Τρίτη, 19 Νοεμβρίου 2019

Είστε άνω των 50 ετών; Αυτές είναι τα φαγητά που πρέπει να «ξεχάσετε»! (photos)

Προσοχή!

15 Οκτωβρίου 2019 08:31
Είστε άνω των 50 ετών; Αυτές είναι τα φαγητά που πρέπει να «ξεχάσετε»! (photos)

Είστε άνω των 50; Αν ναι τότε διαβάστε τις παρακάτω συμβουλές των ειδικών γιατί σας ενδιαφέρουν. Αυτές είναι τα φαγητά που πρέπει να «ξεχάσετε»! Οι τροφές που πρέπει να προσθέσεις στην διατροφή σου αν έχεις ακμή!

Γλυκά

Όσο κι αν σας αρέσουν τα γλυκά καλό θα είναι αν δεν μπορείτε να τα κόψετε, έστω να τα μειώσετε. Εκτός από περιττές θερμίδες ανεβάζουν και το ζάχαρο.

undefined

Λιπαρά μεσημεριανά φαγητά

Μπορεί τα σαλάμια, οι τηγανιτές πατάτες και τα λιπαρά φαγητά να είναι εύγευστα, ωστόσο θα πρέπει όσο γίνεται να τα καταναλώνουμε με ρέγουλα. Αντίθετα μπορείτε να τρώτε κοτόπουλο, όσπρια και σαλάτες.

Λευκή σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα, όπως όλοι ξέρουμε είναι ευεργετική για τον οργανισμό, δεν συμβαίνει όμως το ίδιο και για την λευκή καθώς περιέχει μεγάλη ποσότητα ζάχαρης αλλά και βούτυρο κακάο.

undefined

Χοιρινή μπριζόλα

Αν είστε λάτρεις του κρέατος αντί για χοιρινή επιλέξτε μοσχαρίσια μπριζόλα που περιέχει λιγότερα λιπαρά.

undefined

Μπάρες πρωτεΐνης

Κάποιοι θεωρούν πως οι μπάρες πρωτεΐνης είναι διαιτητικές με αποτέλεσμα να τις καταναλώνουν αρκετά συχνά. Αυτό είναι μεγάλο λάθος καθώς περιέχουν πρόσθετη ζάχαρη.

Τουρσί

Εσφαλμένα πολλοί νομίζουμε πως το τουρσί δεν παχαίνει. Κι όμως περιέχει μεγάλη ποσότητα αλατιού με αποτέλεσμα να ανεβάζει την πίεση στα ύψη.

Κονσέρβες σούπας

Όπως το τουρσί έτσι και οι έτοιμες σούπες περιέχουν αλάτι αλλά και συντηρητικά γι’ αυτό καλό θα είναι και αυτές να τις αποφεύγετε.

Σίδηρος: Ποιες είναι οι κορυφαίες τροφές; Τι να κάνετε για να αυξήσετε την πρόσληψη;

Σίδηρος: Ποιες είναι οι κορυφαίες τροφές; Τι να κάνετε για να αυξήσετε την πρόσληψη;

Ο σίδηρος είναι ένα βασικό στοιχείο για τον οργανισμό μας και η έλλειψή του έχει σοβαρές επιπτώσεις. 4+1 τροφές που έχουν τόσο σίδηρο όσο το κόκκινο κρέας!

Όταν καταναλώνετε τροφές που είναι πλούσιες σε σίδηρο, αυτός απορροφάται από το σώμα σας, κυρίως μέσα από το άνω τμήμα του λεπτού σας εντέρου.

Οι τροφές με σίδηρο πρέπει να αποτελούν βασικό πυλώνα στην διατροφή σας. Υπάρχουν δύο μορφές διαιτητικού σιδήρου: αιμικός και μη-αιμικός. Ο αιμικός σίδηρος προέρχεται από την αιμοσφαιρίνη. Βρίσκεται στα ζωικά τρόφιμα που περιέχουν αιμοσφαιρίνη σε φυσική μορφή, όπως το κόκκινο κρέας, τα ψάρια και τα πουλερικά (το κρέας, τα πουλερικά και τα θαλασσινά περιέχουν και τα δύο είδη σιδήρου). Το σώμα σας απορροφά περισσότερο σίδηρο από πηγές αιμικού σιδήρου. Οι περισσότερες τροφές με σίδηρο που είναι μη-αιμικός είναι από φυτικές πηγές.

Τροφές πλούσιες σε σίδηρο!

Η σιδηροπενική αναιμία, η πιο κοινή μορφή αναιμίας, είναι η μείωση στον αριθμό των ερυθρών αιμοσφαιρίων, η οποία προκαλείται από την ανεπάρκεια σιδήρου στον οργανισμό. Χωρίς επαρκή σίδηρο, το σώμα σας δεν μπορεί να παράγει αρκετή αιμοσφαιρίνη, μια ουσία στα ερυθρά αιμοσφαίρια που καθιστά δυνατή την μεταφορά οξυγόνου στους ιστούς του σώματος. Ως αποτέλεσμα, το άτομο νιώθει αδυναμία, κούραση και είναι οξύθυμο χωρίς άλλη προφανή αιτία.

Τροφές με σίδηρο

Μπορείτε να μειώσετε τον κίνδυνο της σιδηροπενικής αναιμίας, επιλέγοντας τροφές με σίδηρο. Δείτε ποιες είναι οι κορυφαίες:

  • Κόκκινο κρέας, χοιρινό κρέας και πουλερικά
  • Θαλασσινά
  • Όσπρια (ιδίως φασόλια)
  • Σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, όπως το σπανάκι
  • Αποξηραμένα φρούτα, όπως σταφίδες και βερίκοκα
  • Εμπλουτισμένα με σίδηρο δημητριακά, ψωμιά και ζυμαρικά
  • Αρακάς

Το σώμα σας απορροφά περισσότερο σίδηρο από το κρέας από ό, τι από άλλες πηγές. Εάν επιλέξετε να μην τρώτε κρέας, μπορεί να χρειαστεί να αυξήσετε την πρόσληψη του σιδήρου από φυτικής προέλευσης τροφές, οι οποίες είναι πλούσιες σε σίδηρο, για να απορροφήσει εν τέλει ο οργανισμός σας την ίδια ποσότητα σιδήρου που θα παίρνατε από το κρέας.

Επιλέξτε τροφές που περιέχουν βιταμίνη C για να ενισχύσετε την απορρόφηση του σιδήρου

Μπορείτε να βελτιώσετε την απορρόφηση του σιδήρου από τον οργανισμό σας, πίνοντας χυμό εσπεριδοειδών, ή καταναλώνοντας άλλες τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C, την ίδια ώρα που καταναλώνετε και τροφές με σίδηρο. Η βιταμίνη C στους χυμούς εσπεριδοειδών, όπως ο χυμός πορτοκαλιού, βοηθά το σώμα σας να απορροφήσει καλύτερα τον διαιτητικό σίδηρο.

Η βιταμίνη C βρίσκεται επίσης στα ακόλουθα:

  • Μπρόκολο
  • Γκρέιπφρουτ
  • Ακτινίδια
  • Φυλλώδη λαχανικά
  • Πεπόνια
  • Πορτοκάλια
  • Πιπεριές
  • Φράουλες
  • Μανταρίνια
  • Ντομάτες
 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share