Σάββατο, 04 Απριλίου 2020

4+1 λόγοι για να βάλετε το μέλι στη διατροφή σας!

Ευεργετικό και εύγευστο!

28 Φεβρουαρίου 2020 15:54
4+1 λόγοι για να βάλετε το μέλι στη διατροφή σας!
Αρθρογράφος: ATHENSMAGAZINE TEAM
ATHENSMAGAZINE TEAM

ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

To μέλι είναι η μοναδική γλυκαντική ουσία που κατατάσσεται στα super foods και επιτρέπεται να την καταναλώσεις ενώ βρίσκεσαι σε δίαιτα. Είναι άξιος αντικαταστάτης της ζάχαρης και τα οφέλη του είναι πάμπολλα. Φυσικά και μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως μέρος καλλυντικών ομορφιάς μιας και έχει και αναπλαστικές ιδιότητες, ρίξε μια ματιά εδώ τι μπορεί να κάνει σε συνδυασμό με λίγο καφέ!

Το Athensmagazine σήμερα θα σου δείξει 5 σημαντικούς λόγους για να το εντάξεις στη διατροφή σου και να το χρησιμοποιείς πιο συχνά τους οποίους ίσως μέχρι τώρα να αγνοούσες!

  • Το μέλι είναι πλούσιο σε πολυφαινόλες, αντιοξειδωτικά που έχει αποδειχθεί ότι συμβάλλουν στη μείωση της πιθανότητας καρκίνου, ενώ περιέχει σίδηρο και διάφορες βιταμίνες σε μικρές μεν ποσότητες, αλλά αρκετές για να του δώσουν διατροφική αξία έναντι της ζάχαρης.
  • Είναι ιδανικό για ντρέσινγκ, γιατί συμβάλλει στη διατήρησή τους για μεγάλο διάστημα. Φτιάξτε εύκολο και υγιεινό ντρέσινγκ με 2 κουταλιές του γλυκού μέλι, ¾ της κούπας μπαλσάμικο και ¼ της κούπας ελαιόλαδο. Ανακατέψτε τα καλά μέχρι το μείγμα να ομογενοποιηθεί και απολαύστε στις σαλάτες σας.

μέλι

  • Προσθέστε στο στα σνακ σας, όχι μόνο για τη γλυκύτητα που προσφέρουν, αλλά και για τόνωση του ανοσοποιητικού. Μην ξεχνάτε ότι 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι αποδίδει περίπου 50 θερμίδες, μαζί με βιταμίνες και αντιοξειδωτικά, ενώ μπορείτε να το συνδυάσετε με γιαούρτι, φρούτα, ξηρούς καρπούς, αλλά και με ψωμί με τυρί.
  • Το μέλι μας χαρίζει ενέργεια χάρη στην περιεκτικότητά του σε υδατάνθρακες, οι οποίοι μας δίνουν την τόνωση που χρειαζόμαστε. Ειδικά αν το συνδυάσετε και με υδατάνθρακες από δημητριακά και φρούτα, θα δείτε πόσο μπορεί να ενισχύσει τα επίπεδα ενέργειάς σας. Γι’ αυτό μην το παραλείπετε από το πρωινό σας.
  • Όταν το κρύο ξεκινήσει και μαζί με αυτό και οι αρρώστιες, μην ξεχνάτε ότι το μέλι αποτελεί το απόλυτο φυσικό γιατρικό για τον πονόλαιμο. Απολαύστε το είτε σκέτο, είτε μέσα σε ένα ζεστό ρόφημα ή με μια κουταλιά χυμό λεμονιού για έξτρα βιταμίνη C, μεγαλύτερη δράση και ανακούφιση.
 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share