Hama: Sushi & cocktail wasabi στη Γλυφάδα!

Aκόμα κι αν δεν είσαι λάτρης της ιαπωνικής κουζίνας, στο ολοκαίνουριο Hama θα βρεις λόγο να πας… Tα ευφάνταστα cocktails του!
Άνοιξε στα τέλη Δεκεμβρίου στη Γλυφάδα και ήδη συζητιέται παντού! Το εστιατόριο που διατηρεί η Χριστίνα Παππά μαζί με το γιό της, κερδίζει αμέσως τις εντυπώσεις με το minimal design του – όπου επικρατεί το αυστηρό μαύρο- και το ατμοσφαιρικό περιβάλλον του. Ο χώρος του εστιατορίου χωρίζεται από αυτόν του bar οπότε μπορείτε να πάτε αποκλειστικά για ένα ποτό. Άλλωστε η ίδια έμφαση που δίνεται στο φαγητό δίνεται και στα cocktails. Είναι από τις λίγες φορές που είπα ότι αξίζουν τα €12! Από ένα απλό μεν δυνατό δε bloody mary, μέχρι cocktails με wasabi (ταιριάζει απόλυτα με τo sushi) αλλά και τροπικά φρούτα, θα έχετε την ευκαιρία να επιλέξετε ανάμεσα σε δεκάδες προτάσεις από την τεράστια λίστα, δια χειρός Στέλιου. Από τα πιο δημοφιλή είναι το Pornstar Martini, το Appletini, το basil smash, ενώ υπάρχουν και για πιο περίεργα γούστα όπως το Frozen wasabi και το Cucumber lycee martini. Από τις επιλογές σαφώς δεν λείπουν και τα κλασικά όπως frozen margaritas, cosmopolitan αλλα και αυτά με βάση τη σαμπάνια όπως το key royal (€15). Η προετοιμασία τους θα πάρει λίγη ώρα αλλά πιστέψτε με αξίζει η αναμονή! Απολαύστε τα ή στο bar ή ακόμα καλύτερα στον πάγκο δίπλα στην τζαμαρία με θέα έξω.
υγ. To bar είναι το μόνο μέρος που καπνίζεις οπότε εδώ συχνάζουν και πολλοί από τους θαμώνες του εστιατορίου!!!

0 ΣΧΟΛΙΑ