ΑΡΧΙΚΗ LIFESTYLE

«Ευχαριστώ από καρδιάς για τα τόσα μηνύματα»: Η πρώτη ανάρτηση του Νίκου Πορτοκάλογλου μετά την χειρουργική επέμβαση

«Ευχαριστώ από καρδιάς για τα τόσα μηνύματα»: Η πρώτη ανάρτηση του Νίκου Πορτοκάλογλου μετά την χειρουργική επέμβαση
Ο Νίκος Πορτοκάλογλου
Athensmagazine Ορίστε μας ως προτεινόμενη πηγή ειδήσεων στο Google

Στο νοσοκομείο νοσηλεύεται από την Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου ο Νίκος Πορτοκάλογλου, καθώς χρειάστηκε να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση για την αφαίρεση της χοληδόχου κύστης. Ο ίδιος, με ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα, αποκάλυψε το ζήτημα υγείας που τον ταλαιπώρησε και θέλησε να καθησυχάσει το κοινό του.

Ο καλλιτέχνης ανάρτησε φωτογραφία μέσα από το δωμάτιο του νοσοκομείου, συνοδεύοντάς την με ένα αισιόδοξο μήνυμα, ενώ παράλληλα, δεν παρέλειψε να εκφράσει δημόσια τις ευχαριστίες του σε όσους έσπευσαν να του στείλουν μηνύματα συμπαράστασης.

Η ανάρτησή του

«Κλείνω κι έρχομαι! Ευχαριστώ από καρδιάς για τα τόσα μηνύματα συμπαράστασης και αγάπης. Καταλαβαίνω ότι κάποιοι από σας ανησυχείτε πως συμβαίνει κάτι σοβαρό και θέλω να σας καθησυχάσω. Πρόκειται για μια απλή επέμβαση αφαίρεσης της χοληδόχου κύστης που με ταλαιπωρούσε με πόνους για μέρες και έπρεπε να βγει άμεσα. Δυο μέρες μετά την επέμβαση αισθάνομαι ήδη πολύ καλύτερα και οι γιατροί με διαβεβαιώνουν πως μετά από 10 ημέρες ανάρρωσης θα είμαι έτοιμος για νέες περιπέτειες.

Σας στέλνω την αγάπη μου και περιμένω να τα πούμε από κοντά στο Βεάκειο μαζί με τον Γιάννη Κότσιρα στις 14/9 και 15/9. Κλείνω κι έρχομαι, έρχομαι, φτάνω», έγραψε στην ανάρτησή του ο Νίκος Πορτοκάλογλου.

0 ΣΧΟΛΙΑ

Προσθήκη Σχόλιου