Πέμπτη, 09 Δεκεμβρίου 2021

4+1 τροφές που χορταίνουν και δεν παχαίνουν!

Μάθε ποιες είναι!

4+1 τροφές που χορταίνουν και δεν παχαίνουν!

Η απώλεια περιττών κιλών απαιτεί μεγάλη προσπάθεια και συνδυασμό σωστής διατροφής και άσκησης. Το βέβαιο είναι ότι δεν χρειάζεται κανείς να πεινάει όταν ακολουθεί μια διατροφή για να χάσει κιλά.

Ο καρκίνος πεθαίνει όταν τρώμε αυτές τις 7 τροφές. Ώρα να τις βάλουμε στη διατροφή μας!

Το μυστικό είναι, να επιλέγουμε τροφές με λίγες θερμίδες, που όμως χορταίνουν.

Σούπες

diatrofh

Για να μειώσει τις συνολικές θερμίδες και ταυτόχρονα την πείνα σας, βάλτε περισσότερες σούπες στο πρόγραμμά σας. Σύμφωνα με μια έρευνα της δρ Barbara Rolls, καθηγήτριας διατροφικών επιστημών στο πανεπιστήμιο Penn State, όταν οι άνθρωποι καταναλώνουν ένα πρώτο πιάτο με σούπα πριν από ένα κύριο γεύμα, μειώνουν τη συνολική πρόσληψη θερμίδων τους κατά 20%, συγκριτικά με αυτούς που δεν τρώνε σούπα.



Αυγά

diatrofh

Αν θέλετε να καταναλώνετε λιγότερες θερμίδες, αλλά και να αισθάνεστε λιγότερο πεινασμένοι όλη την ημέρα, ξεκινήσετε την ημέρα σας με αυγά. Η υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη στα αυγά σας βοηθά να αισθάνεστε πλήρεις και σε εγρήγορση, κάτι που συμβάλλει στη διατήρηση ενός υγιούς βάρους.

Βρώμη

diatrofh

Μια μελέτη από το Πανεπιστήμιο Berkeley στην Καλιφόρνια, ανέλυσε έξι χρόνια στατιστικών και άλλων στοιχείων στην διατροφή του μέσου ατόμου και διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που έτρωγαν πρωινό είχαν χαμηλότερο δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ) από ό,τι εκείνοι που έμεναν σχεδόν νηστικοί το πρωί. Επιπροσθέτως όμως, εκείνοι που έτρωγαν δημητριακά με βρώμη, είχαν χαμηλότερο ΔΜΣ από κάθε άλλο τύπος πρωινού γεύματος.


Μήλα

diatrofh

Ένα μήλο έχει περίπου 75 θερμίδες αλλά και 3,5 γραμμάρια υδροδιαλυτών ινών. Έρευνα που δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Appetite, έδειξε ότι οι γυναίκες που πρόσθεσαν τρία μικρά μήλα στη διατροφή τους κάθε μέρα έχασαν λίγο τουλάχιστον 1 κιλό σε 10 εβδομάδες παραπάνω σε σύγκριση

με άλλες γυναίκες που ακολουθούσαν την ίδια βασική διατροφή χωρίς να τρώνε μήλα. Τα μήλα περιέχουν ουρσολικό οξύ, ένα φυσικό συστατικό που πιστεύεται ότι ενισχύει την καύση λίπους και αυξάνει την μυϊκή μάζα.

Ξηροί καρποί

diatrofh

Αν και έχουν πολλές θερμίδες και ως επί το πλείστον «καλά» λιπαρά, οι πρωτεΐνες και οι φυτικές ίνες που περιέχουν σας κάνουν να νιώθετε πλήρεις και μειώνουν σημαντικά την ξαφνική επιθυμία για ένα σνακ μέσα στην ημέρα.

8 τροφές που πρέπει να αποφύγεις αν έχεις ανεβασμένη πίεση!

«Έχω πίεση», είναι μια φράση που ακούγεται πολύ συχνά.

Το τρόφιμο που ρίχνει την πίεση και μειώνει την χοληστερόλη! Το έχουμε όλοι στην κουζίνα μας!

Η αρτηριακή πίεση είναι καθοριστικής σημασίας για την καλή κυκλοφορία του αίματος και γενικότερη την ομαλή λειτουργία του οργανισμού.

Η αυξημένη αρτηριακή πίεση (υπέρταση) αποτελεί έναν από τους κυριότερους παράγοντες κινδύνου για τα καρδιαγγειακά νοσήματα.

Η υψηλή αρτηριακή πίεση έχει σαν αποτέλεσμα η καρδιά να δουλεύει πιο έντονα απ΄ ότι φυσιολογικά, κάτι που την επιβαρύνει. Όταν αυτό συμβαίνει μονίμως τότε μιλάμε για υπέρταση, η οποία αυξάνει τον κίνδυνο για εγκεφαλικό, έμφραγμα, καρδιακή ανεπάρκεια, ανευρύσματα και άλλες σοβαρές καταστάσεις που μπορεί να μειώσουν το προσδόκιμο ζωής.

piesh

Αυτό που ο απλός άνθρωπος εκφράζει με τη φράση «έχω πίεση» σημαίνει ότι έχει αυξημένη αρτηριακή πίεση, πάνω από 120 mmHg- τη λεγόμενη μεγάλη- και πάνω από 80 mmHg τη λεγόμενη μικρή πίεση. Έχει δηλαδή υπέρταση. Ωστόσο στην καθημερινότητα σπανίως η ιδανική αυτή αναλογία μένει σταθερή.

Όλοι γνωρίζουμε ότι, αν η πίεσή μας είναι αυξημένη, το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να κάνουμε για να μειωθεί είναι να περιορίσουμε σημαντικά το αλάτι στη διατροφή μας.

Η διατήρηση φυσιολογικού σωματικού βάρους, το περπάτημα και γενικότερα η άσκηση, η διακοπή του καπνίσματος, ο περιορισμός του αλκοόλ, του καφέ και του άγχους και η αύξηση των φρούτων και των λαχανικών είναι οι γενικότεροι κανόνες που πρέπει γνωρίζετε.

Ας δούμε τις τροφές που πρέπει να αποφεύγετε όταν έχετε υπέρταση:

1. Σούπες

piesh

2. Σως σαλάτας

piesh

3. Αρτοσκευάσματα

Τα κρουασάν, τα κέικ, τα κουλουράκια, τα μάφιν και ό,τι αγοράζουμε από το φούρνο, μπορεί να είναι νόστιμα, αλλά ταυτόχρονα αποτελούν διατροφικές πηγές κορεσμένων λιπαρών, βουτύρου ζάχαρης, αλλά και νατρίου.

piesh

4. Πίτσα

Η κατεψυγμένη πίτσα είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη για τα υπερτασικά άτομα. Το 1/6 μιας κατεψυγμένης πίτσας μπορεί να περιέχει 1.000 mg νατρίου, κάποιες φορές ίσως και περισσότερο.

piesh

5. Πίκλες

Τα λαχανικά τουρσί συντηρούνται σε νερό με ξίδι και μεγάλη ποσότητα αλατιού. Έτσι, δεν αποτελούν συνετή επιλογή για κάποιον με ανεβασμένη πίεση. Όσο περισσότερο καιρό βρίσκονται τα λαχανικά στο ζουμί τους τόσο περισσότερο αλάτι απορροφούν.

6. Φαγητό εστιατορίου

Ένοχο για την αύξηση της αρτηριακής πίεσης είναι το φαγητό των εστιατορίων αφού για να γίνει πιο νόστιμα έχει αρκετό αλάτι, ενώ χρησιμοποιείται βούτυρο αντί για ελαιόλαδο.

7. Αλλαντικά

Οποιαδήποτε μορφή επεξεργασμένου κρέατος πρέπει να αποφεύγεται, αφού το ζαμπόν, το μπέικον και όλα τα παρόμοια κρεατικά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο (αλάτι).

8. Πέτσα κοτόπουλου

Οι άνθρωποι με υπέρταση πρέπει να αποφεύγουν να καταναλώνουν κορεσμένα και τρανς λιπαρά. Η πέτσα του κοτόπουλου περιέχει πολλά κορεσμένα λίπη.

piesh

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share