Τετάρτη, 12 Αυγούστου 2020

Βάζετε ελαιόλαδο στη ντομάτα σας; Δε φαντάζεστε τι συμβαίνει στον οργανισμό σας

Μεγάλη προσοχή

1 Αυγούστου 2020 12:01
Βάζετε ελαιόλαδο στη ντομάτα σας; Δε φαντάζεστε τι συμβαίνει στον οργανισμό σας
Αρθρογράφος: ATHENSMAGAZINE TEAM
ATHENSMAGAZINE TEAM

ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

Follow us on Google News

Πολλοί από εμάς όταν τρώμε ντομάτα συνηθίζουμε να ρίχνουμε ελαιόλαδο από πάνω. Ωστόσο. γνωρίζατε τι συμβαίνει στον οργανισμό μας κατά την κατανάλωση τους; Το Athensmagazine.gr έμαθε και σας παρουσιάζει παρακάτω, όπως έκανε και με το κόλπο για να ξεχωρίσετε το καλό ελαιόλαδο.

οφέλη ντομάτας

Συγκεκριμένα, έρευνα του 2000 που δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Free Radical Biology and Medicine έδειξε, ότι το ελαιόλαδο αύξησε την αντιοξειδωτική δράση του λυκοπενίου στις ντομάτες. Γεγονός που ο συνδυασμός των 2 δημιουργούν την τέλεια υπερτροφή και σημαντικό σύμμαχο και φίλο της υγείας μας.

Αυτός είναι ο λόγος που πρέπει να καταναλώνετε ελαιόλαδο σε καθημερινή βάση

Το ελαιόλαδο είναι ένα από τα σημαντικότερα δώρα της γης και στην Ελλάδα έχουμε το προνόμιο να παράγεται σε αφθονία και να αποτελεί το βασικό συστατικό μαγειρέματος. Ωστόσο, πάντα θα κυκλοφορούν και νοθευμένα ελαιόλαδα στα οποία πρέπει να δείξουμε ιδιαίτερη προσοχή, δείτε εδώ πώς θα ξεχωρίσετε ένα νοθευμένο από ένα παρθένο ελαιόλαδο.

Το ελαιόλαδο είναι πλούσιο σε βιταμίνη Ε, μονοακόρεστα λιπαρά οξέα (σε ποσοστό μέχρι και 83%) και αντιοξειδωτικές ουσίες (πολυφαινόλες του ελαιόλαδου: ελαϊκό οξύ, ολευροπεΐνη, σκουαλένιο).

Οι ουσίες αυτές που περιέχει δρουν ευεργετικά στην υγεία του στομάχου, του δωδεκαδακτύλου και του καρδιαγγειακού συστήματος, ενώ βοηθούν επίσης και στη μείωση της «κακής» και στην αύξηση της «καλής» χοληστερίνης αντίστοιχα. Θεωρείται, επίσης, πως δρουν προληπτικά για κάποιες μορφές καρκίνου και για την οστεοπόρωση.

Επίσης:

Προλαμβάνει τις καρδιαγγειακές παθήσεις

Το ελαιόλαδο είναι πλούσια πηγή μονοακόρεστων λιπαρών οξέων, τα οποία μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων μέσω της μείωσης των λιπιδίων στο αίμα και κατά συνέπεια της απόφραξης των αρτηριών.

Πολλά στοιχεία υποστηρίζουν το ρόλο του παρθένου ελαιόλαδου στην προστασία έναντι των καρδιαγγειακών παθήσεων. Είναι γνωστό εδώ και καιρό ότι το ελαιόλαδο βοηθά στη μείωση της ολικής χοληστερόλης και των λιποπρωτεϊνών χαμηλής πυκνότητας (LDL) στο αίμα. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας συνιστά την κατανάλωση δύο κουταλιών ελαιόλαδου την ημέρα για την προστασία της καρδιάς.

Ευνοεί την απώλεια βάρους

Το ελαιόλαδο είναι πλούσιο σε μονοακόρεστα λιπαρά, τα οποία έχει αποδειχθεί ότι βοηθάνε στην απώλεια λίπους. Σας βοηθά να αισθάνεστε πληρότητα, στοχεύοντας παράλληλα και στη μείωση του κοιλιακού λίπους.

Βοηθάει στην πέψη

Μικρές μελέτες έχουν δείξει ότι το ελαιόλαδο μπορεί να βοηθήσει τη λειτουργία του πεπτικού και να μειώσει τα συμπτώματα της δυσκοιλιότητας. Η κατανάλωση μίας κουταλιάς κάθε βράδυ πριν τον ύπνο δρα ως ήπιο υπακτικό.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share