Τετάρτη, 03 Μαρτίου 2021

9 τροφές που ενισχύουν το μεταβολισμό!

Τις έχετε όλοι στα ντουλάπια σας!

26 Ιανουαρίου 2021 09:52
9 τροφές που ενισχύουν το μεταβολισμό!
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Ξέρετε ποιες είναι οι 9 τροφές που ενισχύουν το μεταβολισμό και βοηθούν στη γρήγορη απώλεια του βάρους με φυσικό τρόπο; Το Athensmagazine.gr τις ανακάλυψε και θα σας τις παρουσιάσει παρακάτω, όπως έκανε και με τα τρόφιμα που «ξεβουλώνουν» με φυσικό τρόπο τις αρτηρίες.

Διαβάστε τη λίστα παρακάτω:

Άπαχο κρέας

Αποτελεί πλούσια πηγή σιδήρου που επιταχύνει τον μεταβολισμό.

Νερό

Σύμφωνα με τους επιστήμονες, ο μεταβολισμός επιβραδύνεται ακόμη και αν κάποιος είναι ελαφρά αφυδατωμένος.

Πιπεριές τσίλι

Περιέχουν καψαϊκίνη, μια χημική ουσία που δίνει επιπλέον ώθηση στον μεταβολισμό. Αν θέλετε μπορείτε να προσθέσετε τσίλι στο φαγητό σας μία φορά την ημέρα.

τροφές και μεταβολισμός

Καφές

Ο μέσος μεταβολικός ρυθμός των ανθρώπων που πίνουν καφέ με καφεΐνη είναι 16% υψηλότερος από εκείνων που πίνουν ντεκαφεϊνέ.

Φακές

Σύμφωνα με έρευνες, περίπου το 20% των γυναικών παρουσιάζει έλλειψη σιδήρου, με αποτέλεσμα ο οργανισμός τους να μην μπορεί να κάψει αποτελεσματικά τις επιπλέον θερμίδες.
Μία κούπα φακές παρέχει το 35% των ημερήσιων αναγκών του οργανισμού σε σίδηρο.

Ασπράδια αυγών

Είναι πλούσια σε αμινοξέα διακλαδισμένης αλυσίδας, που κρατούν τον μεταβολικό μηχανισμό σε εγρήγορση.

Πράσινο τσάι

Περιέχει τη φυτική ένωση EGCG, που βοηθά στην καύση του λίπους.

Γάλα

Η κατανάλωση ασβεστίου βοηθά στον μεταβολισμό του λίπους.

Δημητριακά ολικής άλεσης

Επειδή απαιτούν μεγαλύτερη προσπάθεια για να διασπαστούν, ο οργανισμός καίει περισσότερες θερμίδες.

Τροφές που αν τις περιορίσετε, θα απαλλαγείτε οριστικά από τις καούρες!

Εσπεριδοειδή

Η κλινική Mayo επισημαίνει ότι τα εσπεριδοειδή είναι πολύ όξινα και προσθέτουν επιπλέον οξύ στο στομάχι σας. Εάν ήδη πάσχετε από προβλήματα υγείας, θα πρέπει να αποφεύγετε να τα τρώτε με άδειο στομάχι, αναφέρει το WebMD.

τροφές και καούρα

Καφεΐνη

Όλα τα καφεϊνούχα ποτά πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο. Το Healthline τα βάζει στη λίστα των τροφίμων που πρέπει να μειώσετε, όταν υποφέρετε από προβλήματα στομαχικού οξέος.

Σοκολάτα

Οι γυναίκες μπορούν να κλάψουν ελεύθερα γι' αυτό. Η σοκολάτα περιέχει καφεΐνη και παράγει από μόνη της οξέα. Επίσης, χαλαρώνει τον μυ στο κάτω μέρος του οισοφάγου. Ο Δρ Chutkan από το WebMD λέει: «Μαζέψτε όλες τις σοκολάτες σας και δώστε τες στον γαστρεντερολόγο σας για φύλαξη, εάν έχετε καούρες».

Ντομάτες

Οι ντομάτες είναι μια άλλη όξινη τροφή, οπότε η κλινική Mayo συνιστά τον περιορισμό της κατανάλωσής τους.

Ανθρακούχα Ποτά

Τόσο το WebMD όσο και το Healthline θέτουν τα ανθρακούχα αναψυκτικά ως κάτι που πρέπει να αποφεύγετε όταν σας ενοχλούν καούρες ή παλινδρόμηση οξέος.

Πικάντικες Τροφές

Πιπέρι, μεξικάνικο φαγητό, τσίλι – οτιδήποτε πικάντικο μπορεί να προκαλέσει ανακατωσούρα στο οξύ του στομάχου – έτσι, το WebMD προτείνει να ελαχιστοποιήσετε την πρόσληψη αυτών των τροφών.

Μέντα

Το τσάϊ της μέντας υποτίθεται ότι είναι καλό για το στομάχι, αλλά οι τσίχλες και οι καραμέλες με γεύση μέντας μετά από ένα μεγάλο γεύμα, μπορούν να επιδεινώσουν το πρόβλημα. Η κλινική Mayo συνιστά να τις αποφεύγετε εάν πάσχετε από παλινδρόμηση οξέος.

ποιες τροφές δημιουργούν την καούρα;

Αλκοόλ

Σύμφωνα με το Healthline, το αλκοόλ μπορεί να χαλαρώσει τον μυ στο κάτω μέρος του οισοφάγου – έτσι συνιστάται η αποφυγή του.

Λιπαρά Τρόφιμα

Τα τυριά, τα καρύδια, τα λιπαρά κρέατα και οποιαδήποτε άλλη τροφή με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά θα πρέπει να αποφεύγονται σύμφωνα με το Healthline και το WebMD. Αν θέλετε να τα φάτε, προσπαθήστε να αποφύγετε την κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων στο τέλος της ημέρας, πριν πάτε για ύπνο.

Τηγανητά

Εκτός από το ότι είναι κακό για τις αρτηρίες και την καρδιά σας, το Healthline αναφέρει πως οτιδήποτε τηγανητό αποτελεί απαγορευτική ζώνη για όσους πάσχουν από καούρες και παλινδρόμηση.

Σκόρδο και Κρεμμύδια

Παρόλο που αυτά μπορεί να μην επηρεάζουν όλους τους πάσχοντες από καούρα, ωστόσο, μπορεί να είναι ένα πρόβλημα για ορισμένους. Στην περίπτωση αυτή, το WebMD συνιστά να τα κόψετε από τη διατροφή σας.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share