Του έστειλα “μου λείπεις” με καρδούλα και μου απάντησε “οκ”. Να φορέσω μαύρο ξώπλατο στην κηδεία του ή είναι too much;
Όσοι επιβιώσουμε αυτό το καλοκαίρι, πιστεύω από Σεπτέμβρη θα φιλιόμαστε στους δρόμους με αγνώστους, έτσι χωρίς λόγο