Αν είναι να στέλνουμε καλημέρα και να απαντάτε μετά από επτά ώρες να σας στέλνουμε κατευθείαν καληνύχτα!
Το καλύτερο Πάσχα το πέρασα μια χρονιά που έσκασε κροτίδα δίπλα μου και κουφάθηκα τελείως και τρεις ημέρες έτρωγα χωρίς να ακούω τις μ@@ιες που λέγανε στα οικογενειακά τραπέζια!