Ηλίας Μαμαλάκης: «Μου ήταν δύσκολο να κουβαλάω 132 κιλά – Με το χειρουργείο ελευθερώθηκα»

Μια εξαιρετικά εξομολογητική συνέντευξη παραχώρησε ο αγαπημένος σεφ Ηλίας Μαμαλάκης στην εκπομπή «Breakfast@Star». Ο άνθρωπος που έβαλε τη μαγειρική στα ελληνικά σπίτια με έναν μοναδικό, παραμυθένιο τρόπο, μίλησε ανοιχτά για τη μεγάλη μάχη που έδωσε με τα κιλά του, την απόφαση να προχωρήσει σε χειρουργική επέμβαση και τη λύτρωση που ένιωσε μετά από αυτήν.
«Ήμουν δέσμιος του βάρους μου»
Ο Ηλίας Μαμαλάκης αναφέρθηκε με ειλικρίνεια στην περίοδο που το βάρος του είχε φτάσει σε οριακό σημείο, επηρεάζοντας την ποιότητα της ζωής του και την καθημερινότητά του. Όπως αποκάλυψε, στο απόγειο του προβλήματος, ζύγιζε 132 κιλά, ένα νούμερο που καθιστούσε κάθε του κίνηση εξαιρετικά επίπονη.
«Μου ήταν πάρα πολύ δύσκολο να κουβαλάω 132 κιλά πάνω μου. Ήταν ένα βάρος που με περιόριζε, με κούραζε και με εμπόδιζε να χαρώ τη ζωή όπως ήθελα», εξομολογήθηκε. Ο γνωστός σεφ περιέγραψε την κατάσταση εκείνη ως μια μορφή «αιχμαλωσίας», όπου το ίδιο του το σώμα είχε γίνει εμπόδιο για την προσωπική του ελευθερία και υγεία.
Η απόφαση για το χειρουργείο και η «απελευθέρωση»
Η στροφή στη ζωή του ήρθε όταν πήρε τη μεγάλη απόφαση να υποβληθεί σε επέμβαση για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας (γαστρικό μπαϊπάς). Παρά τους αρχικούς δισταγμούς ή τους φόβους που μπορεί να συνοδεύουν μια τέτοια ιατρική επιλογή, ο Ηλίας Μαμαλάκης σήμερα δηλώνει απόλυτα δικαιωμένος.
Διαβάστε επίσης
«Όταν έκανα το χειρουργείο, ένιωσα ότι ελευθερώθηκα. Ήταν σαν να έφυγε ένα τεράστιο φορτίο από πάνω μου, όχι μόνο σωματικό αλλά και ψυχολογικό», τόνισε χαρακτηριστικά στην κάμερα του Star. Η αλλαγή στην εμφάνισή του αλλά και στην ενέργειά του είναι πλέον εμφανής, με τον ίδιο να απολαμβάνει έναν νέο τρόπο ζωής, πιο ανάλαφρο και υγιή.
Το μήνυμα σε όσους αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα
Μέσα από τη δική του εμπειρία, ο Ηλίας Μαμαλάκης θέλησε να στείλει ένα μήνυμα ελπίδας σε ανθρώπους που παλεύουν με την παχυσαρκία. Αν και τόνισε ότι κάθε περίπτωση είναι μοναδική και απαιτεί ιατρική καθοδήγηση, υπογράμμισε τη σημασία του να παίρνει κανείς την ευθύνη του εαυτού του και να αναζητά λύσεις που θα του προσφέρουν μια καλύτερη καθημερινότητα.
Ο αγαπημένος σεφ, που τα τελευταία χρόνια πέρασε κάποιες περιπέτειες με την υγεία του που τον κράτησαν για λίγο μακριά από τα φώτα, δείχνει πλέον πιο δυνατός από ποτέ, έτοιμος να συνεχίσει να προσφέρει τη γνώση και την αγάπη του για το καλό φαγητό, έχοντας βρει πια τη δική του εσωτερική και εξωτερική ισορροπία.






0 ΣΧΟΛΙΑ