Παρασκευή, 25 Σεπτεμβρίου 2020

Έτρωγε κάθε βράδυ ένα μπολάκι ρύζι με γιαούρτι και χάρισε στον οργανισμό της κάτι μοναδικό

Δοκιμάστε το!

14 Αυγούστου 2020 20:23
Έτρωγε κάθε βράδυ ένα μπολάκι ρύζι με γιαούρτι και χάρισε στον οργανισμό της κάτι μοναδικό
Αρθρογράφος: Νάντια Ξυθάλη Τσουκνάκη
ΝΑΝΤΙΑ ΞΥΘΑΛΗ ΤΣΟΥΚΝΑΚΗ

ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑ ATHENSMAGAZINE.GR

Πες μου ποιο είναι το πρώτο τρόφιμο που σου έρχεται στο μυαλό όταν ακούς τη λέξη δίαιτα. Ναι, ναι! Καλά το μάντεψες, το γιαούρτι είναι το βασικό συστατικό της επιτυχίας σε ένα πρόγραμμα αδυνατίσματος. Και ξέρεις κάτι; Αυτό δεν είναι καθόλου τυχαίο, αφού πρόκειται για το ιδανικό γαλακτοκομικό ώστε να κάψεις θερμίδες και να βοηθήσεις το μεταβολισμό σου να λειτουργήσει σωστά. Εξάλλου, υπάρχει και η δίαιτα η οποία αποκαλείτε "του γιαουρτιού", δείτε την εδώ.

Δεν είναι λίγα όμως τα βράδια που ένα και μόνο γιαουρτάκι δεν μας φτάνει και θέλουμε και κάτι παραπάνω. Μη βιαστείς να παραγγείλεις ότι λιπαρό σου έρθει στο μυαλό. Ο καλύτερος συνδυασμός που έχεις να κάνεις είναι να συνδυάσεις το γιαούρτι σου με ρύζι. Και να είσαι σίγουρη πως και θα χορτάσεις και θα έχεις φάει κάτι νόστιμο με ελάχιστες θερμίδες.

ρύζι με γιαούρτι

Το ρύζι είναι ιδανικός συνδυασμός υδατανθράκων και πρωτεϊνών, ενώ μαζί με το γιαούρτι αποτελεί ένα πλήρες, αλλά και πολύ εύπεπτο γεύμα. Ιδιαίτερα θρεπτικό είναι το καστανό ρύζι που περιέχει περισσότερο σίδηρο, μαγνήσιο, βιταμίνες του συμπλέγματος Β και φωσφόρο. Ένα αρκετά δροσιστικό φαγητό ιδιαίτερα τους ζεστούς καλοκαιρινούς μήνες. Βράστε ½ φλιτζάνι ρύζι και αφού κρυώσει ρίξτε από πάνω ένα κεσεδάκι γιαούρτι 2%. Είναι πολύ καλή ιδέα για βραδινό γεύμα, αλλά και ένα ελαφρύ μεσημεριανό.

Θαυματουργό - Δείτε τι θα συμβεί στο σώμα σας αν τρώτε ένα γιαούρτι την ημέρα

Το γιαούρτι είναι μια από τις καλύτερες διατροφικές επιλογές και μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη στον οργανισμό και στο σώμα σας. Αν καταναλώνετε ένα σε καθημερινή βάση θα δείτε τα αποτελέσματα!

Το πρώτο βήμα για μια υγιεινή διατροφή είναι μια ισορροπημένη ποικιλία τροφών κι όλοι πρέπει πάντα να ξεκινούν από αυτό. Ειδικά για τις γυναίκες, όμως, κάποιες τροφές θωρακίζουν την υγεία απέναντι στην οστεοπόρωση, τον καρκίνο του μαστού, τις καρδιαγγειακές παθήσεις, τις εξάψεις κ.ο.κ. Η παρακάτω διατροφή είναι ευεργετική, και αν ακολουθήσετε και αυτήν εδώ με γιαούρτι θα χάσετε εύκολα και γρήγορα κιλά.

Γιαούρτι

γιαούρτι

Πηχτό και κρεμώδες, το ελληνικό γιαούρτι προσφέρει στον οργανισμό τη διπλάσια ποσότητα πρωτεΐνης σε σχέση με τα περισσότερα γιαούρτια και πολύ λιγότερη ζάχαρη.

Τα χαμηλότερα επίπεδα υδατανθράκων (7 γραμμάρια αντί για 25 γραμμάρια στο γιαούρτι με φρούτα), βοηθούν στον έλεγχο του σακχάρου του αίματος, η πρωτεΐνη , όμως, είναι το σημαντικό πλεονέκτημα για τις γυναίκες, αφού οι περισσότερες δεν ξέρουν ούτε πόσο καταναλώνουν, ούτε πόσο θα έπρεπε.

Οι έρευνες δείχνουν ότι καταναλώνοντας υψηλότερα επίπεδα πρωτεΐνης (το 30% των θερμίδων) βοηθά τις γυναίκες με την απώλεια βάρους, τη διατήρηση του μυϊκού ιστού και την καλύτερη γήρανση.

Η σωστή δόση: Το Ινστιτούτο Ιατρικής προτείνει 0,8 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά κιλό βάρους ή 48 γραμμάρια για μια μέση γυναίκα 60 κιλών.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share