Δευτέρα, 25 Ιανουαρίου 2021

2+1 τρόφιμα που «λιώνουν» το λίπος!

Θα σας σώσουν!

30 Δεκεμβρίου 2019 17:43
2+1 τρόφιμα που «λιώνουν» το λίπος!

Γνωρίζατε πως υπάρχουν 2+1 τρόφιμα τα οποία φαίνεται πως βοηθούν να «κάψουμε» πιο εύκολα το λίπος της κοιλιάς; Δείτε επίσης ποιο είναι το μπαχαρικό που εξαφανίζει το λίπος!

Έρευνες αποδεικνύουν ότι τα εσωτερικά ρολόγια του σώματός μας, που αφορούν τον ύπνο και το φαγητό, απορρυθμίζονται εντελώς λόγω των λανθασμένων μηνυμάτων που τους στέλνουμε, καταναλώνοντας τις λάθος τροφές.

Το αποτέλεσμα; Μπαίνεις σε ένα φαύλο κύκλο: μία σταθερή ροή των ορμονών της πείνας, που κάνει τις λιγούρες σου σχεδόν ακαταμάχητες. Αν όμως καταφέρεις να ρυθμίσεις το πρόγραμμα ύπνου και φαγητού του σώματός σου, μπορείς να αποχαιρετίσεις το λίπος στην κοιλιά σου.

Αν κοιμάσαι καλά, θα χάνεις περισσότερα κιλά και αν τρως τις σωστές τροφές τη σωστή ώρα, θα ικανοποιείς την ανάγκη του σώματός σου για τροφή, χωρίς να νιώθεις λιγούρες μετά.

Δοκίμασε λοιπόν τις τροφές που καίνε το λίπος στην κοιλιά, για να κοιμάσαι καλύτερα, να χάνεις περισσότερα κιλά και να «λιώσεις» το λίπος στην κοιλιά σου.

1. Κεράσια

Τα κεράσια αποτελούν φυτική πηγή μελατονίνης, της ορμόνης του ύπνου. Αν και δεν υπάρχουν αποδείξεις ότι θα σε βοηθήσουν να κοιμηθείς ευκολότερα, οι έρευνες έχουν αποδείξει ότι τέτοιες τροφές(όπως και οι μπανάνες) μπορούν να αυξήσουν τα επίπεδα της μελατονίνης στο σώμα σου. Άρα όχι μόνο σε βοηθάει να κοιμηθείς, αλλά είναι και ένα πανίσχυρο αντιοξειδωτικό, που μπορεί να οδηγήσει στην απώλεια βάρους.

Έρευνες επιστημόνων έχουν δείξει ότι τα κεράσια έχουν θεραπευτικές ιδιότητες.

Η υψηλή περιεκτικότητα τους σε σίδηρο βοηθάει στην αναιμία, περιέχουν μεταλλικά άλατα που δρούν ανακουφιστικά σε ρευματικούς πόνους και συμβάλλουν στην μείωση της κόπωσης και την παράταση της μυικής προσπάθειας. Τα κεράσια δρούν αποτοξινωτικά για το συκώτι και την χοληδόχο κύστη και γενικότερα για τον οργανισμό. Είναι χωνευτικά, διουρητικά και διαθέτουν αντισηπτικές ιδιότητες.

Το καλύτερο; Μπορείς να τα καταναλώσεις κατευθείαν από το δέντρο ή να φτιάξεις γλυκό κερασάκι ή και μαρμελάδα.

2. Ψάρι

Όταν από τη διατροφή σου λείπουν τα Ω-3 λιπαρά οξέα, τα οποία υπάρχουν στα ψάρια, η επίφυση, ένας αδένας στον εγκέφαλο που βοηθά στη ρύθμιση του νευρικού σου συστήματος αποσυντονίζεται, οδηγώντας σε μεταβολές στην παραγωγή της μελατονίνης, της ορμόνης του ύπνου σου. Οι άνθρωποι που έχουν έλλειψη σε Ω-3 δεν κοιμούνται στη διάρκεια των συνηθισμένων περιόδων ανάπαυσης, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει στην αναζήτηση ανθυγιεινού φαγητού αργά το βράδυ.

Το ψάρι είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες, οι οποίες σύμφωνα με έρευνες ικανοποιούν την πείνα σου. Μάλιστα καις περισσότερες θερμίδες όταν χωνεύεις απλώς την πρωτεΐνη σε σχέση με όταν τρως λίπη ή υδατάνθρακες. Επίσης, όταν τρως περισσότερα Ω-3 κάνεις καλό στην υγεία της καρδιάς σου και μειώνεις τον κίνδυνο εμφάνισης της άνοιας.

Καλοκαιρινά ψάρια είναι: οι κουτσομούρες, τα μελανούρια, τα λυθρίνια, οι σαρδέλες, οι σάλπες, οι κολιοί.

3. Γάλα

Μία έρευνα του 2010 του Πανεπιστημίου της Αλαμπάμα στο Μπέρμιγχαμ αποκάλυψε ότι σε μία ομάδα περισσότερων από 100 γυναικών πριν την εμμηνόπαυση, το λίπος μειώθηκε σημαντικά σε αυτές που κατανάλωναν τις περισσότερες τροφές που ήταν πλούσιες σε ασβέστιο.

Συγκεκριμένα, για κάθε 100mg ασβεστίου(μισή περίπου κούπα παγωμένου γιαουρτιού) που κατανάλωναν κάθε μέρα, έχαναν περίπου 2 εκατοστά ενδοκοιλιακού λίπους, αυτού που «κολλάει» γύρω από τα εσωτερικά σου όργανα, που συνδέεται με μεγαλύτερο κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου και καρδιακών παθήσεων.

Το ασβέστιο μπορεί επίσης να σε βοηθήσει να κοιμηθείς, αν έχεις την τάση να ξυπνάς από μυϊκούς πόνους ή κράμπες, αφού βοηθάει στη χαλάρωση των μυών και των νευρικών ινών.

10 τρόφιμα που δημιουργούν κοιλιακό λίπος και πρέπει να σταματήσουμε να τρώμε!

Όλες επιθυμούμε να αποκτήσουμε επίπεδη κοιλιά, αλλά ως γνωστόν το κοιλιακό λίπος είναι το πιο δύσκολο να αντιμετωπιστεί. Υπάρχουν ένα σωρό ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά και θαυματουργά smoothie που προκαλούν άμεσο ξεφούσκωμα. Δείτε 10 τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγετε για να έχετε επίπεδη κοιλιά!

Δείτε επίσης: 2+1 συνταγές μαγειρικής σόδας για να κάψετε το περιττό λίπος στο σώμα σας σε χρόνο μηδέν

Όπως επίσης, λαχταριστές τροφές για επίπεδη κοιλιά, όπως η σοκολάτα, που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε την τέλεια επίπεδη κοιλιά χωρίς να χάνετε σε απόλαυση.

Δείτε λοιπόν 10 τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγετε για να έχετε επίπεδη κοιλιά:

1.Αποφύγετε τα αλκοολούχα ποτά

10 τρόφιμα που δημιουργούν κοιλιακό λίπος και πρέπει να σταματήσουμε να τρώμε!

Μερικά αλκοολούχα ποτά είναι πλούσια σε θερμίδες, αλλά οι θερμίδες δεν είναι ο κυριότερος παράγοντας στην προκειμένη περίπτωση.

Η κατανάλωση αλκοόλ αυξάνει την όρεξη σας και συγχέει το μέρος του εγκεφάλου σας που είναι υπεύθυνο για το αίσθημα της πληρότητας. Έτσι, εξηγείτε το γιατί συνοδεύετε πάντα το ποτό σας με κάποιο σνακ.

2. Κόψτε τα αναψυκτικά

10 τρόφιμα που δημιουργούν κοιλιακό λίπος και πρέπει να σταματήσουμε να τρώμε!

Αν θέλετε πραγματικά να απαλλαγείτε από το κοιλιακό λίπος, θα πρέπει να σταματήσετε να πίνετε αναψυκτικά. Ακόμα και αυτά που έχουν λίγες θερμίδες επιβραδύνουν τον μεταβολισμό και παρακινούν το σώμα σας να συλλέξει λίπος.

3. Μην αγοράζετε τσίχλες

10 τρόφιμα που δημιουργούν κοιλιακό λίπος και πρέπει να σταματήσουμε να τρώμε!

Όταν μασάτε μια τσίχλα, το μυαλό και το στομάχι σας λαμβάνουν εντολές πως τα προετοιμάζετε για μια εισερχόμενη τροφή. Επιπλέον, τα ούλα προκαλούν την παραγωγή επιπλέον οξέος στο στομάχι, κάτι που οδηγεί στην αίσθηση πείνας.

4. Υιοθετήστε μια διατροφή χαμηλή σε αλάτι

10 τρόφιμα που δημιουργούν κοιλιακό λίπος και πρέπει να σταματήσουμε να τρώμε!

Να θυμάστε, η ζάχαρη και το αλάτι θα πρέπει να περιορίζονται σε μικρές ποσότητες, ειδικά αν πάσχετε από υψηλή πίεση του αίματος.

Τα τρόφιμα που είναι υψηλά σε αλάτι δεν είναι επιβλαβή μόνο για το σώμα σας, αλλά προκαλούν επίσης κατακράτηση υγρών, κάτι που σας εμποδίζει από το να χάσετε αποτελεσματικά λίπος από την κοιλιά.

5. Πείτε αντίο στα fast food

10 τρόφιμα που δημιουργούν κοιλιακό λίπος και πρέπει να σταματήσουμε να τρώμε!

Το fast food έχει πάρα πολλές θερμίδες που μπορούν να οδηγήσουν σε ένα σωρό προβλήματα υγείας. Να θυμάστε ότι ευθύνονται για την κοιλιά σας, που θέλετε απεγνωσμένα να απαλλαγείτε.

6. Ξεχάστε την μαγιονέζα

10 τρόφιμα που δημιουργούν κοιλιακό λίπος και πρέπει να σταματήσουμε να τρώμε!

Αν είστε λάτρης της μαγιονέζας και των σαλατών που βασίζονται σε αυτή, τότε θα πρέπει να γνωρίζετε πως αυτό το dressing περιέχει τουλάχιστον 80% λίπος. Η καλύτερη επιλογή είναι να αντικαταστήσετε τη μαγιονέζα με πουρέ λαχανικών ή φυσική πάστα ντομάτας.

7. Πείτε όχι στις τηγανιτές πατάτες

10 τρόφιμα που δημιουργούν κοιλιακό λίπος και πρέπει να σταματήσουμε να τρώμε!

Όσο κι αν αγαπάτε αυτή την τροφή, θα πρέπει να την καταργήσετε όσο πιο σύντομα μπορείτε. Οι τηγανιτές πατάτες, όπως και οποιοδήποτε άλλο τηγανιτό, λειτουργούν ως σφουγγάρι που απορροφά τα κορεσμένα λίπη.

Τα κορεσμένα λίπη μπορεί να επηρεάσουν την εγκεφαλική λειτουργία, έτσι ώστε να μην μπορείτε να σκεφτείτε καθαρά για το πόσο βάρος κερδίζετε αυτή τη στιγμή.

8. Τέλος το παγωτό

10 τρόφιμα που δημιουργούν κοιλιακό λίπος και πρέπει να σταματήσουμε να τρώμε!

Αυτό είναι αρκετά προφανές, έτσι δεν είναι; Οι τροφές που είναι πλούσιες σε ζάχαρη αναπόφευκτα μετατρέπονται σε κοιλιακό λίπος – το πιο επιβλαβές λίπος στο σώμα σας.

9. Μην τρώτε τροφές που σας κάνουν να πρήζεστε

10 τρόφιμα που δημιουργούν κοιλιακό λίπος και πρέπει να σταματήσουμε να τρώμε!

Ακόμη και οι πιο λεπτοί άνθρωποι μπορούν να αποκτήσουν μια ορατή κοιλιά που οφείλεται σε τρόφιμα που προκαλούν εντερικά αέρια ή στομαχικές διαταραχές.

Εάν αυτό είναι ένα θέμα που σας ταλαιπωρεί, απλά αποφύγετε τα τρόφιμα αυτά και σκεφτείτε ένα καλό πρόγραμμα γυμναστικής που θα επιταχύνει την πέψη σας.

10. Μην παρασύρεστε από τα «προϊόντα χωρίς ζάχαρη»

10 τρόφιμα που δημιουργούν κοιλιακό λίπος και πρέπει να σταματήσουμε να τρώμε!

Τα τρόφιμα που περιέχουν υποκατάστατα ζάχαρης όπως οι πολυαλκοόλες, για παράδειγμα, είναι αποτελεσματικές μόνο για τους ανθρώπους με διαβήτη. Αυτά τα προϊόντα χωρίς ζάχαρη εξακολουθούν να συμβάλλουν στην αύξηση του μεγέθους της κοιλιάς σας.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share