Κυριακή, 08 Δεκεμβρίου 2019

Κοιμάστε μήπως σε πουπουλιένο πάπλωμα; Τεράστια προσοχή, κινδυνεύετε!

Δείτε εδώ τον λόγο που θα σας κάνει να πετάξετε τα παπλώματα σας!

22 Νοεμβρίου 2019 14:53
Κοιμάστε μήπως σε πουπουλιένο πάπλωμα; Τεράστια προσοχή, κινδυνεύετε!

Τεράστια προσοχή αν κοιμάστε σε πουπουλιένο πάπλωμα! Κινδυνεύει η υγεία σας! Ο ύπνος είναι από τα βασικότερα για την σωστή λειτουργία του οργανισμού και δεν πρέπει να ρισκάρουμε! Σκωτσέζοι γιατροί κατέγραψαν ένα κρούσμα «πνεύμονα πουπουλένιου παπλώματος», δηλαδή μια αναπνευστική φλεγμονή που προκαλείται από την εισπνοή σκόνης από τα φτερά του κλινοσκεπάσματος. Αν φοράτε τις πυτζάμες σας πάνω από 2 βράδια αλλάξτε τες αμέσως! Δείτε τι μπορεί να συμβεί!

Η έρευνα όμως διαπίστωσε ότι η μορφή «πνευμονίτιδος εξ υπερευαισθησίας», στην πραγματικότητα είναι μια αντίδραση του ανοσοποιητικού συστήματος.

Μήπως ήρθε η ώρα να τα πετάξετε και να πάρετε άλλα παπλώματα;

Ύπνος πάπλωμα υγεία

Στα συμπτώματα της περιλαμβάνονται η νυχτερινή εφίδρωση, ο ξηρός βήχας και η δύσπνοια ενώ οι ερευνητές διαπιστώνουν ότι η επανειλημμένη έκθεση στα πούπουλα μπορεί να προκαλέσει μη αναστρέψιμες αλλοιώσεις στους πνεύμονες. Ωστόσο, οι ειδικοί επισημαίνουν ότι το νόσημα είναι αρκετά σπάνιο και ότι δεν χρειάζεται ο κόσμος να πετάξει μαξιλάρια και πουπουλένια παπλώματα. Καλό είναι όμως να ελέγχει αν εμφανίζει συμπτώματα μετά τη χρήση πουπουλένιων κλινοσκεπασμάτων.

Σύμφωνα με τη δημοσίευση, ο καθηγητής Οουεν Ντέμσι, πνευμονολόγος και συντάκτης της μελέτης και οι συνεργάτες του διαπίστωσαν ότι ένας άνδρας που είχε διακομισθεί στο νοσοκομείο Βικτόρια και στο Βασιλικό Νοσοκομείο του Αμπερντίν, παρότι δεν κάπνιζε,για μήνες υπέφερε από δύσπνοια, κόπωση και γενικώς δεν ένιωθε καλά.

Κοιμάσαι από αριστερά ή δεξιά; Μάθε ποια είσαι η σωστή πλευρά! (photo)

Αρχικά, διαγνώστηκε με λοίμωξη του κατώτερου αναπνευστικού, αλλά έπειτα από μια πρόσκαιρη βελτίωση τα συμπτώματά του επιδεινώθηκαν.

«Δύο μήνες μετά την εμφάνιση των πρώτων συμπτωμάτων, δεν μπορούσε να σταθεί ή να περπατήσει για περισσότερο από λίγα λεπτά και διαρκώς ένιωθε σαν να επρόκειτο να λιποθυμήσει. Προκειμένου να ανεβεί τις σκάλες για να πάει στο κρεβάτι του χρειαζόταν 30 λεπτά, καθώς κατάφερνε να ανεβεί μόνο δύο σκαλοπάτια τη φορά και αμέσως χρειαζόταν ξεκούραση», αναφέρεται στην έκθεση. Στην αιματολογική εξέτασή τα αποτελέσματα ήταν φυσιολογικά.

Βάλτε αυτό το μείγμα κάτω από τη γλώσσα σας πριν κοιμηθείτε και το επόμενο πρωί …Δείτε τι θα πάθετε!

Βάλτε αυτό το μείγμα κάτω από τη γλώσσα σας πριν κοιμηθείτε και το επόμενο πρωί δείτε τι θα πάθετε!

Πολλοί από εμάς κοιμούνται μόλις 6-7 ώρες, και σπανίως καταφέρνουν να κοιμηθούν 8 συνεχόμενες ώρες που είναι το συνιστώμενο. Πήρε το σίδερο και άρχισε να σιδερώνει... αλάτι! Δείτε το αμέσως! (Video)

Αυτή η έλλειψη ύπνου, ακόμα κι αν είναι μόνο μια ή δύο ώρες κάθε βράδυ, συσσωρεύονται και οδηγεί το σώμα μας να αισθάνεται συνεχώς σαν να χρειάζεται επιπλέον φόρτιση. Και τι κάνουμε για να φορτίσουμε τις μπαταρίες σας; Πίνουμε καφεΐνη! Αλλά αυτό δεν επανορθώνει την απώλεια του ύπνου μας. Όλοι έχουμε βιώσει εκείνη την ξαφνική ενέργεια που μας δίνει ο καφές, αλλά έχουμε επίσης βιώσει την αναποτελεσματικότητα της καφεΐνης λίγες ώρες αρgότερα.

Ωστόσο, υπάρχει ένα θαυματουργό μείγμα που πράγματι αναπληρώνει με φυσικό τρόπο την εξαντλητική αίσθηση που έχουμε από την έλλειψη ύπνου. Δεν είναι ο καφές, αλλά στην πραγματικότητα το αλάτι. Το θαλασσινό αλάτι Ιμαλαϊων για την ακρίβεια.Αυτό το αλάτι στοχεύει τα επινεφρίδια μας και το σώμα μας ως αποτέλεσμα γίνεται πιο αλκαλικό. Μπορεί να καταπολεμήσει τις ασθένειες καλύτερα, να μειώσει την αρτηριακή πίεση, και ακόμη και να βοηθήσει στην απώλεια βάρους και σε δερματικές παθήσεις. Ρυθμίζεται επίσης η σερατονίνη, που σημαίνει ότι μπορεί να βοηθήσει με την κατάθλιψη, και το πιο σημαντικό μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε ενώ θα ξυπνάτε ανανεωμένοι.Πως φτιάχνουμε αυτό το μείγμα; Πάρτε 5 κουταλάκια του γλυκού οργανικό μέλι, 1 κουταλάκι του γλυκού ροζ θαλασσινό αλάτι Ιμαλαΐων και ανακατέψτε σε ένα βάζο. Πάρτε μια μικρή ποσότητα και τοποθετήστε τη κάτω από τη γλώσσα σας πριν πάτε για ύπνο τη νύχτα. Θα δείτε να βελτιώνεται η ποιότητα του ύπνου σας.

Δείτε το παρακάτω βίντεο για λεπτομέρειες και τα οφέλη του αλατιού Ιμαλαϊων.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share