Τρίτη, 09 Μαρτίου 2021

Διατροφή μετά τα 40: Οι “απαγορευμένες” τροφές για τους μεσήλικες και με τι να τις αντικαταστήσετε

Τι πρέπει να γνωρίζετε

22 Φεβρουαρίου 2021 11:04
Διατροφή μετά τα 40: Οι “απαγορευμένες” τροφές για τους μεσήλικες και με τι να τις αντικαταστήσετε
Από Βασίλης Κατσιαούνης

Τροφές: Όσο περνάνε τα χρόνια τόσο πιο πολύ απαιτεί διαφορετικά πράγματα ο οργανισμός μας και ειδικά όταν πρόκειται για την διατροφή μας.

Σημειώνεται ότι υπάρχουν αρκετές υγιεινές τροφές για να αλλάξει ο οργανισμός σας προς το καλύτερο αλλά και να κάψετε το περιττό λίπος.

Συγκεκριμένα μετά την ηλικία των 40 ο οργανισμός θέλει διαφορετικά πράγματα και όχι αυτά που είχε συνηθίσει τα προηγούμενα χρόνια όπου υπάρχουν συγκεκριμένες τροφές που βοηθούν σε αυτό.

Οι τροφές που πρέπει να τρώτε μετά τα 40.

Τροφές: Τι πρέπει να τρώτε μετά τα 40

Ειδικότερα η τροφή επηρεάζει σημαντικά την υγεία των ανθρώπων. Οι τροφές με λιπαρά αυξάνουν τον κίνδυνο για την ανάπτυξη ασθενειών. Αντίθετα, οι τροφές με βιταμίνες αποτελούν εγγύηση για την ανθρώπινη υγεία. Από εκεί και πέρα, ιδιαίτερα σημαντική κρίνεται και η ηλικία του εκάστοτε ανθρώπου. Αυτός είναι και ο λόγος που κάποιες τροφές που καταναλώνατε σε νεότερη ηλικία, πρέπει να αποφεύγονται, καθώς μεγαλώνετε.

Αυτές είναι οι τροφές που πρέπει να τρώτε μετά τα 40.

Αυτές είναι οι τέσσερις χειρότερες τροφές για μεσήλικες

  • Τηγανητά: Οι λιπαρές τροφές αυξάνουν τη χοληστερίνη και τον κίνδυνο καρδιακής ανεπάρκειας. Επειδή τηγανίζονται σε ανθυγιεινά λάδια, συνδέονται επίσης με τον κίνδυνο υπέρτασης. Αντί για τηγάνισμα, επιλέγετε πιο υγιεινούς τρόπους μαγειρέματος, όπως το ψήσιμο με λίγο λάδι.
  • Επεξεργασμένα κρέατα: Σε αυτά περιλαμβάνονται το μπέικον, τα λουκάνικα και το κρέας σε κονσέρβα. Τα προϊόντα αυτά είναι πλούσια σε κορεσμένα λιπαρά, τα οποία φράζουν τις αρτηρίες και αυξάνουν τα επίπεδα της χοληστερίνης. Αν δεν μπορείτε να αποκλείσετε τα αλλαντικά από τη διατροφή σας, τρώτε μικρότερες ποσότητες και προτιμάτε παράγωγα γαλοπούλας και όσα έχουν λίγα έως καθόλου λιπαρά.
  • Μοσχαρίσια μπριζόλα: Είναι δύσκολο να αντισταθεί κανείς σε μια καλοψημένη μοσχαρίσια σπαλομπριζόλα, είναι όμως ένα από τα πιο παχυντικά κρέατα. Επιλέγετε λοιπόν άπαχα μέρη του ζώου.
  • Μπάρες πρωτεΐνης: Οι περισσότερες έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη και δίνουν πολλές θερμίδες. Είναι προτιμότερο να παίρνετε πραγματικές πρωτεΐνες από υγιεινές τροφές όπως τα ψάρια, τα φρούτα και τα λαχανικά.
 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share