-Νάσο είσαι έτοιμος για το αγώνισμα; -Θα τους ξεπετάξω γιατί βιάζομαι Σάββα! -Που έχεις να πας; -Έχω 3 ευχέλαια και έναν εσπερινό #NomadsGR
Κατά της 11 θέλω να εξαφανιστούν οι εννιά στους δέκα και κατά τις 12 δεν καταλαβαίνω γιατί άφησα τον έναν έξω
Γεια σας, για την Black Friday ήρθα. Ζαχαροπλαστείο είμαστε κύριε – Δεν γ@@ται βάλε μια Black Forest!