«Εμφύλιος» στη νυχτερινή Αθήνα: Το παρασκήνιο πίσω από την αποχώρηση Ρέμου και το «παλάτι» του Οικονομόπουλου

Η νυχτερινή Αθήνα «φλέγεται» από ένα παρασκήνιο που θυμίζει κινηματογραφικό θρίλερ, με τις ισορροπίες ανάμεσα σε κορυφαία ονόματα της πίστας να αλλάζουν δραματικά. Πρωταγωνιστές σε αυτό το «χρυσό» σκάκι είναι ο Αντώνης Ρέμος, ο Νίκος Οικονομόπουλος και ο ισχυρός επιχειρηματίας Ηλίας Μαροσούλης. Αν και η πορεία του Ρέμου στο NOX φάνταζε ακλόνητη, η είσοδος του Οικονομόπουλου στον ίδιο επιχειρηματικό όμιλο προκάλεσε «σεισμό» που οδήγησε σε μια ηχηρή αποχώρηση.
Το τέλος μιας εποχής: Ο Ρέμος κλείνει τον κύκλο του NOX
Μετά από πέντε χρόνια απόλυτης ταύτισης και εμπορικής επιτυχίας στο NOX, ο Αντώνης Ρέμος ανακοίνωσε το τέλος των εμφανίσεών του με έναν τρόπο που δεν ήταν καθόλου τυπικός. Μέσω ενός βίντεο στο Instagram, ο καλλιτέχνης έκανε γνωστό πως δεν θα εμφανιστεί σε καμία αθηναϊκή πίστα τον προσεχή χειμώνα, επικαλούμενος την ανάγκη για προσωπική αποφόρτιση και ξεκούραση.
«Κλείνει για μένα ένας κύκλος φέτος, γιατί τον χειμώνα που μας έρχεται, νιώθω την ανάγκη να ξεκουραστώ λιγάκι», δήλωσε ο καλλιτέχνης, δίνοντας ραντεβού με τους θαυμαστές του στη Θεσσαλονίκη στις 12 Σεπτεμβρίου.
Ωστόσο, πίσω από τις ευγενικές δηλώσεις και τα «ευχαριστώ», κρύβεται μια βαριά ατμόσφαιρα και σχέσεις που έχουν ψυχρανθεί οριστικά.
Το «χρυσό deal» του Οικονομόπουλου και το «παλάτι» στην Ιερά Οδό
Η αιτία της ρήξης φαίνεται πως είναι η στρατηγική κίνηση του ομίλου Μαροσούλη – Κοταρίδη να επενδύσει δυναμικά στον Νίκο Οικονομόπουλο. Ο επιχειρηματίας ετοιμάζει ένα νέο, υπερπολυτελές μαγαζί στην Ιερά Οδό, ένα πραγματικό «παλάτι» σχεδιασμένο αποκλειστικά για τον Οικονομόπουλο.
Αυτή η κίνηση θεωρήθηκε από την πλευρά του Ρέμου ως μια μορφή «αδικίας», καθώς ο ίδιος ένιωσε ότι παρά τη στήριξη που παρείχε στο NOX όλα αυτά τα χρόνια, η επιχείρηση επέλεξε να δημιουργήσει έναν χώρο-πρότυπο για έναν άλλον καλλιτέχνη, αφήνοντας το δικό της «πρώτο άλογο κούρσας» σε δεύτερη μοίρα.
- Ο Οικονομόπουλος αναμένεται να ξεκινήσει τις εμφανίσεις του στον νέο χώρο την πρώτη εβδομάδα του Νοεμβρίου.
- Η συμφωνία χαρακτηρίζεται ως ένα από τα μεγαλύτερα «deals» της νυχτερινής αγοράς.
- Η συνύπαρξη δύο τόσο ισχυρών «εγώ» υπό την ίδια επιχειρηματική στέγη αποδείχθηκε αδύνατη χωρίς τριβές.
Το παράπονο του Ρέμου και η αξιοπρεπής φυγή
Αν και ο Αντώνης Ρέμος δεν παραπονέθηκε ποτέ δημόσια, άνθρωποι του χώρου περιγράφουν την ενόχλησή του για το γεγονός ότι ο Μαροσούλης έριξε όλο το βάρος στο νέο project του Οικονομόπουλου. Ο Ρέμος θεώρησε ότι το όνομά του ήταν αυτό που έφτασε το NOX στην κορυφή και η δημιουργία ενός «ανακτόρου» σε άλλη πιάτσα για τον ανταγωνιστή του ήταν κάτι που δεν μπορούσε να παραβλέψει.
Αντί για συγκρούσεις, ο καλλιτέχνης επέλεξε να αποχωρήσει σιωπηλά και αξιοπρεπώς, κλείνοντας έναν κύκλο που για πολλούς συνδέεται άμεσα με τη «μεταγραφή» του Οικονομόπουλου.
Διαβάστε επίσης
Ο νέος χάρτης της νυχτερινής Αθήνας
Η επόμενη σεζόν αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον, καθώς η απουσία του Ρέμου από την Αθήνα δημιουργεί ένα μεγάλο κενό, ενώ η κυριαρχία του Οικονομόπουλου στον νέο του χώρο αναμένεται να αναδιαμορφώσει πλήρως τις ισορροπίες. Το «ντόμινο» των εξελίξεων έχει ήδη ξεκινήσει, με τους επιχειρηματίες να επανασχεδιάζουν τα σχήματά τους και το κοινό να αναρωτιέται αν και πότε θα υπάρξει η άμεση «απάντηση» από την πλευρά του Ρέμου.
Στη νύχτα, τίποτα δεν είναι δεδομένο και το μόνο σίγουρο είναι ότι πίσω από τα sold out και τις επιτυχίες, το παρασκήνιο συνεχίζει να γράφει τη δική του ιστορία.






0 ΣΧΟΛΙΑ