Γιώργος Λιάγκας – Μαρία Αντωνά: Ρομαντική εξόρμηση στο Λονδίνο για το ζευγάρι

Γιώργος Λιάγκας - Μαρία Αντωνά
Athensmagazine
Ορίστε μας ως προτεινόμενη πηγή ειδήσεων στο Google
Η Μαρία Αντωνά και ο Γιώργος Λιάγκας, όπως αποκάλυψαν μέσα από τους προσωπικούς τους λογαριασμούς στο Instagram, πραγματοποίησαν μια σύντρομη απόδραση στο στολισμένο και γιορτινό Λονδίνο. Συγκεκριμένα, το ζευγάρι έμεινε στο Σόχο, μια από τις πιο δημοφιλές γειτονιές της πόλης, με τους ίδιους να μοιράζονται στιγμιότυπα από τις όμορφες στιγμές που πέρασαν μαζί.
Ο παρουσιαστής του ΑΝΤ1 και η ραδιοφωνική παραγωγός μοιράστηκαν τόσο φωτογραφίες όσο και βίντεο με τους ίδιους να κάνουν βόλτες στους στολισμένους δρόμους του Λονδίνου. Όπως βλέπουμε, η πόλη έχει μπει σε γιορτινό κλίμα, με τους ίδιους να απολαμβάνουν το χριστουγεννιάτικο τοπίο και να περνούν ποιοτικές στιγμές μαζί… Διαβάστε τη συνέχεια στο youweekly.gr






0 ΣΧΟΛΙΑ