Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2019

Δίαιτα-εξπρές: Πως θα χάσες 2,5 κιλά σε μια βδομάδα χωρίς κόπο!

Έτοιμες για παράλια;

20 Μαΐου 2019 18:13
Δίαιτα-εξπρές: Πως θα χάσες 2,5 κιλά σε μια βδομάδα χωρίς κόπο!

Θέλεις να χάσεις μερικά περιττά κιλά γρήγορα αλλά και ταυτόχρονα υγιεινά; Ακολούθησε τη διατροφή και θα τα χάσεις!

Το πρόγραμμα αυτό, συνιστάται για μία εβδομάδα και περιλαμβάνει περίπου 1.200 θερμίδες την ημέρα.

Αυτό που πρέπει να προσέξεις ιδιαίτερα είναι να επανέλθεις πολύ προσεκτικά στην κανονική διατροφή σου μετά το τέλος της εβδομάδας, για να μην ξαναπάρεις τα κιλά που έχασες!
Το πρόγραμμα διατροφής για να χάσεις 2,5 κιλά σε μία εβδομάδα

ΠΡΩΙΝΟ

2 φρυγανιές με 30 γραμμ. άπαχο τυρί,
1 ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά ή φρέσκο χυμό φρούτων
Τσάι χωρίς ζάχαρη

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ

Δευτέρα Μία μερίδα κοτόπουλο σουβλάκι, σαλάτα εποχής
Τρίτη Τονοσαλάτα με 1 φλιτζάνι ρύζι
Τετάρτη Μία μερίδα μπιφτέκια, σαλάτα εποχής
Πέμπτη Ομελέτα (2 αβγά), σαλάτα εποχής
Παρασκευή Μία μερίδα ψητό κοτόπουλο
Σάββατο Μία μερίδα ψάρι, σαλάτα εποχής
Κυριακή Μία μερίδα άπαχο φιλέτο, σαλάτα εποχής

undefined

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ

1 γιαούρτι 2% λιπαρά, ή 1 φρούτο, ή 1 χυμός φρούτων, ή μία φρυγανιά με 30 γραμμ. άπαχο τυρί, ή πράσινο τσάι

ΒΡΑΔΙΝΟ

Δευτέρα Ένα γιαούρτι 2% λιπαρά, 2 φρούτα
Τρίτη Ένα γιαούρτι 2% λιπαρά
Τετάρτη Ένα αβγό βραστό, σαλάτα εποχής
Πέμπτη Πατάτες βραστές (2 μέτριες), βραστά λαχανικά
Παρασκευή Σαλάτα χωριάτικη
Σάββατο Ένα τοστ, σαλάτα εποχής
Κυριακή Φρουτοσαλάτα

Δίαιτα των βραστών αβγών: Πως θα χάσετε 10 κιλά σε 2 εβδομάδες!

Δίαιτα των βραστών αβγών: Πως θα χάσετε 10 κιλά σε 2 εβδομάδες!

Όπως όλοι γνωρίζουν, τα αβγά είναι μια από τις καλύτερες πηγές πρωτεΐνης και πολύ συχνά στις δίαιτες περιλαμβάνονται σαν κύριο γεύμα σε συνδυασμό με λαχανικά. Δείτε επίσης και την δίαιτα των 8 ωρών που συστήνουν ακόμα και οι γιατροί!

Το τελευταίο διάστημα όμως, υπάρχει μια δίαιτα που βασισμένη αποκλειστικά στα αβγά, η οποία υπόσχεται την άμεση καύση λίπους και πιο συγκεκριμένα, την απώλεια 10 κιλών μέσα σε δυο εβδομάδες.

Όπως σε κάθε δίαιτα, έτσι και σε αυτήν απαγορεύεται το fast food, ενώ προτείνεται η κατανάλωση συγκεκριμένων φρούτων και λαχανικών, όπως είναι το γκρέιπφρουτ, το πορτοκάλι, το καρότο, τα σπαράγγια, τα μανιτάρια και τα κολοκυθάκια. Επιπλέον, θα πρέπει να πίνετε ημερησίως 6-8 ποτήρια νερού.

Σε περίπτωση που θέλετε να την ακολουθήσετε, θα πρέπει να τρώτε κάθε μέρα για πρωινό 2 βραστά αβγά και ένα φρούτο, για μεσημεριανό 2 βραστά αβγά με λαχανικά στον ατμό ή φρούτα ή κοτόπουλο με πράσινη σαλάτα και για βραδινό 2 ακόμα βραστά αβγά ή κάποια άλλη πρωτεϊνούχα τροφή, όπως το κοτόπουλο ή το ψάρι.

Όσον αφορά το πρόγραμμα αυτής της δίαιτας οι διαιτολόγοι έχουν τις ενστάσεις τους, μιας και θεωρούν ότι το τόσο πολύ αβγό μπορεί να έχει κακές επιπτώσεις για τα επίπεδα της χοληστερίνης του οργανισμού. Ακόμα, ορισμένα άτομα που την δοκίμασαν δήλωσαν ότι ένιωθαν κουρασμένοι και κακόκεφοι, κάτι που πιθανότατα οφείλεται στην απώλεια κατανάλωσης υδατανθράκων.

Πάντως το καλύτερο που έχετε να κάνετε σε περίπτωση που θέλετε να ακολουθήσετε κάποιο διατροφικό πρόγραμμα, θα είναι να συμβουλευτείτε έναν ειδικό επί του θέματος, μιας και ο κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός.

undefined

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share