Παρασκευή, 25 Σεπτεμβρίου 2020

Έριξε μέσα στο βάζο με τη μαρμελάδα λίγο ελαιόλαδο - Μόλις δείτε το λόγο θα εκπλαγείτε

Δοκιμάστε το και θα μας θυμηθείτε!

16 Σεπτεμβρίου 2020 10:17
Έριξε μέσα στο βάζο με τη μαρμελάδα λίγο ελαιόλαδο - Μόλις δείτε το λόγο θα εκπλαγείτε
Αρθρογράφος: Νάντια Ξυθάλη Τσουκνάκη
ΝΑΝΤΙΑ ΞΥΘΑΛΗ ΤΣΟΥΚΝΑΚΗ

ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑ ATHENSMAGAZINE.GR

Έχουμε πει αμέτρητες φορές πως με τα leftovers του σπιτιού μας μπορούμε να φτιάξουμε τα καλύτερα γεύματα και είναι ότι καλύτερο μιας και παράλληλα κάνουμε και οικονομία. Σε τι θα μας χρησιμεύσει όμως αν ρίξουμε λίγο ελαιόλαδο μέσα στο βάζο με τη μαρμελάδα;

Το ελαιόλαδο είναι το άλφα και το ωμέγα στη μεσογειακή κουζίνα μιας και χρησιμοποιείται σχεδόν σε όλα τα φαγητά. Ωστόσο, ιδιαίτερα θαυματουργό έχει αποδειχθεί και σε θέματα υγείας και ομορφιάς, δείτε εδώ τι θα συμβεί στο σώμα σας αν κάνετε καθημερινά γαργάρες με ελαιόλαδο.

Πώς μπορεί όμως το ελαιόλαδο να μας βοηθήσει σε συνδυασμό με την ελάχιστη μαρμελάδα που έχει μείνει στον πάτο του βάζου;

Ωραία η μαρμελάδα και κανείς δε θέλει να τελειώσει το βάζο όμως συμβαίνει. Την επόμενη φορά όμως που θα τελειώσει η μαρμελάδα θα κάνεις αυτό το κόλπο με το ελαιόλαδο και δε θα σταματήσεις να το κάνεις ποτέ ξανά. Συγκεκριμένα ρίξε μέσα ελαιόλαδο και ξύδι.

Ανακίνησε το βάζο καλά και θα έχεις μια τέλια σάλτσα βινεγκρέτ για να βάλεις την επόμενη φορά στην πράσινη σαλάτα σου

ελαιόλαδο μαρμελάδα

Χρησιμοποιείτε ελαιόλαδο στο γκριλ; Μην το ξανακάνετε ποτέ!

Η σημασία του ελαιόλαδου στη μεσογειακή διατροφή, μεγάλη. Περιέχει καλά λιπαρά, λιποδιαλυτές βιταμίνες και αντιοξειδωτικά συστατικά. Τα μονοακόρεστα λιπαρά που περιέχει το καθιστούν τροφή που μπορεί να συμβάλλει στην καλή λειτουργία του καρδιαγγειακού συστήματος. Ωστόσο, εξίσου χρήσιμο και ωφέλιμο έχει αποδειχθεί και σε θέματα ομορφιάς, δείτε εδώ τι θα συμβεί αν τρίβετε καθημερινά τις βλεφαρίδες σας με ελαιόλαδο.

Βασικό συστατικό του ελαιόλαδου και οι πολυφαινόλες: αντιοξειδωτικά που τα γνωρίζαμε ως συστατικό των κόκκινων φρούτων, του καφέ και του κρασιού. Το ελαιόλαδο περιέχει ακόμα βιταμίνη Ε (μια ακόμα βιταμίνη που συνδέεται με την καλή υγεία της καρδιάς) – σε συνδυασμό με τις πολυφαινόλες και τα μονοακόρεστα λιπαρά οξέα που περιέχει-.

ελαιόλαδο

Παρά τη μεγάλη του διατροφική αξία, υπάρχουν χρήσεις του ελαιόλαδου που δεν πρέπει να κάνεις. Απλά γιατί το αποτέλεσμά τους δεν είναι τόσο θετικό και ωφέλιμο, μια εξ' αυτών και η χρήση του στο μαγείρεμα στο γκριλ.

Μερικές συνταγές προτείνουν το μαρινάρισμα λαχανικών και κρέατος με ελαιόλαδο και μπαχαρικά λίγο πριν το γκριλ. Το ελαιόλαδο όταν πέσει στο γκριλ δημιουργεί φλόγες, κάτι που δεν είναι τόσο ωφέλιμο για την υγεία όπως υποστηρίζει Γάλλος chef: «Το φαγητό μοιάζει να έχει ψηθεί με… γκάζι». Επιπρόσθετα, το ελαιόλαδο μπορεί να είναι υγιεινό στη μαγειρική, ωστόσο η έντονη μυρωδιά του μπορεί να αλλοιώσει το αποτέλεσμα της συνταγής.

 

Γεύση & Συνταγές

Ροή ειδήσεων

Share