Παρασκευή, 26 Απριλίου 2024

Πως να ντυθείς στην δουλειά; 10 tips για να ακολουθήσεις πιστά το επαγγελματικό dress code!

Για να μην ντύνεσαι βαρετά ούτε στην δουλειά!

20 Απριλίου 2018 15:02
Πως να ντυθείς στην δουλειά; 10 tips για να ακολουθήσεις πιστά το επαγγελματικό dress code!

Nτύσιμο γραφείου δεν σημαίνει βαρετό ντύσιμο. Ούτε συντηρητικό. Και ποτέ δεν σημαίνει παρωχημένο ντύσιμο. Ξεκινήστε, πιστεύοντάς το!


Παρ’ όλα αυτά, οι διαχρονικές επενδύσεις είναι απαραίτητες μέσα στο βασικό πλάνο αγορών, αν θέλουμε να χτίσουμε τη σωστή επαγγελματική γκαρνταρόμπα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πέθανε ο 52χρονος επιχειρηματίας που λήστεψαν στην Κηφισιά!

  1. Μέσα σε αυτές ανήκουν: οι μεταξωτές μπλούζες με γραβάτα, η μαύρη pencil skirt, το γκρι πουλόβερ, το γκρι ή το καμηλό παλτό, το παντελόνι σε ανδρική γραμμή, το γαλάζιο πουκάμισο.
  2. Αντιστοίχως, σε καλοκαιρινά υφάσματα.
    Το ανδρόγυνο στυλ αποτελεί πάντα μια αλάνθαστη αφετηρία για σωστό ντύσιμο στο γραφείο από κορυφής μέχρις ονύχων.
  3. Κομψές και έξυπνες επιλογές είναι τα pin stripe κουστούμια, τα ανδρικά δετά παπούτσια ή loafers, τα σμόκιν για τις πιο επίσημες εμφανίσεις.
  4. Τα χρώματα είναι πάντα βασικά και σε ήσυχους συνδυασμούς: μαύρο, γκρι, μπλε σκούρο, μπεζ, λευκό. Όμως, πινελιές από έντονα μοτίβα ή color-block κομμάτια με ζωηρές αποχρώσεις είναι ευπρόσδεκτα – όχι all over.
  5. Ένας σημαντικός παράγοντας είναι οι επίκαιρες λεπτομέρειες στη φόρμα των ρούχων και το σχήμα των παπουτσιών. Από τα κομμάτια που πρέπει να φαίνονται πάντα μέσα στη μόδα είναι τα σακάκια και οι γόβες.
  6. Μία τσάντα με κομψό και σταθερό σχήμα θα δείξει πάντα πιο κομψό και επαγγελματικό το τελικό αποτέλεσμα.
  7. Μια μέρα πριν, σκεφθείτε το σύνολο που θα φορέσετε και προετοιμάστε το ανάλογα με τον καιρό, τις συναντήσεις, τα ραντεβού και γενικά το πρόγραμμα της ημέρας.
  8. Φυλάξτε κάπου στο γραφείο ένα σωτήριο kit με ψηλοτάκουνα παπούτσια, καλσόν, βασικά προϊόντα μακιγιάζ και κοσμήματα που μπορούν να μεταμορφώσουν κάθε casual σύνολο.
  9. Φτιάξτε τις δικές σας «στολές» ανάλογα με τον σωματότυπό σας, τη θέση σας και αυτό που σας βολεύει, αλλά και τις διαφορετικές περιστάσεις (casual και πιο επίσημες) και αποκτήστε εκδοχές τους σε διάφορους συνδυασμούς χρωμάτων και υφασμάτων.
  10. Μην ξεχνάτε ποτέ: Το dress code του κάθε επαγγελματικού περιβάλλοντος καθορίζει διαφορετικούς κανόνες που ο καθένας θα πρέπει να είναι σε θέση να αντιλαμβάνεται και να σέβεται.
 

Ροή ειδήσεων

Share