει επεξεργασμένο κρέας και ραφιναρισμένο αλεύρι. Ένα κομμάτι πίτσας περιέχει πάρα πολλές θερμίδες και δεν έχει καμία διατροφική αξία. Εάν, ωστόσο, τη λιμπίζεστε, φτιάξτε τη δική σας πίτσα, με υγιεινότερα υλικά.

Και σε ποιον δεν αρέσει ένα κομμάτι ζεστής πίτσας;

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share