Κυριακή, 28 Φεβρουαρίου 2021

Αυτά είναι τα τρόφιμα που συστήνει ο κ. Τσιόδρας να καταναλώνουμε στην καραντίνα

Οι προτάσεις του λοιμωξιολόγου

20 Απριλίου 2020 21:36
Αυτά είναι τα τρόφιμα που συστήνει ο κ. Τσιόδρας να καταναλώνουμε στην καραντίνα
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Ο λοιμωξιολόγος κ. Σωτήρης Τσιόδρας κατά τη διάρκεια της σημερινής του ενημέρωσης προς τους πολίτες σχετικά με τα νέα κρούσματα και την εξέλιξη του κορωνοϊού στη χώρα μας, έδωσε και κάποιες συμβουλές διατροφής. Μάλιστα, πρότεινε και κάποια συγκεκριμένα τρόφιμα για να καταναλώνουμε κατά τη διάρκεια της καραντίνας.

Όπως είπε, «είναι μία μοναδική ευκαιρία να βελτιώσουμε τις διατροφικές μας συνήθειες να μαγειρέψουμε σπίτι μας και να ακολουθήσουμε την ελληνική παραδοσιακή διατροφή».

«Υπάρχει ένας περίφημος εθνικός διατροφικός περίφημος οδηγός για ενήλικες, ο οποίος βασίζεται στην ελληνική παραδοσιακή διατροφή, η οποία είναι η εκδοχή της παραδοσιακής μεσογειακής διατροφής», σημείωσε ο κ. Τσιόδρας.

μεσογειακή διατροφή

Όπως εξήγησε, «η παραδοσιακή μεσογειακή διατροφή περιλαμβάνει πολύ νερό, ποικιλία λαχανικών και φρούτων, δημητριακά και ιδιαίτερα ολικής άλεσης, γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλά σε λιπαρά, περιορισμό της κατανάλωσης του κόκκινους κρέατος και επιλογή των άπαχων μερών».

Ο διατροφικός αυτός οδηγός αναφέρεται, επίσης, σε «θαλασσινά και ψάρια, όπως τα λιπαρά ψάρια και κατά προτίμηση τα μικρά, τα οποία προτιμούμε όταν τρώμε ψάρια, τη συχνή κατανάλωση οσπρίων, το ελαιόλαδο, τον περιορισμό της κατανάλωσης ζάχαρης, αλατιού και προϊόντων που τα περιέχουν και φυσικά την καθημερινή σωματική μας δραστηριότητα σε συνεννόηση με το γιατρό μας και τη διατήρηση φυσιολογικού και σταθερού σωματικού βάρους».

10 τρόφιμα για να μην πάρετε κιλά εν μέσω καραντίνας - Oι τροφές που δεν έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη και αλάτι

Εν μέσω καραντίνας λόγω κορωνοϊού είναι λογικό να τρώμε λιγάκι παραπάνω, ωστόσο υπάρχουν 10 τρόφιμα τα οποία μπορείτε να τρώτε δίχως να πάρετε κιλά καθώς δεν έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη και αλάτι. Παράλληλα, κάθε χρόνο η οργάνωση Environmental Working Group καταρτίζει τη λίστα Dirty Dozen, με τα πιο μολυσμένα τρόφιμα της κάθε χρονιάς, καθώς και τα πιο καθαρά φρούτα και λαχανικά από φυτοφάρμακα.

Σύμφωνα με την εταιρεία Weight Watchers αν ο στόχος είναι η απώλεια βάρους, αυτός μπορεί να επιτευχθεί μέσα από την κατανάλωση τροφών που δεν επιβαρύνουν τη σιλουέτα και καλύπτουν τις ανάγκες του οργανισμού. Ενώ, ο καρκίνος «φοβάται» μία συγκεκριμένη τροφή, η οποία είναι πάμφθηνη, κάνει «θαύματα» και οι περισσότεροι την αγνοούμε και δεν την βάζουμε στη διατροφή μας

Η εταιρεία δεν σταματά την έρευνα για το ποιες τροφές είναι αυτές που τελικά μας βοηθούν πραγματικά στην προσπάθειά μας να διατηρήσουμε την γραμμή μας, χωρίς να πεινάμε και χωρίς να στερούμαστε απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για την καλύτερη λειτουργία του οργανισμού.

Οι παρακάτω τροφές βοηθούν στις καύσεις του οργανισμού και επιταχύνουν το μεταβολικό ρυθμό σύμφωνα με την εταιρεία:

  1. Φρούτα και φυλλώδη λαχανικά
  2. Αυγά
  3. Φασόλια
  4. Mπιζέλια
  5. Σολομός
  6. Kαβούρι
  7. Κοτόπουλο (χωρίς πέτσα)
  8. Αστακός
  9. Καλαμπόκι
  10. Γαλοπούλα χωρίς πέτσα
 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share