Τετάρτη, 14 Απριλίου 2021

4+1 κόλπα για να χάσετε κιλά χωρίς γυμναστική και δίαιτα

Δώστε βάση

23 Απριλίου 2020 16:10
4+1 κόλπα για να χάσετε κιλά χωρίς γυμναστική και δίαιτα
Από Δανάη Πάλμου

Μπορεί να σας φαίνεται ακατόρθωτο να χάσετε κιλά χωρίς να ακολουθήσετε κάποιου είδους δίαιτα και χωρίς την απαραίτητη γυμναστική, και πράγματι είναι πολύ δύσκολο. Υπάρχουν όμως κάποια μυστικά και κόλπα που μπορούν να συμβάλουν στην προσπάθειά σας.

Να σημειώσουμε ότι η άσκηση είναι απαραίτητη για την καλύτερη υγεία της καρδιάς και του σώματος γενικότερα, όχι μόνο για την βελτίωση της φυσικής μας κατάστασης, αλλά κάποιοι απλά την μισούν ή δεν μπορούν να γυμναστούν λόγω παθήσεων ή για άλλους λόγους. Αν ωστόσο ψάχνετε έναν τρόπο για να χάσετε κιλά μέσω γυμναστικής σας έχουμε εδώ και το κατάλληλο πρόγραμμα για να κάψετε πολλές θερμίδες.

Η άλλη λύση για να χάσετε κιλά χωρίς να γυμναστείτε είναι να ενεργοποιήσετε τις ορμόνες απώλειας βάρους. O μεταβολισμός παίρνει μπρος ενεργοποιώντας αυτές τις ορμόνες που ρυθμίζουν την ικανότητα του σώματος να χάσει βάρος. Το βίντεο που θα δείτε παρακάτω θα σας δείξει 10 τρόπους να χάσετε βάρος χωρίς να γυμναστείτε, μερικοί από τους οποίους ενεργοποιούν και τις ορμόνες απώλειας βάρους:

1. Φάτε πιο αργά και προσεκτικά: Η λεπτίνη, η ορμόνη κορεσμού του σώματος που δίνει σήμα ότι έχουμε χορτάσει, χρειάζεται περίπου 20 λεπτά για να λειτουργήσει. Αν τρώτε πολύ γρήγορα, τότε δεν παίρνετε το σήμα ότι έχετε φάει αρκετά από αυτή την ορμόνη, Η κατανάλωση τροφίμων πλούσιων σε πρωτεΐνη βοηθά να νιώσετε χορτασμένοι για περισσότερο, ενεργοποιώντας την λεπτίνη.

2. Συμπεριλάβετε μεγάλες ποσότητες ειδικών λιπαρών στην διατροφή σας: Τα λιπαρά γνωστά ως τριγλυκερίδια μέσης αλυσίδας, όπως αυτά που υπάρχουν στο έλαιο καρύδας, αυξάνουν την αίσθηση του κορεσμού, δεν αποθηκεύονται σαν λίπη αφού καίγονται γρήγορα και αυξάνουν τα επίπεδα ενέργειας.

3. Καταναλώστε καθημερινά πρωινό λίγο μετά το ξύπνημα: Τρώγοντας μέσα σε μια ώρα από την στιγμή που ξυπνήσατε μπορείτε να ενεργοποιήσετε τις ορμόνες απώλειας βάρους για όλη τη μέρα!

4. Βγείτε στον ήλιο για να πάρετε βιταμίνη D: Τα υψηλά επίπεδα βιταμίνης D βοηθούν να ενισχύσετε τον μεταβολισμό και να τον κρατάτε σε εγρήγορση.

5. Κοιμηθείτε καλύτερα: Όταν κοιμάστε 6-8 ώρες κάθε βράδυ, τα επίπεδα λεπτίνης πέφτουν για να μην χρειάζεται να στείλετε σήμα ότι είστε γεμάτοι. Γι’αυτό ο ύπνος καλής ποιότητας είναι τόσο σημαντικός – είναι υπεύθυνος για να ενημερώνει τον εγκέφαλο πότε πεινάτε πραγματικά και πότε όχι.

Αν τα επίπεδα λεπτίνης πέσουν χαμηλά, τότε τρώτε παραπάνω και λαμβάνετε περισσότερη ενέργεια για να καταναλώσετε, για να αναπληρώσετε για την έλλειψη. Η λεπτίνη είναι πολύ σημαντική γιατί μας ενημερώνει πότε πεινάμε, πότε διψάμε και πότε είμαστε κουρασμένοι πραγματικά.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share