5+1 τσακωμοί διασήμων – Θα πάθετε πλάκα με τους δύο, είναι κουμπάροι αλλά δε λένε ούτε καλημέρα

Τι πήγε λάθος στη μεταξύ τους σχέση;
Πόσες φορές έχετε φτάσει στο σημείο να πείτε σε κάποιον: «Δεν μπορώ άλλο, δε με καταλαβαίνεις καθόλου», «Απορώ πώς ήμουν μαζί σου τόσο καιρό» ή το προσωπικά αγαπημένο μου, «Είναι σαν να μιλάω σε τοίχο».
Οι ανθρώπινες σχέσεις είναι όπως ένα ζυμάρι. Θέλουν χρόνο και όρεξη για να αντέξουν και να παραμείνουν συμπαγείς και αναλοίωτες. Κάθε άνθρωπος και – κατ’ επέκταση κάθε σχέση που αναπτύσσει– λειτουργούν με τον ακριβώς ίδιο τρόπο: πλάθονται και διαμορφώνονται καθημερινά.
Η παρακάτω λίστα περιλαμβάνει ονόματα ανθρώπων του καλλιτεχνικού στερεώματος, που μεταξύ τους υπάρχει μια «ψύχρα» στην καλύτερη ενώ κάποιοι δε λένε ούτε καλημέρα, κι ας είναι κουμπάροι. Από κάποιους το περιμένετε, από κάποιους πάλι σίγουρα όχι.
Μάρκος Σεφερλής – Γιώργος Παρτσαλάκης
Ήταν το 2019, όταν ξέσπασε η κόντρα ανάμεσα στον Γιώργο Παρτσαλάκη και τον Μάρκο Σεφερλή. Μετά την επεισοδιακή αποχώρηση του δεύτερου από την παράσταση «Ζητείται Ψεύτης», στην οποία θα πρωταγωνιστούσαν, ο πρώτος ενοχλήθηκε με την κίνηση αυτή.
Ειδικότερα, ο Γιώργος Παρτσαλάκης βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «Έλα Χαμογέλα» στο Mega και, μεταξύ άλλων, μίλησε για τα γεγονότα που συνέβησαν με τον Μάρκο Σεφερλή, δηλώνοντας τα εξής: «Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα να εκτεθώ, γιατί μετά από 50 χρόνια θέατρο έχω άποψη και πρέπει να έχω. Ο Αλέξης Γεωργούλης είναι πολύ πιο κοντά σε αυτόν τον ρόλο και δεν το συζητώ. Ο Μάρκος Σεφερλής είναι φύσει θέσει κωμικός και θα μπορούσε να είναι πιο αστείος ίσως, αλλά πιο κοντά στον ρόλο παίζοντας μια πρόζα, ο Γεωργούλης είναι πολύ πιο κοντά, δεν το συζητώ».
Προσθέτοντας: «Θυμωμένος δεν είμαι καθόλου με τον Μάρκο Σεφερλή, ούτε με αφορά ο άνθρωπος. Να κάνει τη δουλειά του και τη ζωή του, δε με αφορά καν. Δε με αφορά καν αυτό το θέμα. Ούτε ο ίδιος με αφορά, ούτε τίποτα. Έχω τη συγκεκριμένη άποψη, την έχω εκφράσει, θεωρώ ότι αυτό που έκανε απέναντί μου ήταν απολύτως λάθος. Δε σεβάστηκε ούτε τα χρόνια μου ούτε τη διαδρομή μου. Δε θα ξαναδούλευα μαζί του, δε με αφορά, ούτε την ίδια δουλειά κάνουμε ούτε τίποτα».
Γιώργος Παρτσαλάκης – Γιάννης Μπέζος
Μιλώντας για τον Γιώργο Παρτσαλάκη, έχει άλλη μία αντιπάθεια, προς τον Γιάννη Μπέζο. Σε δηλώσεις του στην εκπομπή «Μες στην καλή χαρά», το 2014, αυτό κατέστη σαφές.
Εξοργισμένος μίλησε ο ηθοποιός για τον συνάδελφό του, Γιάννη Μπέζο, ο οποίος σε παλαιότερες δηλώσεις του βγήκε και είπε πως με την κρίση έφυγαν κάποια σκουπίδια από την τηλεόραση και καθάρισε.
«Θα πω κάτι πολύ πικρό, και ας το ακούσει σοβαρά αυτός ο συνάδελφος, ο οποίος είπε ότι με την κρίση έφυγαν κάποια σκουπίδια από την τηλεόραση και καθάρισε. Θεωρώ ότι ήταν πάρα πολύ σκληρό και πολύ πικρό αυτό που ειπώθηκε. Το αποτέλεσμα είναι ότι η μυθοπλασία στην ελληνική τηλεόραση είναι πλέον δύο τρεις σειρές και αν εννοούσαν αυτοί οι συνάδελφοι ότι αυτοί που έμειναν είναι αυτοί που πρέπει να εργάζονται και οι άλλοι είναι για τα σκουπίδια, λυπάμαι βαθύτατα γι’ αυτούς! Είναι ντροπή, απαράδεκτο! Γιατί θα πρέπει να γνωρίζουν ότι αυτοί οι συνάδελφοι δεν ήταν μόνο οι ηθοποιοί, αλλά και εκατό άνθρωποι σε κάθε σειρά από τον φροντιστή μέχρι τον σκηνοθέτη, που βρέθηκαν από 40 σειρές 400 άνθρωποι στον δρόμο, χίλιοι, δυο χιλιάδες… Ποιος ξεχωρίζει ποια είναι τα σκουπίδια και ποιοι είναι οι καλοί;».
Και πρόσθεσε: «Το λέω με πολλή πίκρα, γιατί κάνω αυτό το πράγμα 40 χρόνια και έχω υπερασπιστεί και λάθη που έχω κάνει, και κακά πράγματα, γιατί ένας καλλιτέχνης μπορεί να κάνει και επιτυχίες και αποτυχίες. Αλλά σκουπίδια συνειδητά δεν έχω κάνει ποτέ».
Γιώργος Θεοφάνους – Νατάσα Θεοδωρίδου
Μήλο της έριδος για τον Γιώργο Θεοφάνους και τη Νατάσα Θεοδωρίου αποτέλεσε ένα διαφημιστικό σποτ και τα δικαιώματα του τραγουδιού «Φεγγάρι μου». Ο γνωστός συνθέτης έδωσε άδεια ώστε αυτό να παίξει στην εν λόγω διαφήμιση, γεγονός που προκάλεσε τη δυσαρέσκεια της τραγουδίστριας.
Ο Γιώργος Θεοφάνους, σε συνέντευξή του στην εκπομπή «Πρωινό ΣουΣου», είπε σχετικά με αυτό: «Γιατί, “κατεβάζει” την αξία του τραγουδιού που το έδωσα στη διαφήμιση; Ο Σαββόπουλος που το έδωσε “κατέβασε” την αξία του; Όταν πάω σε επιθεώρηση και αλλάζουν τους στίχους, “κατεβάζουν” το τραγούδι; Ποια η διαφορά του τηλεοπτικού σποτ; Δεν απολογούμαι… το τραγούδι υπάρχει μόνο του, υπάρχει και με τον τραγουδιστή του. Δε βρίσκω τίποτα το κακό».
Συμπληρώνοντας πως «μπορεί η Νατάσα να το αντιμετώπισε ότι είναι αστείο να το λέει ο Μπουγάς και να το έκοψε από το πρόγραμμά της, αλλά τελικά το ξανάβαλε. Εγώ δεν το σταμάτησα ποτέ. Προφανώς, της είπαν να κάνει τη διαφήμιση και ζήτησε πολλά χρήματα και της είπαν όχι, γι’ αυτό νευρίασε, φαντάζομαι. Το τραγούδι είναι του συνθέτη και του στιχουργού όχι του τραγουδιστή. Ο τραγουδιστής είναι το όχημα. Είναι σημαντικός. Είναι off η σχέση μας, δε συμπεριφέρθηκε σωστά καθόλου. Να ξανασυμπεριφερθεί σωστά μπορεί. Βάζω κόκκινες γραμμές. Είμαι άνθρωπος που ξεχνάω».
Χρύσα Ρώπα – Αλέξανδρος Ρήγας
Η Χρύσα Ρώπα, σε συνέντευξή της στη Reallife, το 2019, αποκάλυψε για την πραγματικότητα της σχέσης της με τον Αλέξανδρο Ρήγα. Η ίδια, είπε πως έφυγε από τη σειρά «Τι Ψυχή θα παραδώσεις μωρή» λόγω ενός άσχημου χαρακτηρισμού του γνωστού σκηνοθέτη και σεναριογράφου προς το πρόσωπό της.
Με αφορμή τη δήλωσή του, «Πιστεύω ότι οι ταλαντούχοι άνθρωποι έχουν μια ιδιαίτερη ψυχολογία και ένα όχι και τόσο ισορροπημένο νευρικό σύστημα», η οποία είχε ως αποδέκτρια εκείνη, η ηθοποιός είπε για τη μεταξύ τους σχέση: «Μετά από 35 χρόνια ένσημα, αναρωτιέμαι στ’ αλήθεια. Ναι, έχω πολύ ευαίσθητο νευρικό σύστημα σε φασιστικές νοοτροπίες. Δε θυμώνω! Τρελαίνομαι. Δεν φεύγω! Τρέχω!». Και υπογράμμισε πως ο Αλέξανδρος Ρήγας ήταν η αιτία που είχε αποχωρήσει από την τηλεοπτική σειρά, αναφέροντας τα παρακάτω.
«Και μιας και είπα φεύγω. Πράγματι έφυγα μια μέρα από το “Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή”. Παρασκευή ήταν, πριν από είκοσι χρόνια, βράδυ. Είχα πρεμιέρα στο “Αλίκη” με τη “Δίαιτα του αστροναύτη”. Έφυγα γιατί ο συγγραφέας, σκηνοθέτης του σίριαλ, σε μια σύσκεψη κορυφής, με είπε βρωμο…νο μπροστά σε όλους τους ηθοποιούς, τους τεχνικούς και τον κύριο παραγωγό. Έφυγα χωρίς να μου πει ένα “συγγνώμη”. Έτσι έκανα πρεμιέρα εκείνο το βράδυ. Και στη συνέχεια αρνήθηκε ο σκηνοθέτης να με αντικαταστήσει, γιατί ήταν ανάξιος να υπερασπιστεί τη δουλειά του και τους ηθοποιούς του! Από ένα καπρίτσιο του, τους άφησε όλους χωρίς δουλειά. Και επειδή δε βγήκα να κάνω δηλώσεις τότε, παρ’ όλη την παραπληροφορημένη παροχή εκ μέρους τους στον Τύπο του κ…ου, σε όλα τα περίπτερα. Ποτέ δε μίλησα. Ποτέ δε με ξαναπήρε σε δουλειά ο τότε παραγωγός».
Τα όσα ειπώθηκαν από τη Χρύσα Ρώπα σχολιάστηκαν στην τότε εκπομπή του ANT1 «Πρω1νό», με την Αφροδίτη Γραμμέλη να προχωρά σε μια αποκάλυψη για το παρασκήνιο της τσακωμού τους.
«Αυτό έχει γίνει πριν το 2004 και εγώ τότε δούλευα στον Θανάση Λάλα. Βεβαίως και ήξερα το σκηνικό, δεν το μαθαίνω τώρα. Ήμουν πολύ στενός συνεργάτης του Θανάση, που ήταν τότε παντρεμένος με τη Χρύσα Ρώπα και θυμάμαι τον Θανάση να πετάει τραπέζια στη σύσκεψη της εφημερίδας, γιατί είχε γίνει τότε το περιστατικό. Είχε θιχτεί πολύ ο Θανάσης και στενοχωρήθηκε η Χρυσούλα, και υπήρξε για έναν μήνα μία τεράστια αναστάτωση. Το ξέραμε όλοι το περιστατικό και τη συγκεκριμένη λέξη. Το επιβεβαιώνω ότι το ξέρουμε εδώ και 20 χρόνια», ανέφερε η δημοσιογράφος.
Ο Αλέξανδρος Ρήγας, εκτός από σπουδαίους ρόλους, έχει πρωταγωνιστήσει και σε αρκετούς καβγάδες, όπως φαίνεται.
Αλέξανδρος Ρήγας – Άννα Παναγιωτοπούλου
Σε μεγάλη ρήξη μαζί του είχε έρθει και η αείμνηστη Άννα Παναγιωτοπούλου, ένας τσακωμός που έφτασε μια ανάσα από τις δικαστικές αίθουσες. Το 2016, η γνωστή ηθοποιός είχε βρεθεί εκτός του cast της παράστασης «Glorious», κατηγορώντας τον Αλέξανδρο Ρήγα για κλοπή και απάτη.
«Αυτό ήταν απάτη, το λέω και το εννοώ! Μου πήραν ένα έργο κανονικά! Μου είπαν χωρίς λόγο στη δεύτερη πρόβα, ενώ κράταγα το χαρτί, “θέλουμε ποινική ρήτρα γιατί δε θα μάθεις τα λόγια σου ποτέ”. Σε μένα, 100 χρόνια ηθοποιός, δεν έτυχε ποτέ να μη μάθω τα λόγια μου. Και αυτό το είπε ο Ρήγας. Αυτό δεν το έχω πει ποτέ, τώρα το λέω πρώτη φορά και δε μου αρέσει που το λέω, αλλά αυτό δεν είναι μια παρεξήγηση, είναι απάτη! Μου πήρε το έργο, έχει πάρει αυτός τα δικαιώματα του έργου και μπορεί να το ανεβάσει όποτε θέλει και με άφησε χωρίς δουλειά», είχε πει συγκεκριμένα η Άννα Παναγιωτοπούλου, προσθέτοντας πως «δεν είναι παρεξήγηση, είναι ένα τέρας! Έχω πάει ήδη δικαστικά και περιμένω να προχωρήσει».
Από τη μεριά του, ο Αλέξανδρος Ρήγας με μια επιστολή ανέφερε τα εξής: «Όταν κάποιος σε συκοφαντεί δημοσίως και μιλάει πολύ άσχημα για σένα, παραποιώντας την αλήθεια – αποκρύπτοντας βασικά στοιχεία αυτής της “απάτης” – και προσβάλλοντας την επαγγελματική σου και προσωπική σου αξιοπρέπεια… τί λες, εσύ, με εκατό χρόνια στο θέατρο… δεν πρέπει να απαντήσω δημοσίως;».
Στη μακροσκελή επιστολή του, ο ηθοποιός – σεναριογράφος γράφει σε τρίτο πρόσωπο, αναφερόμενος στην Άννα Παναγιωτοπούλου ως Α, ενώ την «καρφώνει» λέγοντας: «Όταν μια πρωταγωνίστρια έχει στα χέρια της ένα θεατρικό κείμενο για τέσσερις ολόκληρους μήνες (και έχω ανοίξει προσωπική συζήτηση μαζί της για δυσκολία εκμάθησης των κειμένων, σύμφωνα με προσωπική εμπειρία από προηγούμενες δουλειές της στο θέατρο Παλλάς και στο Εθνικό Θέατρο) και γνωρίζοντας ότι έχουμε δυο μήνες προβών για το ανέβασμα του έργου δεν θα έπρεπε, κατά την γνώμη σου, η φίλη μου Α να ερχόταν στις πρόβες έχοντας, τουλάχιστον, μια υποτυπώδη γνώση του κειμένου και όχι συλλαβίζοντας με δυσκολία και με το κείμενο στο χέρι;».
Παράλληλα, ο Αλέξανδρος Ρήγας στην επιστολή του αποκαλύπτει πως σε ραντεβού που ζήτησε ο παραγωγός της παράστασης από την πρωταγωνίστρια, εκείνη του είπε ότι δεν μπορεί να δεσμευτεί, ενώ, όταν της ζήτησε να δηλώσει εγγράφως ότι θα έχει μάθει τον ρόλο της εντός δύο μηνών, η ηθοποιός «απεχώρησε έξαλλη από τη συνάντηση με εντελώς αγενές ύφος, ξεστομίζοντας τη γνωστή φράση με τα εκατό χρόνια στο θέατρο».
«Επικοινώνησα με τη φίλη μου Α, βρέθηκα μαζί της προσπαθώντας πολύ να την πείσω να μην καταστρέψουμε τη δουλειά και να φανεί λογική, της επεσήμανα την κουβέντα που είχαμε κάνει για τις δυο προηγούμενες συνεργασίες της όπου παρουσίαζε και εκεί προβλήματα εκμάθησης, τόσο στο θέατρο Παλλάς, με σκηνοθέτη τον κο Σταμάτη Φασουλή, όσο και στο Εθνικό Θέατρο με σκηνοθέτη τον κο Πέτρο Ζούλια, η φίλη μου Α αναφέρθηκε εντελώς απαξιωτικά και για τους δυο και μου είπε επι λέξη “ότι έφταιγε ο Φασουλής και ο Ζούλιας γιατί δεν της έκαναν σωστές πρόβες” και μάλλον έχει δίκιο, Αννούλα μου, μετά από τόση κούραση εκατό χρόνων στη δουλειά μας βολεύει να φταίνε πάντα οι άλλοι!», σημείωσε ο Αλέξανδρος Ρήγας, προσθέτοντας ότι, μέχρι τότε, η Άννα Παναγιωτοπούλου ουδέποτε επικοινώνησε με τον παραγωγό ή με τον ίδιο.
Υρώ Μανέ – Χρήστος Χατζηπαναγιώτης
Ήταν φίλοι, έφτιαξαν μαζί το θέατρο Αποθήκη, συνθέτοντας επιτυχίες, αλλά σήμερα δεν ανταλλάζουν ούτε καλημέρα. Πρόκειται για τον Χρήστο Χατζηπαναγιώτη και την Υρώ Μανέ που η θεατρική ομάδα τους διαλύθηκε άδοξα και παρόλο που έπαιζαν το ζευγάρι και στην πολύ επιτυχημένη σειρά «Εγκλήματα», χωρίστηκαν τελικά σε… στρατόπεδα.
Η κόντρα τους δημιουργήθηκε όταν τελείωσαν τα γυρίσματα της σειράς «Εγκλήματα» και άρχισε το «Σεσουάρ για δολοφόνους». Οι κακές γλώσσες έλεγαν τότε πως για να μη χάσουν τα χρήματα μιας θεατρικής δουλειάς αναγκάστηκαν, παρόλο που δε μιλούσαν, να παίζουν μαζί όλη τη χρονιά.
Άλλοι που γνωρίζουν, λένε ότι κάποιος εκ των δύο είχε κάνει συμφωνία όχι μόνο να πάρει παραπάνω χρήματα αλλά και να έχει προνομιακή μεταχείριση σαν πρώτο όνομα. Ήταν μια δύσκολη στιγμή, που βύθισε όλο το θίασο σε αμηχανία και μάλιστα οι άνθρωποι που έπαιζαν μαζί τους δεν ήξεραν σε ποιον να μιλήσουν.
Χωρίς να αποκαλύπτει τους λόγους για τους οποίους δε μιλάνε, ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «Αυτός και ο άλλος» της ΕΡΤ, το 2020 και αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στον καβγά που προκλήθηκε όταν έπαιζαν τη μεγάλη και μακροβιότατη θεατρική επιτυχία «Σεσουάρ για δολοφόνους».
Συγκεκριμένα, ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης είπε για τη σχέση του με την Υρώ Μανέ: «Δεν έχουμε επαφές, δε βλεπόμαστε. Ήταν ένας σοβαρός τσακωμός. Σε αυτές τις περιπτώσεις συνήθως έχουν και οι δυο άδικο και επίσης έχουν και οι δυο τα δίκια τους. Εγώ θα σου πω ότι είχα δίκιο, αλλά δεν έχει καμία σημασία. Με την Υρώ δεν ήμασταν απλώς φίλοι. Ήμασταν κολλητοί φίλοι. Είχα γίνει κουμπάρος της. Ήμασταν πολύ στενά δεμένοι. Το σκέφτομαι με θλίψη όποτε το σκέφτομαι. Να είναι καλά…».
Από την άλλη, η Υρώ Μανέ, καλεσμένη στην εκπομπή «Dot» της ΕΡΤ είχε δηλώσει για τον τσακωμό τους: «Όλα ο καιρός τα απαλύνει, όλα αμβλύνονται και όλα έρχονται στο θετικό. Οπότε, όταν σου έχει χαρίσει η πορεία σου μια τόσο ωραία στιγμή, το θεωρώ μεγάλη μιζέρια να κάτσω να πω… Ούτε καν το θυμάμαι πια… Δε με αφορά, έχει τελειώσει. Ό,τι έγινε, έγινε. Ω γέγονε, γέγονε και πάμε παρακάτω», προσθέτοντας πως «στο θέατρο είναι σκληρό να υπάρχουν άσχημες σχέσεις ανάμεσα στους συντελεστές, στην τηλεόραση δεν είναι, επειδή έχεις να κάνεις κάθε μέρα με τον άλλον. Είναι ζωντανό, είναι άλλο. Στην τηλεόραση μπορεί ο σκηνοθέτης να σου κάνει ένα πλάνο που να μην είσαι καν εκεί».