Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου 2020

5+1 "μαγικές" τροφές που θα κάνουν το δέρμα σου να μυρίζει υπέροχα!

Δοκίμασε τες!

10 Ιανουαρίου 2020 21:37
5+1

Και ποιος δε θέλεις να μυρίζει ωραία ακόμα και χωρίς τη χρήση αρώματος ή αποσμητικού; Εντάξει αυτό δεν επιτυγχάνεται απόλυτα αλλά σίγουρα αν καταναλώσεις τα τρόφιμα που βρίσκονται στην παρακάτω λίστα θα δεις ένα αποτέλεσμα! Ωστόσο, επειδή οι τροφές και μόνο δεν αρκούν και ειδικά αν είσαι γυναίκα ένα άρωμα το έχεις πάνω σου σε καθημερινή βάση ρίξε μια ματιά στα tips που θα κάνουν το άρωμά σου να διαρκεί περισσότερο!

Η λίστα που θα σου παρουσιάσουμε έχει μια ομάδα "μαγικών" τροφών. Πρόκειται για ομάδα 6 τροφών που ενισχύουν το φυσικό άρωμα του δέρματος σου και γεμίζουν με τις ευεργετικές τους ικανότητες τον οργανισμό σου.

Εσπεριδοειδή

Τα φρούτα αυτά έχουν μεγάλη επίδραση στη μυρωδιά του σώματός. Τα εσπεριδοειδή δουλεύουν ως εξής: Αντικαθιστούν τη δυσοσμία με μια νέα μυρωδιά φρεσκάδας. Τα πορτοκάλια, τα μανταρίνια βοηθούν να αναδυθεί από τους πόρους σας μια εσάνς καθαριότητας.

Κάρδαμο

Προσθέστε λίγο κάρδαμο στο φαγητό σας. Καθώς θα εισχωρεί στο σώμα σας, θα του χαρίσει μια υπέροχη μυρωδιά.

Τσάι γιασεμιού

Γενικά το τσάι με βότανα σας βοηθά να απομακρύνετε τις τοξίνες από το σώμα σας. Το τσάι γιασεμιού κάνει ακριβώς αυτό και παράλληλα ανακουφίζει το πεπτικό σας σύστημα, χαρίζοντας στο σώμα σας ένα ωραίο άρωμα.

πορτοκάλι

Δενδρολίβανο

Είναι ένα από τα βότανα που χαρίζουν ωραίο άρωμα στο σώμα. Αν το αγαπάτε κιόλας, είστε πολύ τυχερές.

Λεμόνι και νερό

Όταν αυτά τα δύο αναμιγνύονται, έχουν εκπληκτικά οφέλη. Το νερό από μόνο του είναι σημαντικός παράγοντας για υγιές σώμα. Όταν προσθέσετε μάλιστα και μια φέτα λεμόνι σε αυτό, θα το νιώσετε να αναδύεται από τους πόρους του δέρματός σας.

Θυμάρι και Μέντα: Αυτά τα τρία αρωματικά είναι αγαπημένα σε κάθε γυναίκα που μαγειρεύει. Τα καλά νέα εδώ είναι ότι κάνουν το σώμα σας να ευωδιάζει.

5+1 τρόφιμα που μας κάνουν πιο έξυπνους!

Οι ρυθμοί της καθημερινότητας είναι τόσο έντονοι που από κάποια ώρα της ημέρας και μετά ο ανθρώπινος εγκέφαλος αρχίζει και έχει χαμηλότερη αποδοτικότητα σε όλους τους τομείς.

Καθημερινά οι πληροφορίες που λαμβάνει και επεξεργάζεται ο εγκέφαλός μας είναι πάμπολλες και η χρήση πολλών ηλεκτρονικών συσκευών όπως ο υπολογιστής ή το κινητό επιδεινώνει τη λειτουργία του.

Οι επιστήμονες έχουν τονίσει ότι η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στην λειτουργία του εγκεφάλου μας και έχουν εντοπίσει κάποιες συγκεκριμένες τροφές που οξύνουν την σκέψη μας. Φυσικά, μην ξεχνάμε και τις τροφές που βοηθούν και στην συγκέντρωση.

Επομένως αν έχεις ένα σημαντικό διαγώνισμα ή μια συνέντευξη για δουλειά που θέλεις να βάλεις τα δυνατά σου, πρέπει να επιλέξεις τις ακόλουθες έξι τροφές:

1. Αυγά

αυγά

Τα αυγά αποτελούν σημαντική πηγή βιταμίνης Ε, κάτι εξαιρετικά σημαντικό για τη δύναμη του εγκεφάλου. Ερευνες υποστηρίζουν ότι η κατανάλωση αυγών τονώνει τη λειτουργία του εγκεφάλου. Καταναλώνοντας αυγά για πρωινό είναι η ιδανική επιλογή για να ακονίσεις το μυαλό σου.


2. Πράσινο τσάι

πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι μπορεί να βελτιώσει τη μνήμη και τις νοητικές λειτουργίες. Είναι πλούσιο σε πολυφαινόλες που διαστέλλουν τα αιμοφόρα αγγεία και διεγείρουν την παροχή αίματος στον εγκέφαλο, βελτιώνοντας την μνήμη και τις νοητικές μας λειτουργίες.

3. Μοσχαρίσιο κρέας

κρέας

Η εγκεφαλική λειτουργία επηρεάζεται από την επάρκεια του οργανισμού σε σίδηρο. Τα χαμηλά επίπεδα σιδήρου, ιδιαίτερα όταν φτάνουν στο σημείο να χαρακτηρίζονται ως αναιμία, επηρεάζουν αρνητικά τις νοητικές λειτουργίες, τη μνήμη και την ικανότητα συγκέντρωσης. Τροφές πλούσιες σε σίδηρο είναι το κρέας και κυρίως το μοσχαρίσιο, το συκώτι, τα όσπρια, το σπανάκι και οι ξηροί καρποί.

4. Βρώμη

βρώμη

Είναι μια ιδανική επιλογή για πρωινό καθώς είναι ένας πολύπλοκος υδατάνθρακας, γεμάτος από φυτικές ίνες που απελευθερώνουν ενέργεια για ένα μεγάλο διάστημα. Η βρώμη είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β οι οποίες συμβάλουν στην εύρυθμη λειτουργία του εγκεφάλου καθώς και του νευρικού συστήματος.

5. Κοτόπουλο

κοτόπουλο

Μπορεί να το ακούτε για πρώτη φορά, αλλά η πλούσια σε χολίνη διατροφή μπορεί να προστατεύει τον εγκέφαλο από τις συνέπειες του γήρατος. Η βιταμίνη αυτή υπάρχει σε τρόφιμα όπως τα αυγά, το κοτόπουλο, τα ψάρια του αλμυρού νερού και τα όσπρια όπως τα φασόλια. Ερευνες έχουν διαπιστώσει ότι όσοι τρώνε άφθονη χολίνη αποδίδουν καλύτερα στα τεστ μνήμης και έχουν λιγότερες πιθανότητες να παρουσιάσουν άνοια.

6. Ψάρια

ψάρια

Επιστήμονες ανακάλυψαν ότι η κατανάλωση ψαριών βοηθάει τον εγκέφαλο να διατηρηθεί νέος. Τα ωμέγα-3 και ωμέγα-6 λιπαρά που περιέχονται σε ψάρια όπως ο σολομός και οι σαρδέλες είναι απαραίτητα τρόφιμα για τον εγκέφαλο καθώς βοηθούν στην προστασία και στην ανάπτυξη των κυττάρων του εγκεφάλου. Μια και μόνο μερίδα ψάρι την εβδομάδα μπορεί να μειώσει σημαντικά την πιθανότητα εμφάνισης της νόσου του Αλτσχάιμερ.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share