Σάββατο, 16 Ιανουαρίου 2021

5 τροφές που δεν πρέπει να τρώνε τα παιδιά μέχρι να κλείσουν τα πέντε - Προσοχή

Σας αφορά - Δώστε βάση

13 Οκτωβρίου 2020 08:14
5 τροφές που δεν πρέπει να τρώνε τα παιδιά μέχρι να κλείσουν τα πέντε - Προσοχή
Από Σοφία Φυρογένη

Ξέρετε ποιες είναι οι τροφές που δεν πρέπει να τρώνε τα παιδιά μέχρι να κλείσουν τα 5, διότι μπορεί να πνιγούν; Το Athensmagazine.gr τις βρήκε και σας τις παρουσιάζει παρακάτω, όπως έκανε και χθες με τα τρόφιμα που πρέπει να σταματήσετε να καταναλώνετε το βράδυ.

Διαβάστε αναλυτικά τις τροφές

Σταφύλια

Τα παιδιά δεν πρέπει να τρώνε ολόκληρα σταφύλια μέχρι την ηλικία των 5 ετών. Προσπαθήστε να τα κόβετε στη μέση ή χρησιμοποιείστε το μπλέντερ για να τα τεμαχίσετε, αλλιώς αποφύγετε τα εντελώς.

Καραμέλες

καραμέλες αρνητικά

Οι σκληρές καραμέλες, συμπεριλαμβανομένων και αυτές του βήχα, αποτελούν την κύρια αιτία πνιγμού. Είναι καλό να γνωρίζετε ότι οι σκληρές καραμέλες δεν πρέπει ποτέ να χορηγούνται στα μικρά παιδιά όπως, επίσης, δε συνίσταται και η χρήση της τσίχλας.

Χοτ ντογκ

Το χοτ ντογκ θα πρέπει να τεμαχίζεται σε μικρά κομμάτια προτού δοθεί σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Το ενδεδειγμένο μέγεθος είναι γύρω στο 1 με 1,50 εκατοστό.

Ξηροί καρποί

Η Αμερικάνικη Παιδιατρική Ακαδημία συνιστά ότι ολόκληροι ξηροί καρποί (όπως φιστίκια κτλ.) δεν πρέπει να χορηγούνται σε παιδιά μικρότερα των 7 ετών.

Ποπ κόρν

Ισχύει ότι και για τους ξηρούς καρπούς

Σας πονάει το στομάχι; Αυτές είναι οι 5 τροφές που πρέπει να φάτε άμεσα

Ξέρετε ποιες είναι οι τροφές που πρέπει να τρώτε, όταν σας πονάει το στομάχι σας; Το Athensmagazine.gr τις έμαθε και σας τις παρουσιάζει παρακάτω, όπως έκανε και με τα τρόφιμα που δεν πρέπει ποτέ να συνδυάσετε με φάρμακα.

Δεν υπάρχει πάντα ένας συγκεκριμένος λόγος για τον οποίο μπορεί να έχουμε πόνο στο στομάχι, αλλά ας είμαστε ειλικρινείς -είναι επώδυνο και αρκετά ενοχλητικό. Λίγα πράγματα μπορούν να χαλάσουν την ημέρα σας και αυτό είναι ένας ξαφνικός στομαχόπονος.

Ξέρετε όμως ποια είναι τα τρόφιμα που πρέπει πάντα να έχετε στο σπίτι σας γι’ αυτές τις περιπτώσεις; Τα περισσότερα βρίσκονται ήδη στην κουζίνα και το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ρίξετε μια ματιά παρακάτω για να τα ανακαλύψετε.

Δείτε αναλυτικά τις τροφές

Μπανάνες και σως μήλου

Τόσο οι μπανάνες όσο και τα μήλα περιέχουν ένα φυσικό συστατικό που ονομάζεται πηκτίνη, το οποίο βοηθάει στη διατήρηση της κίνησης του εντέρου. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι το 75% των συμμετεχόντων ανέφερε μειωμένες δυσκολίες στο στομάχι όταν πρόσθεσαν σκόνη μπανάνας στη διατροφή τους για οκτώ εβδομάδες.

Γλυκόριζα

Οι ενώσεις που βρίσκονται στη ρίζα της γλυκόριζας συνδέονται με τη χαλάρωση ενός "αναστατωμένου" και πονεμένου στομαχιού και βοηθούν στην αντιμετώπιση πιο σοβαρών παθήσεων του. Μελέτες δείχνουν ακόμη ότι το φυτικό φάρμακο βοηθά στην θεραπεία πεπτικών ελκών. Μπορείτε να πιείτε τσάι γλυκόριζας ή να αγοράσετε ρίζα γλυκόριζας μασώμενη για να την ενσωματώσετε στη διατροφή σας.

Τοστ

τοστ με μαρμελάδα

Εάν πεινάτε, αλλά αντιμετωπίζετε δυσκολίες στο στομάχι, δοκιμάστε να φτιάξετε ένα τοστ και να το φάτε με μαρμελάδα. Το τοστ θα είναι πιο εύκολο για το στομάχι να το χωνέψει και η μαρμελάδα φρούτου θα σου δώσει τη ζάχαρη που χρειάζεται το σώμα εάν δεν έχετε φάει πολύ εκείνη την ημέρα.

Ginger

Το ginger χρησιμοποιείται στην κινεζική ιατρική για περισσότερα από 2000 χρόνια. Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι τα πτητικά έλαια και οι ενώσεις φαινόλης της ρίζας ευθύνονται για την ελάττωση της ναυτίας και των προβλημάτων του στομαχιού. Μια μελέτη εξέτασε αν το ginger βοήθησε 70 έγκυες γυναίκες με την πρωινή τους αδιαθεσία.

Όσες πήραν ginger ανέφεραν λιγότερη ναυτία και έμετο. Μπορείτε να αγοράσετε διάφορα εκχυλίσματα ginger, αλλά ίσως ο ευκολότερος (και πιο γευστικός) τρόπος για να το καταναλώσετε είναι να αγοράσετε φρέσκια ρίζα και να φτιάξετε το δικό σας τσάι.

Σκέτο γιαούρτι

οφέλη άπαχου γιαουρτιού

Αν αντιμετωπίζετε προβλήματα με το στομάχι, μια ακόμη επιλογή είναι να φάτε λίγο γιαούρτι, το οποίο όμως θα πρέπει να είναι χωρίς ζάχαρη. Δεν υπάρχουν μελέτες που να αποδεικνύουν ότι λειτουργεί, αλλά πολλοί γιατροί πιστεύουν ότι τα προβιοτικά μέσα στο συγκεκριμένο φαγητό μπορούν να βοηθήσουν το έντερο.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share