-Τι έγινε πήραμε το Euro; -Όχι -Την Πόλη; -Όχι -Τότε γιατί ουρλιάζει έτσι ο Τανιμανίδης; -Νικήσαμε την Κολομβία στο Survivor…
Φευγει ο Νάσος και λέει “τετέλεσται”! Εγώ καλού κακού θα περιμένω την τρίτη ημέρα κατά τας γραφάς #survivorGR