Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2020

Τον τρύπησε ένα γυαλί κι εφάρμοσε στην πληγή νερό και μαγειρική σόδα - Το θαύμα μετά ήταν γεγονός

Απίστευτο!

16 Οκτωβρίου 2020 20:48
Τον τρύπησε ένα γυαλί κι εφάρμοσε στην πληγή νερό και μαγειρική σόδα - Το θαύμα μετά ήταν γεγονός
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Η μαγειρική σόδα είναι ένα υλικό, που μπορεί να σας βοηθήσει σε πολλούς τομείς της καθημερινότητάς σας κι ένας εξ αυτών είναι ακόμη και όταν μπορεί να σας τρυπήσει ένα γυαλί, όπου μπορείτε να την εφαρμόσετε μαζί με νερό.

Το Athensmagazine.gr σας έχει παρουσιάσει πολλές ευεργετικές ικανότητες, όπως αυτή του να λύνει το βασανιστήριο κάθε νοικοκυράς. Ακόμη μία είναι, όταν τραυματίζεστε από θραύσματα. Δεν χρειάζεται, με λίγα λόγια, να πανικοβληθείτε, αλλά απλά να πάρετε τα δύο υλικά, που αναφέραμε πως χρειάζεστε.

μαγειρική σόδα νερό γυαλί

Για θραύσματα γυαλιών ή ξύλου και ακίδες, προσθέστε μια κουταλιά της σούπας μαγειρική σόδα σε ένα μικρό ποτήρι νερό, στη συνέχεια τοποθετήστε στην πληγείσα περιοχή δύο φορές την ημέρα. Πολλά θραύσματα θα βγουν από μόνα τους μετά από μερικές μέρες, χρησιμοποιώντας αυτή τη θεραπεία.

Αν θέλετε να γίνετε αθλητές πρέπει να έχετε στην καθημερινότητά σας τη μαγειρική σόδα - Αυτός είναι ο πιο βασικός λόγος

Όσοι θέλετε να γίνετε αθλητές, πρέπει να έχετε συγκεκριμένες συνήθειες στην καθημερινότητά σας και μία εξ αυτών είναι το να έχετε σε αυτή τη μαγειρική σόδα και υπάρχει βασικός λόγος.

Οι πιθανοί παράγοντες που συνεισφέρουν στην κόπωση, κατά την διάρκεια της έντονης άσκησης, είναι η μειωμένη παραγωγή ενέργειας στους μύες, όπως και η συσσώρευση διαφόρων μεταβολιτών. Σε άσκηση παρατεταμένης υπο-μέγιστης προσπάθειας, πολύ σημαντικό ρόλο μπορεί να παίζει η εξάντληση των ενεργειακών υποστρωμάτων. Επιπρόσθετα, παράγοντες όπως η υπερθερμία, η αφυδάτωση και η διαταραχή της οξεοβασικής ισορροπίας των μυών, μπορούν να εντείνουν το αίσθημα κόπωσης σε έναν αθλητή.

Το διττανθρακικό νάτριο (μαγειρική σόδα) είναι ένα αλκαλικό άλας που χρησιμεύει στη ρύθμιση της οξύτητας στον οργανισμό. Χρησιμοποιείται ευρέως στον πρωταθλητισμό και πιστεύεται ότι σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να έχει θετική επίδραση στην αθλητική απόδοση, όταν λαμβάνεται σύμφωνα με συγκεκριμένες οδηγίες. Σαν βασικό αποτέλεσμα αναφέρεται η καθυστέρηση της μυϊκής κόπωσης. Θα μπορούσε όμως η χρήση του να λειτουργήσει βοηθητικά σε κάθε προσπάθεια, ανεξάρτητα από το επίπεδο του αθλητή. Σε έναν υγιή άνθρωπο, σε κατάσταση ηρεμίας, το pH του αρτηριακού αίματος είναι ελαφρώς αλκαλικό, περίπου 7.4 και το pH του μυός 7. Μετά από έντονη άσκηση, το αρτηριακό pH μπορεί να μειωθεί σε 7.1, ενώ το pH του μυός σε 6.8. Η μείωση αυτή παρατηρείται λόγω της συσσώρευσης ιόντων υδρογόνου (Η+) στο εσωτερικό του μυός, που προκύπτει είτε λόγω αυξημένης παραγωγής γαλακτικού οξέος, είτε γιατί ο ρυθμός παραγωγής Η+ είναι μεγαλύτερος από τον ρυθμό απομάκρυνσής τους από τον μυ. Η αύξηση των Η+ και η μεταβολική οξέωση, όμως, έχουν σαν αποτέλεσμα να εμφανίζεται γρηγορότερα μυϊκός κάματος και άρα να μειώνεται η απόδοση του αθλητή. Για τον λόγο αυτό, το σώμα μας έχει ομοιοστατικούς μηχανισμούς που ρυθμίζουν την ισορροπία παραγωγής και απομάκρυνσης Η+.

μαγειρική σόδα αθλητές

Η μαγειρική σόδα φαίνεται ότι βοηθά σε αθλήματα που διαρκούν 1-7 λεπτά, αλλά απαιτούν μεγάλη ένταση. Τέτοια αθλήματα είναι το τρέξιμο (400-1500m), η κολύμβηση (100-400m), η ποδηλασία, η κωπηλασία κ.ά.

Σε αυτά τα αθλήματα, η χορήγηση διττανθρακικού νατρίου φαίνεται να επιφέρει βελτιώσεις, αφού μειώνει την ενδοκυτταρική οξείδωση, ενώ αυξάνει τον χρόνο εξάντλησης και την μέγιστη παραγωγή δύναμης. Μπορεί να βελτιώσει την απόδοση σε αθλήματα που περιλαμβάνουν μικρά χρονικά διαστήματα υψηλής δύναμης και ταχύτητας, όπου χρησιμοποιείται το αναερόβιο σύστημα παραγωγής ενέργειας και παράγεται μεγάλη ποσότητα γαλακτικού οξέος, ενώ μεσολαβούν μικρά διαλείμματα ανάπαυσης. Τέτοια είναι οι επαναλαμβανόμενες δοκιμασίες υψηλής έντασης (π.χ. σειρά από επαναλαμβανόμενα ποδηλατικά σπριντ), αλλά και σε αθλήματα που έχουν χαρακτήρα παρατεταμένης διαλειμματικής άσκησης, όπως πολλά ομαδικά αθλήματα (π.χ. ποδόσφαιρο, υδατοσφαίριση κ.ά.).

Διάφορες μελέτες έχουν δείξει ότι η απαραίτητη ανεκτή δόση διττανθρακικού νατρίου που θα μπορούσε να βελτιώσει την απόδοση ενός αθλητή είναι 300mg διττανθρακικού νατρίου ανά κιλό σωματικού βάρους, 90 λεπτά πριν την άσκηση με κατανάλωση 1L νερό.

Πηγή: Itrofi.gr

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share