Τετάρτη, 12 Αυγούστου 2020

Η μοναδική δίαιτα του Γιώργου Χρυσοστόμου που τον έκανε... αγνώριστο!

Θαυματουργή!

1 Ιουλίου 2020 10:32
Η μοναδική δίαιτα του Γιώργου Χρυσοστόμου που τον έκανε... αγνώριστο!
Αρθρογράφος: Νάντια Ξυθάλη Τσουκνάκη
ΝΑΝΤΙΑ ΞΥΘΑΛΗ ΤΣΟΥΚΝΑΚΗ

ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑ ATHENSMAGAZINE.GR

Follow us on Google News

Ο Γιώργος Χρυσοστόμου είναι ένας από τους πιο γοητευτικούς και ταλαντούχους ηθοποιούς της γενιάς του. Ο νεαρός ηθοποιός τα τελευταία χρόνια είχε πάρει κάποια παραπάνω κιλά τα οποία και πάλεψε πολύ για να τα χάσει. Πρόσφατα εμφανίστηκε στην εκπομπή "φλερτ" της ΕΡΤ και αποκάλυψε πως έχασε τα περιττά κιλά και κατάφερε να γίνει... αγνώριστος εν μέσω καραντίνας με μια απλούστατη δίαιτα. Αυτός όμως δεν είναι ο πρώτος celebrity που αποκάλυψε τα μυστικά της διατροφής του, δείτε εδώ την απίθανη δίαιτα της Έλενας Παπαρίζου.

«Έχω αδυνατίσει πολύ. Άλλαξα τη ζωή μου πριν δυο χρόνια που σταμάτησα να δουλεύω νύχτα, να πίνω και γενικά να βγαίνω σε μπαρ κλπ. Το βαρέθηκα όλο το πράγμα με αυτού του είδους την κοινωνικότητα.

Μετά το έριξα στη σοκολάτα και ήρθε ο Covid-19 και σε πολύ ωραίο οικογενειακό περιβάλλον και με πολύ αγάπη έτρωγα ωραίο μαγειρευτό και μαγειρεμένο φαγητό και σταμάτησα να τρώω απ’ έξω και να τρώω έξω», είπε χαρακτηριστικά ο ηθοποιός.

Δες εδώ τη θαυματουργή δίαιτα του Γιώργου Χρυσοστόμου:

Επιλογές για πρωινό

1) Γάλα άπαχο ή γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά + δημητριακά ολικής αλέσεως + παστά φρούτα
2) Ψωμί σικάλεως + ανθότυρο + γάλα ελαφρύ σε λιπαρά
3) Γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά + μέλι
4) Γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά + φρέσκα φρούτα

Επιλογές για μεσημεριανό

Ημέρα 1: Όσπρια + σαλάτα
Ημέρα 2: Ψάρι + σαλάτα / χόρτα στον ατμό + άγριο ρύζι
Ημέρα 3: Κοτόπουλο/μπιφτέκι + σαλάτα / χόρτα στον ατμό
Ημέρα 4: Μαγειρευτό φαγητό (μπιζέλι, φασολάκι, μπάμιες, μελιτζάνες) + άγριο ρύζι + γιαούρτι
Ημέρα 5: Όσπρια + σαλάτα
Ημέρα 6: Ζυμαρικά + σάλτσα ντομάτα + τυράκι χαμηλό σε λιπαρά
Ημέρα 7: Κοτόπουλο/κρέας + πατάτα οφτή + σαλάτα / χόρτα βραστά
(Χρησιμοποιήστε ελαιόλαδο στο μαγείρεμα ανάλογα με το πόσα άτομα θα φάνε, προετοιμάστε το φαγητό από το προηγούμενου βράδυ μιας και το βραδινό θα είναι κάτι πιο απλό)

Επιλογές για βραδινό

Ημέρα 1: Εποχιακή σαλάτα με διάφορα χρώματα + ψωμί σικάλεως ή τυράκι χαμηλό σε λιπαρά
Ημέρα 2: Γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά + μέλι+ καρύδια
Ημέρα 3: Πίτα ολικής αλέσεως + αβοκάντο + τυράκι χαμηλό σε λιπαρά
Ημέρα 4: Αβγά βραστά + σαλάτα
Ημέρα 5: Δημητριακά ολικής αλέσεως + γάλα χαμηλό σε λιπαρά
Ημέρα 6: Σπιτική πίτσα ή κινέζικο ή μεξικάνικο (εξωτική κουζίνα!)
Ημέρα 7: Φρέσκα φρούτα

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share