Ιούνιος 2006: Όταν ένας από τους δολοφόνους του μικρού Άλεξ πήρε τηλέφωνο στο «Τούνελ» και σόκαρε την Νικολούλη

Ήταν Φεβρουάριος του 2006 όταν συνέβη ένα περιστατικό το οποίο συγκλόνισε όλη την Ελλάδα, τη Γεωργία και όχι μόνο. Ένα μικρό αγόρι ηλικίας 11 ετών εξαφανίστηκε και δεν επέστρεψε ποτέ… Συγκεκριμένα ένα απόγευμα της 3ης Φεβρουαρίου 2006, ο Άλεξ είχε πάει στο κλειστό γυμναστήριο στην περιοχή της Ελιάς στη Βέροια και δεν γύρισε ποτέ σπίτι του. Δείτε το βίντεο από μαρτυρίες από τη εξαφάνισης:
Το χρονικό της υπόθεσης
Το απόγευμα της 3ης Φεβρουαρίου 2006, ο Άλεξ είχε πάει στο κλειστό γυμναστήριο στην περιοχή της Ελιάς στη Βέροια για να κάνει προπόνηση στο μπάσκετ και στη συνέχεια θα περνούσε από το πρακτορείο ΟΠΑΠ του πατριού του και μετά θα πήγαινε στο μάθημα ζωγραφικής. Ο Άλεξ όμως δεν εμφανίστηκε και η μητέρα του Νατέλα ανησύχησε και άρχισε να τον αναζητά στους δρόμους της Βέροιας χωρίς όμως κανένα αποτέλεσμα. Ο Άλεξ ήταν πάντα τυπικός. Η μητέρα του, η Νατέλα, πολύ γρήγορα κατάλαβε ότι δεν πρόκειται για μια παιδική αργοπορία, αλλά για κάτι πολύ σοβαρότερο. Η αστυνομία ειδοποιήθηκε και ακολούθησαν εκτεταμένες έρευνες των Αρχών σε συνεργασία με ομάδες εθελοντών. Οι ημέρες περνούσαν και η εξαφάνιση του 11χρονου Άλεξ εξελίχθηκε σε ένα πραγματικό θρίλερ που δυστυχώς ακόμα και σήμερα δεν έχει διαλευκανθεί πλήρως αφού ποτέ δεν βρέθηκε η σορός του.
Οι ημέρες περνούσαν και τα σενάρια «φούντωναν» για την εξαφάνιση του μικρού Άλεξ. Πολλές υποθέσεις είχαν ακουστεί, κάθε πιθανό σενάριο. Οι πιθανότητες ο Άλεξ να είχει φύγει μόνος του ή να έχει πέσει θύμα απαγωγής είχαν αρχίσει να σβήνουν. Η περίπτωση του ατυχήματος παρέμεινε ψηλά στη λίστα, ακόμα και κι εκείνη της εγκληματικής ενέργειας, αλλά για καμία από τις δύο δεν υπήρχαν στοιχεία. Οι έρευνες συνεχίστηκαν, αλλά κανένας δεν μιλούσε… Οι μαρτυρίες που συνέλεξε η Αγγελική Νικολούλη ανέδειξαν την ύπαρξη της πενταμελούς παρέας ανηλίκων που είχε αναπτύξει βίαιη συμπεριφορά.
Ήταν από τις πρώτες αποτρόπαιες περιπτώσεις bullying στην Ελλάδα
Από την πρώτη στιγμής της εξαφάνισης του Άλεξ φίλοι, γνωστοί αλλά και η Αστυνομία, ξεκίνησαν να τον αναζητήσουν σε κάθε πιθανό σημείο της Βέροιας. Όσο περνούσαν οι ημέρες άρχισαν οι φήμες για κάποιο επεισόδιο μεταξύ κάποιων παιδιών και του Άλεξ και όπως αποκαλύφθηκε περίπου τέσσερις μήνες μετά την εξαφάνιση του, η Αστυνομία κάλεσε πέντε παιδιά, δύο αδέρφια ελληνόπουλα, έναν Ρουμάνο, έναν Αλβανό και έναν Βορειοηπειρώτη ως ενόχους για την εξαφάνιση του Άλεξ.
Και τα πέντε αυτά παιδιά μεταξύ των ηλικιών από 11 έως 13 ετών, ήταν γνωστό στη Βέροια ότι αποτελούσαν μια άγουρη «συμμορία». Αρχικά είπαν στους αστυνομικούς ότι δεν ήξεραν τίποτα για τον Άλεξ και προσπαθούσαν να αποπροσανατολίσουν τις αστυνομικές αρχές με διαφορετικές θεωρίες και σενάρια. Ώσπου μια ημέρα ο ένας από τους πέντε αποκάλυψε ότι και οι πέντε τους, εμπλέκονται στην υπόθεση και περιέγραψε με λεπτομέρειες πως τον κυνήγησαν, ότι σκόνταψε και χτύπησε το κεφάλι του σε ένα σκαλί, ότι πέθανε, ότι τον έκρυψαν αρχικά σε ένα ακατοίκητο σπίτι κι ότι μετά τον μετέφεραν με οικοδομικό καρότσι και τον πέταξαν στα νερά του ποταμού στην περιοχή Μπαρμπούτα.
Οι πέντε σκληροί ανήλικοι είχαν βρει τον Άλεξ έξω από το Δημαρχείο κι όπως περιέγραψε ο ένας της πενταμελούς παρέας, τρεις τον χτύπησαν με μπουνιές και κλωτσιές. Ο Άλεξ άρχισε να τρέχει για να ξεφύγει κι ένας από τους πέντε του έβαλε τρικλοποδιά κι ο 11χρονος έπεσε κι έμεινε ακίνητος. Από το κεφάλι του Άλεξ έτρεξε αίμα και τότε οι πέντε τον μετέφεραν σε ένα ακατοίκητο σπίτι ενώ πέταξαν τα γυαλιά που φορούσε σε έναν κάδο απορριμμάτων. Δυο ημέρες μετά τον έβαλαν στο καροτσάκι και τον πέταξαν στο ποτάμι.
Δείτε το βίντεο τη στιγμή που ο δολοφόνος μαρτυρά στην Αγγελική Νικολούλη:
Η δίκη των πέντε ανηλίκων
Τρία αργότερα μετά οι πέντε ανήλικοι κάθισαν στο εδώλιο του κατηγορουμένου στο Μονομελές Δικαστήριο Ανηλίκων όπου κρίθηκαν ένοχοι για το αδίκημα της μη σκοπούμενης θανατηφόρας βλάβης. Το Δικαστήριο δέχτηκε ότι οι πέντε ανήλικοι αφού χτύπησαν τον Άλεξ με αποτέλεσμα να πεθάνει ακαριαία, τον μετέφεραν στο ακατοίκητο σπίτι της οδού Έλλης και στη συνέχεια είτε μόνοι τους είτε με βοήθεια ενηλίκου ή και ενηλίκων εξαφάνισαν το πτώμα.
Στα δυο Ελληνόπουλα που είναι αδέρφια επιβλήθηκε εγκλεισμός στο ίδρυμα ανηλίκων στο Βόλο έως την ενηλικίωση του και παρακολούθηση θεραπευτικού προγράμματος. Στον Ρουμάνο ανατέθηκε η επιμέλεια του στην υπηρεσία ανηλίκων Βέροιας. Στην υπηρεσία ανηλίκων Βέροιας ανατέθηκε και η επιμέλεια του Αλβανού ενώ η επιμέλεια του Βορειοηπειρώτη στην υπηρεσία ανηλίκων Αθηνών.
Η εμπλοκή ενός συγγενή εκ των δραστών στην κάλυψη του εγκλήματος
Κομβικό πρόσωπο στην υπόθεση ήταν ο παππούς των δυο Ελληνόπουλων, ο οποίος θεωρήθηκε ότι είχε συμμετοχή στην εξαφάνιση του Άλεξ και ο οποίος καταδικάστηκε από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης σε φυλάκιση τεσσάρων ετών και έξι μηνών για υπόθαλψη εγκληματία κατά συρροή και ψευδορκία μάρτυρα.
Διαβάστε επίσης
Το Νοέμβριο του 2013 το Πολυμελές Πρωτοδικείο της Βέροιας επιδίκασε χρηματική αποζημίωση στη μητέρα του Άλεξ το ποσό των 150.000 ευρώ. «Το δικαστήριο έκρινε ότι πρέπει να επιδικάσει στην ενάγουσα το ποσό των 150.000 ευρώ που κρίνεται εύλογο, εν όψει του νεαρού της ηλικίας του θανατωθέντος υιού της, το ότι ήταν το μόνο τέκνο της, του μεγάλου βαθμού πταίσματος των εναγομένων (δόλος ως προς την πρόκληση των σωματικών βλαβών και αμέλεια ως προς το βαθύτερο αποτέλεσμα του θανάτου), της μετέπειτα συμπεριφοράς τους, που επέτεινε τον ψυχικό πόνο που οι ίδιοι προκάλεσαν, οδηγώντας τις προσπάθειες ανεύρεσης της σορού σε αποτυχία, των οικονομικών και τέλος, των κοινωνικών συνθηκών των διαδίκων» ανέφερε μεταξύ άλλων στην απόφαση του το δικαστήριο το οποίο καταδίκασε τους 11 από τους 13 γονείς και κηδεμόνες των πέντε ανηλίκων που κρίθηκαν ένοχοι για τον θάνατο του μικρού Άλεξ, οι οποίοι υποχρεώθηκαν να καταβάλουν το ποσό.






0 ΣΧΟΛΙΑ